dinsdag 5 maart 2024

Liftchallenge # 186

Na de leuke challenge van Nicole begint vandaag weer een nieuwe. Deze keer is het mijn beurt om de Liftchallenge te bedenken. Ik koos voor een trellis kaart. Ik zag dit model diverse keren voorbij komen, maar nou ook weer niet zo vaak dat iedereen het al gedaan had. Daarom leek het me een leuke voor onze challenge. De voorbeeldkaart is van Bibi Cameron, die is met bloemen, maar je mag het helemaal zelf invullen, als je maar zorgt dat je zo dicht mogelijk bij het origineel blijft qua model.


Ik koos voor deze geinige boerderijdiertjes:



Vooral die kip die met zijn kont naar je toe staat vind ik enig! De stempels zijn van Gerda Steiner designs en ik kleurde ze met Copics. 

Je kunt meedoen met ons tot vrijdag 29 maart 8.00 uur. Op ons blog de andere gave voorbeelden van Cornelie, Nicole en gastdesigner Gerjon.

De lente komt eraan, daar past deze ook wel bij, vind ik. Het word zo te zien een mooie week!

Groetjes,
M@rjan

26 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor de nieuwe lift challenge leuke idee wat een schattige stempeltjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wow wat een leuk kaartje inderdaad de kip is te gek!

KarinsArtScrap zei

o helemaal geweldig Marjan mooi kaartje......gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kaart en wat heb jij er iets moois van gemaakt met al de boerderijdiertjes en insecten!

Martha zei

Haha die kip met zijn kontje omhoog, dat is grappig Marjan
Leuk kaartje ook wat het model betreft
Liefs Martha

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart me5 de geinige boerderij diertjes. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

haha die kip... leuke kaart voor de leuke challenge.
groetjes Alma

Trudy zei

Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt als voorbeeld en die kippen zijn echt heel grappig!
Groetjes Trudy

Margreet zei

Wat een enige kaart, Marjan. Die kip mijn zijn kont naar je toe is heel leuk, maar ik vind ook die bovenste links erg leuk met zijn ene opgetrokken wenkbrauw. Er zijn niet zo veel mensen die dat ook kunnen (ik wel natuurlijk...lol).
xxx Margreet

!neke zei

Super leuk !

Pat zei

I love the trellis design and your added scene with the fun chickens and pig looks great added onto the trellis/fence which you made it, and it works brilliantly Marjan, also the blue sky with white clouds and the added foreground grass. x

Cornelie zei

Helemaal perfect deze stempeltjes voor deze challenge. Zó leuk en ook zo grappig! Heel tof geworden. Volgende week zien we elkaar, heel veel zin in! Liefs X

Gerrina zei

Wat een heerlijk vrolijke kaart! Gaaf om zo een heel ander idee te geven ipv de bloemen... Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een gave kaart met dat hekje zo. Tof met die details erin.
En wat een gave stempels. Ook zo mooi ingekleurd. Ook tof voor een paaskaart.
En ja dat mooie weer is even weg hier, maar afgelopen weekend ontzettend genoten. Heerlijk die zon.
Fijne avond!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Haha, wat een leukerd! Dit hekje vraagt wel om dieren en zeker zulke leuke dieren.

Rhodé zei

Je hebt echt een leuke challenge bedacht! Die kip is inderdaad erg grappig. Jullie hebben allemaal mooie, verschillende voorbeelden gemaakt. Het lijkt me een heel toegankelijke challenge. Benieuwd wat anderen gaan maken!

Rhodé zei

Je hebt echt een leuke challenge bedacht! Die kip is inderdaad erg grappig. Jullie hebben allemaal mooie, verschillende voorbeelden gemaakt. Het lijkt me een heel toegankelijke challenge. Benieuwd wat anderen gaan maken!

GerJanne zei

Ha Marjan,
ze zijn inderdaad enig, die dieren! En wat een perfecte set om de oorspronkelijke kaart te liften! Het is een soort opstand van de dieren (Animal Farm...ook voor je lijst gelezen op de middelbare school?)
De radertjes draaien al hierboven, mede door een nieuwsbericht dat ik gisteren op de radio hoorde....wie weet lukt het.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, net wat je zegt, dat kippenkontje is heel grappig, je verwacht er haast een ei uit te zien ploppen. Ook de andere dieren zijn leuk om te zien, echt een beestenboel op je leuke kaart. Toffe challenge en mooie inspiratie-kaart Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Schitterende kaart en zag hem ook voorbijkomen…ik maakte de schuine stroken variant al eens. Leuk om te doen! Deze met de gave kippen is toppie en wat een leuke stempels koos je!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Colinda zei

Een hele leuke uitdaging en wat heb je er een leuke draai aan gegeven met die diertjes!! Super leuke en vrolijke kaart!

Colinda zei

Wat een leuke uitdaging, je hebt er een leuke draai aan gegeven!! Echt een super leuke en vrolijke kaart!

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke trellis kaart heb je gemaakt met de leuke boerderijdieren, die kip met haar kont naar je toe is echt leuk!.
Wij hadden maandag en dinsdag koud en mistig weer, vandaag werd het weer zonnig,
Groetjes,
Ansx

aussie aNNie zei

So cute and lovely card love how you have designed this .... xx

Irene zei

Je hebt een enige challenge bedacht Marjan (deelname zit er helaas niet in deze maand) en van die enige diertjes krijg ik spontaan de giechels, zooooo leuk deze kaart!
XxIrene

Doris knippenenplakken zei

Ik vind het een geweldige kaart. zo leuk met al de boerderij diertjes.
Groetjes Doris