dinsdag 29 juni 2010

Hallo daar!



Vinden jullie van mijn nieuwe bureauvriendje?
Mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik gek ben op kikkers.
Ik zag deze leesbrillenhouder gisteren in de zaak waar ik lensvloeistof ging halen en kon hem niet weerstaan!
Vind hem zo leuk!

Warm was het gisteren, hè? Ik moest echt in de tuin aan de slag en er vielen heel wat druppeltjes...pfff...
Nog even en dan hebben we vakantie, van mij mag het zo blijven, maar dat zal wel niet lukken hier in Nederland...

Ook heb ik nog even gewerkt aan Kersttekstjes.... ja, Kerst! ;)
Ik kreeg een verzoekje en ben ze gaan maken. Binnenkort als freebies op mijn blog.
Ik weet dat kerstkaartenmaaksters daar vroeg mee beginnen, vandaar!

En verder heb ik me bezig gehouden met het versturen van de setjes stempels, er zijn er heel wat verkocht, via mijn blog of anders. Ik ben er echt heel blij mee, dus bedankt meiden!!


 Bedankt voor je berichtje!

8 opmerkingen:

Willy's creations zei

Enig die kikkerbril houder...en wat fijn dat je veel digistempels heb verkocht...ze zijn ook beeldig...ben heel benieuwd naar de kerstdigi..kom ga maar weer eens een kaart maken....kerst...eind van het jaar kan ik meestal geen kerskaart meer zien...haha

Groetjes,Willy

Wendy Koorevaar zei

Haha wat geinig jouw bureauvriendje! Echt leuk!
Inderdaad met kerstkaarten maken kun je bijna niet vroeg genoeg beginnen. Toch heb ik er in de zomer vaak niet zo'n zin in omdat je dan in een hele andere sfeer bent.

Fijne dag vandaag!

Liefs,
Wendy

Jolanda Cuper zei

Super grappig! Wat een leuk ding!
Groetjes Jolanda

Hetty zei

Wat is die super gaaf

gr hetty

anja curvers zei

Wat een geinig ding zeg ik vrees dat ik aan een leesbril toeben maar met zo'n aardig vriendje is dat gelijk een stuk minder erg.
Heb je stempeltjes inmiddels verwerkt zal ze zo op m'n blog zetten.

Ellen zei

Hihi, die is echt te grappig!!!

Groetjes Ellen

wim zei

Deze vind ik eventueel aaibaar maar een echte ??

Monique Liedtke zei

Oh wat is-ie schattig! (als ie maar niet echt is!). En wat leuk dat je stempels zo goed lopen!