zondag 17 maart 2024

DCL# 384 Veertjes

Na Nicole's Crafty friend challenge is Ellen aan de beurt en zij koos voor deze leuke Dutch card lovers challenge

Het voorjaar is in aantocht....

Veertjes, veertjes en nog eens veertjes.... Groot, klein, één of meerdere, gestempeld, gestanst, zelf getekend of misschien wel echte veertjes, geef je creatieve geest de ruimte.....


Mijn veertjeskaart: 


Achtergrond met Daniel Smith waterverf, de wit geëmbossde veertjes zijn van Ali en die kleurde ik met dezelfde verf. Nog wat gouden spetters en witte accentjes erbij gemaakt.
Deze kaart ging naar Cornelie voor haar verjaardag, ze vond hem mooi.

Je kunt meedoen met ons tot vrijdag 5 april 18.00 uur. Veel plezier ermee!
Kijk ook even naar de mooie voorbeelden op ons blog van gastdesigner Ellen en mijn teammaatjes.

Groetjes!

M@rjan

29 opmerkingen:

Martha zei

Schitterende kaart, Marjan
Mooi dat aquarel en embossing
Fijne dag liefs Martha

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de veertjes. Erg leuk verwerkt zo. Mooi kleurtjes. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Marjan heb je weer gaaf gedaan.......gr karin

Kaartenkraam zei

Schitterende kaart, wat een mooie combinatie van kleuren en mooie compositie.

groetjes van Ank

Angélique zei

Een prachtige kaart Marjan, schitterend gemaakt.

Scraptastisch zei

Weer een leuke challenge bedacht door Ellen en je voorbeeld is weer heel gaaf Marjan! Jouw bericht stond in de spam zag ik nu, geeft niet ik hoor, als het lukt doe ik graag mee met uitdagingen. Ik ieder geval weet je dat de intensie er was! Veel plezier van deze challenge! Fijne zondag verder,
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een Prachtige kaart met veertjes.
groetjes Alma

Colinda zei

Mooi zo met die resist techniek!

Pat zei

Such beautiful colours for your painted background Marjan and the feathers are beautiful and love the added black and gold accents too. x

Gerrina zei

Mooi hoe je met de richting van de veertjes zoveel beweging in je kaart hebt gekregen! Een kaart met een heel fijn ;gevoel'... Fijn weekend!

Ans Gilbert zei

Je gebruikte prachtige kleuren op deze kaart, leuk met de veertjes en de gave achtergrond,
Groetjes,
Ansx

Je@net zei

Wauw, wat een mooie kaart is het zo geworden, Marjan!

Anoniem zei

Wow…dit is weer schitterende creatie van jouw hand…supermooi gedaan!
Voorlopig kan ik niet meer meedoen met de Lift en DCL, heel jammer! 🤷‍♀️
Ik wacht op een wonder wat me geluk gaat brengen.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marfien zei

leuke uitdaging, je hebt een prachtig kaartje gemaakt

Margreet zei

Ik vind het weer een echte Marian-kaart geworden. Jij ziet altijd kans er iets aparts van te maken. Prachtige achtergrond met gave veertjes. Het lijkt wel of alles beweegt!
xxx Margreet

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. De kleuren combinatie is supermooi. En de veren ook. Leuke challenge trouwens!

Angela zei

Prachtige uitwerking van de opdracht Marjan!
Je kleurencombinatie is geweldig!

Irene zei

Weer zó out of the box dáár blink jij toch écht in uit Marjan. Prachtige achtergrond en gave veertjes!
XxIrene

Irene zei

PS: je staat de laatste weken steeds in spam en dát na zoveel jaren volgen, onbegrijpelijk!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart in prachtige kleuren!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kleurtjes heb je voor je veertjes-kaart gebruikt Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een schitterende verenkaart heb je gemaakt! Heel mooi ook die kleurencombinatie!
Groetjes Trudy

Rhodé zei

Ja, die kleurtjes passen wel bij Cornelie. Een prachtige one layer kaart. Veertjes zijn tijdloos voor op een kaart, hè?!

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je met de veertjes gemaakt. Mooi ook hoe de kleuren in elkaar overlopen.

Groetjes, Astrid.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart met de veertjes! Elke kaart is bij jou een feestje om naar te kijken, met zoveel zorg gemaakt.

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem weer schitterend, de kleuren de opbouw. Toppie!

Ellen zei

Je kaart is te gek Marjan, wat een geweldig mooi resultaat met waterverf! De kleuren zijn ook prachtig!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt een heel mooi kaartje Marjan, mooie kleuren ook 🌺☕️

Nicole Parmentier zei

Ik vind je verenkaart echt geweldig mooi geworden! Daniel Smit verf is duur maar de kleuren zijn wel echt prachtig vooral in combinatie met het goud.. ik vind het echt een topkaartje!!