vrijdag 15 juni 2018

Creative Expressions ... zomerbloemen!

Ik heb het een beetje druk, er moeten weer rapporten gemaakt en groepsplannen geëvalueerd, groepsoverdracht gemaakt en een presentatie ... en verdere administratie die komt kijken bij een eind schooljaar. En ook al verdelen duo en ik de zaken prima, het moet wèl gebeuren. Dat doe ik meestal thuis. 

Verder mijn golflessen + oefenen (zo leuk!!) en mijn sociale contacten die ik erg belangrijk vind en huishouden + werken / kleinkind ... lekker in de tuin zijn .... jullie kennen het vast wel allemaal! 
Na het eten is het tijd voor niksen samen met manlief. Tijd om te hobbyen heb ik nu niet veel. Vandaar een ouder kaartje om mijn toch blog niet stil te laten vallen. 

Het past ook prima bij onze Dutch card Lovers Challenge, waar een zomerse kaart wordt gevraagd.


De stempel is van Woodware, Creative expressions, Fresh as a daisy en is te koop bij Studio 92.
Gestempeld met Watermark en embossingpoeder, een achtergrond van Distress Oxide en Distress Ink, gekleurd met Distress Ink.


Aanstaande dinsdag weer een nieuwe Liftchallenge, vandaag de laatste dag om mee te doen.

Groeten! Marjan

29 opmerkingen:

Els zei

Ja het zijn drukke tijden voor leerkrachten, maar fijn dat jullie na het eten samen genieten van de rust.
Het kaartje vind ik heel mooi en lekker zomers.

succes met alles Marjan.

aussie aNNie zei

Beautiful creative card Marjan, so pretty are these colours too. Have a lovely weekend.♥

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart.
Succes met alle taken en andere zaken. De vakantie lonkt al, leuk vooruitzicht!
Fijne dag
Nancy

Plony zei

Ik herken de dingen die je schrijft wel ....ik heb 2 kinders en 1 schoondochter in het onderwijs werken dus daar hoor ik veel van hetzelfde. Drukke tijden en leerkrachten hebben heussssss niet altijd vakantie. Gelukkig komt die tijd er wel snel aan nu dus nog even doorbijten....Leuk dat je ons dit zonnige kaartje laat zien vandaag en ik wens je een heel zonnig weekend.
Groetjes van Plony

Irene zei

Druk drukker drukst...elk jaar hetzelfde rond deze tijd en met Sint/Kerst maar het plezier in het golfen is dan wel dubbel leuk hè Marjan!
Je kaart is precies zoals ik hoop dat de tuin er bij staat...vol en kleurrijk, genieten!
Ik niét druk maar evengoed amper gefreubel...zondag nog wat voor de 1e verjaardag van Zoe en daarna weer pauze, bevalt me prima!


XxIrene

Aletta zei

Dat ziet er weer prachtig uit, heerlijk die vrolijk gekleurde blommekes

Scraptastisch zei

Heel herkenbaar hoor Marjan alle druktes die ook heel belangrijk zijn! dagen zijn soms tekort! Veel succes met alle rapporten en gesprekken!
Je kaartje is heel mooi zoals altijd en lekker zomers!
xx Gerie

Marfien zei

Leuk dat je ons even een kaartje uit de wachtkamer laat zien, een heerlijk frisse en zomerse kaart. Ook hier is juni een van de drukste maanden en we werken helemaal niet in het onderwijs . . .
Dat je mijn oude kaartje herkende klopt, echter niet van DCL maar liftkaart nr. 40

Anneke. zei

Het mag dan een oudje zijn..... Ziet er prachtig uit!
Groetjes Anneke.

Je@net zei

Mooie fleurige bloemenkaart, Marjan!

Mariken zei

Echt...wat een geweldige kaart is dit! Die kleuren, ik hou hiervan!
Hetzelfde hier, het einde van het jaar is altijd druk, nog een week les, daarna projectweek, en dan vergaderweek...nog ff dus!

Ellen zei

Heel herkenbaar jouw verhaal over werk, thuis én golfen ;-) Het is dan misschien een oud kaartje, maar wat is ie prachtig! Heerlijk zomers, love it!

Doris knippenenplakken zei

Dat ziet er weer vrolijk uit met de prachtige zomerse bloemen Marjan !
Groetjes Doris

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Mooi fris kaartje, fijn dat je ze nog op voorraad hebt om te plaatsen, soms kan de drukte van alles en nog wat zomaar de overhand krijgen , gelukkig is einde schooljaar inzicht, succes met alles!
Liefs Martha

SewPaperPaint zei

The colors are amazing and I love the whimsical flowers! A beautiful creation! The layered sentiment die is perfect! Big hugs, Autumn

Ans Gilbert zei

Heel mooi en zomers kaartje Marjan, met de prachtige bloemen,
klopt einde van het schooljaar nadert, hier nog 5 weken, examens achter de rug, maar nog steeds druk..druk...gelukkig kun je dan weer 6 weken genieten van de rust, als het weer dan ook nog mee werkt,
Ansx

Diny zei

Altijd druk aan het einde van een schooljaar....ik ken het ook.....van onze kinderen die in het onderwijs zitten!
Goed dat je dit prachtige kaartje nog had liggen Marjan....heel mooi!
Groetjes en succes met de laatste loodjes van dit schooljaar,
Diny

Sylvia zei

Het is een leuke, vrolijke kaart,Marjan.Succes met de school werkzaamheden.Een heel fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

KarinsArtScrap zei

een vrolijke mooie kaart Marjan
Gr Karin

Colien zei

Hartstikke leuk kaartje, gave kleurtjes!
Herkenbaar hoe het einde van het schooljaar verloopt...
grtz. Colien

Kate Yetter zei

This card has a bright and cheery feel. I love the flowers! Beautiful, Marjan.
Kate

GerJanne zei

Oh ja, dat herken ik zeker. Verschil met de zorg vind ik dat het in het onderwijs altijd wel druk is, maar met pieken heel druk! In de zorg is het gewoon altijd druk en veel minder vakanties natuurlijk, maar als je thuis bent, ben je ook klaar. Natuurlijk kijk ik wel eens in de mail, maar het is echt een stuk rustiger thuis, sinds ik niet in het onderwijs zit.. En ik hobby ook nooit 's avonds. Niet gezellig. Maar als Peter een film wil zien die mij echt niet interesseert, zit ik wel naast hem, maar dan bezoek ik dus de blogs..
Jouw kaart voor vandaag is prachtig. Mooie stempel en vrolijke achtergrond. Heel mooi!
Sterkte met al de drukte, aftellen tot de zomervakantie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan, misschien wat ouder maar een heerlijk fleurige kaart in "spekkleurtjes". Lekker zomers en soms slokt het leven wat meer tijd op inderdaad. Er volgt vanzelf weer wel een rustigere periode ;)
Lieve groetjes Miranda

Studio 92 zei

Zoals altijd heb je weer een prachtig kaartje gemaakt, Marjan. Zo knap hoe jij met die inkt kan werken. De kleuren zijn heerlijk zomers. Veel succes met alle activiteiten en het afronden van het schooljaar. Ingrid xxx

Nicole Parmentier zei

Wat een heerlijk s'zomers kaartje! Dat je hem al eerder maken zien wij natuurlijk helemaal niet dus dat maakt ook helemaal niets uit! De drukte is herkenbaar, maar ik zie er gelukkig ook wel wat leuke dingen tussen staan!

Willy zei

Ik herken het zeker :) Prima opgelost zo toch? Dit kaartje is het showen zeker waard, zoo leuk en wat een heerlijke kleurtjes! Bijna vakantie? Heerlijk!

Gerrina zei

Heerlijk al die zonnige kleuren!
En ik herken het wel...hier door de dochter ook een rommelig-andere week invulling door toetsweek en schoolonderzoeken...nog 1,5 week en het schooljaar is weer om! Groetjes, Gerrina

Danielle zei

En of ik de drukte herken... Alleen laat mijn vakantie nog heel lang op zich wachten, als jullie weer beginnen krijg ik vakantie ;-) Maar we modderen lekker door en in de vakantieperiode is het buiten werken om in ieder geval wat rustiger, dat is ook fijn! Dit kaartje maakt instant vrolijk, wat een fijne kleurtjes bij elkaar.

Sue Lelli zei

Just lovely! The pink embossed flowers against that FAB BG is fantastic!