vrijdag 22 maart 2024

Shakertje voor Cornelie

Toen Cornelie hierheen kwam vorige week maandag nam ze een leuk cadeautje mee, een setje met kikkerstempel enz, een mooie stans met gras en riet en leuk shakerspul, alles prachtig ingepakt.
Superlief, alvast voor mijn verjaardag. Van mij kreeg zij natuurlijk ook een cadeautje nog voor haar verjaardag. 

Cornelie is natuurlijk de shaker queen van Blogland, dus ik vond het wel een soort van must om voor haar een shakerkaartje te maken. "Niks moet", zei ze nog, maar ik heb het toch gedaan.



Ik heb er de Lawn fawn set Secret garden voor gebruikt. Achtergrondje gesponst met Distress Oxides. Kikkertje en libellen met Copics. Eigen shakerspul gebruikt in bijpassende tinten.
Ze was er gelukkig blij mee en vond het mooi.

De plantjes staan in de tuin. Potplanten kun je het hele jaar door planten, behalve als het vriest. Ik durfde het wel aan. De borderplantjes moet nog wat groeien natuurlijk, ik heb veel bodembedekkers zoals Kruiptijm, omdat ik er moet kunnen staan om de vijver te kunnen bereiken. Nog wat Engels gras, wat siergrassen, Leliegras. Geranium Rozanne en een schattig roze babyroos stonden er al. Denk dat het wel mooi zal worden. En nu die heg lekker groeien, we zitten nog heel er in de kijkerd ;)

Goed weekend!

Groetjes,


M@rjan

22 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig shakerkaartje heb je gemaakt met je verjaarscadeautje. Ik vind de kleuren prachtig! Zo leuk om de kikker niet groen te maken!
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Leuke kaart, echt iets voor Cornelie. Leuk om alles wit te houden behalve het doorkijkje!

Ja het wordt zo langzamerhand tijd om in de tuin aan de gang te gaan. Ik doe ook elke dag een klein beetje. het is groeizaam weer dus die heg van jullie zal wel flink gaan groeien!

Fijn weekend!
groetjes van Ank

!neke zei

Mooi Marjan !
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige kaart!!! en leuk die kikker!!
groetjes Alma

Anita van Deur zei

Dat gaat er mooi uitzien en ruiken in je tuin. De shaker kaart is top!

Trijntje zei

Wat een enige shaker heb je gemaakt. De tuin gaat vast goed aankomen. Geduld.. Groeten Trijntje

Irene zei

Gelukt deze shaker en wat een prachtig frame waar deze enige kikker (hoge bloeddruk? 🤣) in zit!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie schudkaart, schattig dat tafereeltje met de kikker en de libelles Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Prachtig dit schudkaartje Marjan
zo leuk met dat aparte kikkertje!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

wat een mooie lief schudkaartje Marjan.....gr karin

Rhodé zei

Heel leuk, dit schudkaartje! Leuk zo met die laagjes. Hopelijk gaat de heg lekker hard. Een beetje privacy is toch wel fijn, hè?!

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Marjan....het is een juweeltje! Groetjes Diny

GerJanne zei

Nou ze weet wel wat ze geeft! Die Cornelie, helemaal in jouw straatje! En je hebt een geweldige kaart gemaakt! Echt super, zou trouwens zo van Cornelie kunnen zijn. En leuk dat jet gelukt is met de plantjes. Ik wil eigenlijk maandagmiddag even naar het tuincentrum. We hebben een bak bij de voordeur, die er niet uitziet.

Angélique zei

Een superleuke kaart Marjan, dat kikkertje is zo schattig. Lief van je dat je hem meteen wat te eten hebt gegeten, hopelijk weet hij het ook te vangen, haha.
Je tuin wordt vast mooi, zo te lezen weet je precies wat je doet.

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke shakercard heb je voor Cornelie gemaakt, de kikker is echt geweldig. Succes met de tuin, dat gaat vast lukken,
Groetjes,
Ansx

Gerrina zei

Een mooie, frisse kaart! En leuk dat je ook een shaker hebt gemaakt! Fijn weekend

Colinda zei

Dubbel op mooi, leuk een shaker en een doorkijkje!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schattige shaker kaart is dat Marjan. Dat kikkertje is te leuk!

Anoniem zei

Wat een beauty weer Marjan…erg mooi gedaan! Ik denk zeker dat Cornelie deze geweldig vindt!
Hoop dat je tuin snel dichtgroeit!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuk kaartje maakte je voor Cornelie! Volgens mij heb je wel eens in je blog geschreven dat jullie een kikker in de vijver hadden die heel veel lawaai maakt. Daar moest ik meteen aan denken, al is dit vooral een heel klein en schattig brulkikkertje. Jij bent al flink bezig in de tuin zie ik, ik wilde dit weekend aan de gang tot het weer eens begon te stortregenen.. ik stel het toch maar even uit.

Femminde zei

Wat een super kaartje voor Cornelie!! Zp gaaf gemaakt. Daar was ze vast super blij mee.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Wat eenb geweldig schakerkaartje. Hier ook al wat gewerkt in de tuin met het betere weer.Groetjes Doris