vrijdag 23 augustus 2019

Witte klaprozen

Vorige week was ik met een vriendin in het Westerpark in Zoetermeer om een stukje te lopen en gezellig samen bij te kletsen op het terras van het restaurant bij de bowlingbaan. In de gang naar de toiletten viel mijn oog op een prachtig schilderij.
Ik ben dol op deze natuurtinten (heb ze ook in mijn woonkamer) en zeker op witte bloemen.
Als het te koop geweest was zou ik het zo willen hebben :)
Ik heb er een foto van gemaakt om als referentiefoto te gebruiken voor een AJ pagina.

Dit is mijn AJ pagina geworden: eerst geschetst en alles ingekleurd met Copics.


De pagina in mijn AJ met de foto van het schilderij.
Als je goed kijkt op de foto van het schilderij zie je mijn benen en een stukje jas weerspiegeld, haha.




Echt super om te doen, ik word hier heel blij van. Nog steeds happy dat ik toch na lang aarzelen begonnen ben met Copicmarkers. Cursussen van Alyce van Kit and Clowder hebben me veel geleerd. Vind ze geweldig! Heb er niet heel veel gevolgd, want dat vond ik niet nodig vanwege mijn voorkeuren. Maar wel de Free Classes en nog wat betaalde. Echt de moeite waard en ook qua prijs.


Groetjes en alvast fijn weekend!

M@rjan

20 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

WAW! dat heb je fantastisch mooi gedaan!

Els zei

Wouw wat heb je deze pagina prachtig gemaakt en wat heerlijk dat je zoveel plezier hebt van de copics. Ik vind dit prachtig gemaakt.
Fijn weekeinde.

Je@net zei

Wat is dit mooi, Marjan. Echt super knap gedaan, joh!

KarinsArtScrap zei

wowzaaaaaaaa wat schitterend Marjan mijn complimenten je hebt zekers een schouder klopje verdiend en ik ben ook gek op witte bloemen.

Gr Karin

Stampin with Liz Design zei

Jeetje Marjan, dit is echt prachtig!! Super mooi gedaan!!! Ik houd ook van de Copics, tis even een investering, maar ben er erg blij mee. Maar kan er zeker nog niet zo mee overweg als jij, haha. Zie vaak prachtige dingen bij Kit and Clowder voorbij komen, maar heb me nog nooit gewaagd om mee te doen, misschien toch maar eens doen. Fijn weekeind, groetjes Linda

Danielle zei

Marjan, jij hoeft toch geen schilderij te kopen? Die maak je gewoon zelf ;-) Echt prachtig gedaan! Ik twijfel nog steeds over de Copics, die prijs hè.... en ik wil dan natuurlijk niet maar een paar kleurtjes.... ;-)

Pat zei

This is stunning Marjan and such great contrast with the white poppies against the dark background. You've done a spectacular job of replicating this painting in your journal, and it would look great framed on your own wall. x

aussie aNNie zei

WOW Marjan, you are a real artist and just love your gorgeous journal page, wow I am in awe of it all.xxx

!neke zei

Super mooi !!!!!!

Ans Gilbert zei

Echt prachtig Marjan, je hebt dat echt schitterend gedaan,
Ansx

Marfien zei

Met pensioen? ga schilderen en zo genieten van je hobby, je hebt supertalent
prachtig!

Wies zei

Echt prachtig Marjan. Heel knap gemaakt.

GerJanne zei

Oh! Dat je dat zo goed kunt, schetsen en schilderen en dan lijkt het er super op!! Je hoeft helemaal niet te baken dat dat schilderij niet te koop was. Je maakt er gewoon zelf eentje!
En hoe is het nu met je vakantie gevoel, nu Rob aan het werk gaat en jij niet? Misschien krijg je nog wel het idee dat je aan het spijbelen bent! Hihihihi......

Sue Lelli zei

OMGOSH this is beyond GORGEOUS! Your detail is just FABULOUS!

Ellen zei

Geweldig Marjan...echt mooi gedaan! Lekker blijven doen hoor, wij kijken graag!
Groet Ellen

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat mooi zeg, prachtig geschetst en gekleurd het is echt een schilderij geworden,
Inderdaad heerlijk om te doen, ik spreek ook uit ervaring en als het resultaat dan ook zo mooi is geeft dat een supergevoel, wellicht ook eentje maken voor aan de muur?!
Liefs Martha

Gerrina zei

Wat een onverwacht genot om zo plots geïnspireerd te worden! En wat mooi geschetst en gekleurd; heb er met puur plezier wat langer naar gekeken en als inspiratie gepind... Fijn weekend!

Kaartenkraam zei

Ik vind jouw versie vele malen mooier dan het origineel. Jouw compositie met in de lengte stelen en meer ruimte doet de bloemen veel meer recht. Het origineel is te strak ingelijst naar mijn mening daar had nog een passe partout omheen gemoeten vind ik. Hoe dan ook heel kunstig zoals jij zelf tekent en inkleurt, echt WOW!!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf om te zien waar je door geïnspireerd raakte Marjan. Volgens mij kun jij zo'n schilderij wel zelf maken want je pagina is ook een kunstwerk op zich geworden. Práchtig...
Lieve groetjes Miranda

Willy zei

Ja dit is schitterend, zooo knap!! Kan me voorstellen dat je er helemaal weg van was wat een mooie intense kleuren!