donderdag 28 maart 2024

Margreet is jarig

Deze maand een boel jarigen! De laatste op mijn lijstje is Margreet
Hierbij nogmaals van harte, Margreet!

Ik volg haar blog en zie dat ze vaak en met veel plezier kaartjes maakt die te maken hebben met Tracy Evans Snippets lijn. Dat vind ik een erg leuke stijl, ik houd ook van mixed media en vind dat Margreet dat mooi doet. Deze kaart heeft niets met Tracy Evans te maken, maar ik probeerde een beetje in de stijl te werken:




Hiervoor heb ik stempels gebruikt van Ludiec, Dina Wakley, Carlijn Design en een voor mij onbekende poststempel. Verder watercolor van Daniel Smith.

Ik hoop dat ze het een leukerd vindt!

Ik wens jullie alvast een leuk Paas weekend! Wij doen er niets aan, wel gaan we zondag gezellig hier eten met vrienden.

Groetjes!

M@rjan

30 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie lentekaart!

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je gemaakt voor Margreet Marjan.......gr karin

Irene zei

Gave kaart en combinatie van merken, zo mooi die bloemen er in zachtgrijs ongekleurd achter, die gaat beslist in de smaak vallen Marjan!
XxIrene

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Irene zei

Uuuh in heel zachtlila.... nog niet echt wakker 😉

Anita van Deur zei

Wauw hij is top je kaart voor Margreet! Fijn Paasweekend.

Martha zei

Prachtige felicitatiekaart, Marjan
Mooie stijl
Fijne dag liefs Martha

Kaartenkraam zei

Mooie kaart, leuk die druifjes die zich in de achtergrond herhalen.
Ik doe ook niets aan Pasen, als het mooi weer is ga ik waarschijnlijk met mijn vriendin fotograferen.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie felicitatie-kaart voor Margreet in een mooie stijl. Leuk om zo de verschillende merken te combineren, heel gaaf zoals de kaart opgebouwd is Marjan.
Jullie ook vast fijne paasdagen.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Margreet gemaakt. Prachtig zoals je de blauwe druifjes hebt gekleurd. Geweldig. Ook alvast fijne Pasen. Wij hebben ook nog geen plannen… Groeten Trijntje

Anoniem zei

Ook deze is een plaatje voor de jarige…zal ze super waarderen en ook weer heel mooi gemaakt met de verschillende merken die je hebt gecombineerd, top!
Jullie ook fijne Paasdagen!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Ans Gilbert zei

Wat een prachtige lentekaart heb je voor Margreet gemaakt, zó leuk met de blauwe druifjes en helemaal in haar stijl,
Groetjes,
Ansx

Colinda zei

Het is zeker een leukerd, mooi gecombineerd allemaal en mooie kleuren!
Las je reactie, ik heb ook maar een paar keer een workshop gekocht bij Alyce maar hoefde geen abonnement o.i.d. te nemen, als je twee maanden achter elkaar neemt krijg je wel een gratis extra les.
Fijne Paasdagen!

Marja Sch zei

Wat een heerlijke voorjaarskaart met de blauwe druifjes. Mooi dat je ze ook in de achtergrond ziet. Groetjes Marja

Crea Astrid zei

Een mooie voorjaarskaart heb je gemaakt met de blauwe druifjes. Helemaal mijn kleurtjes. Margreet zal de kaart vast mooi vinden.

Groetjes, Astrid.

Diny zei

Prachtig kaartje heb je voor Margreet gemaakt Marjan....wat zal ze genieten van deze mooie bloemen!
Groetjes en fijne paasdagen....wij gaan brunchen bij onze zoon,
Diny

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart voor Margreet. Ik houd wel van deze stijl!
Fijne paasdagen en groetjes, Caroline

Lia zei

Die kaart moet ze wel mooi vinden want het is een plaatje!!
Lia xx

Pat zei

I think these hyacinths are beautiful Marjan, and love the background script and postmarks, and some pretty watercolouring in the background, and the softly stamped hyacinths blending in with the pink and purple inn the background looks terrific. The black and white striped paper either side of the sentiment works brilliantly too. x

Wies zei

Prachtige verjaardagskaart met mooie blauwe druifjes en achtergrond.

Rhodé zei

Heel mooi! Ik herkende gelijk de Ludiec stempels. Ik vind hun stempels heel mooi, maar kan er zelf niet mee uit de voeten. Bij jou is het prachtig!
Bij ons juist wel veel aandacht voor Pasen. Er wordt vanaf morgen flink gebakken en we hebben ook afspraken staan met vrienden en familie. Een druk, maar gezellig lang weekend, dus!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaart weer Marjan. Mooie kleuren ook. Prachtig gekleurd met aquarel!

GerJanne zei

Prachtige kaart voor Margreet! En leuk dat je het een beetje in de stijl van die snippets hebt gedaan. Zal ze vast mooi vinden!

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart, ik heb deze stempel van ludiec ook...en meerdere haha
fijne Pasen.
groetjes Alma

Angélique zei

Een prachtige kaart Marjan, heel knap gemaakt.
De zwart-witte streepjes doen het goed tegenover de lichte tinten.
Fijn paasweekend

Gerrina zei

Die kleuren zijn zo mooi! En blauwe druiven geven mij nog meer een voorjaarsgevoel... Fijn weekend!

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart voor Margreet!
Fijne dagen en groetjes, Trudy

Marlies zei

Een hele mooie lente kaart met de blauwe druifjes. Schitterend gemaakt. met alle details. Fijne Paasdagen. groetjes, Marlies

Femminde zei

Wow wat een topper!! Ben er helemaal weg van.
Fijne paasdag verder!!
Groeten van Femminde

Anoniem zei

Prachtig stukje werk!
Love it❤️