zondag 10 juni 2018

DCL # 294

Alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch card Lovers, door Anja bedacht:

De Challenge :

Aangezien het alweer 9 jaar geleden is dat we met het Dutch Card Lovers blog zijn gestart wil ik deze challenge een beetje in de zon zetten. Dus in tegenstelling tot de vorige keer toen moesten jullie een kerstkaart maken vraag ik jullie nu een mooie zomerse kaart te maken.
Hoe mogen jullie helemaal zelf invullen.

Ik maakte een er een strandkaart van:


Met een set van SU (oudje, maar nog steeds erg leuk). Met een acrylblok met daarop nat gesproeide Distress inkt in in twee kleuren de achtergrond gestempeld. Dezelfde kleuren gebruikt voor de schelpen, die eenmaal uitgeknipt verhoogd opgeplakt zijn. Een stukje twine, tekstje uit de computer en sequins om het af te maken.  

Je hebt de tijd om mee te doen tot vrijdag 22 juni 18.00 uur.

Dan wil nog iedereen bedanken voor het leuke commentaar op mijn drieluik!

Groetjes, Marjan

27 opmerkingen:

Angela zei

Wow wat een schitterende kaart Marjan! Geweldig kleurencombinatie en het zomergevoel spat er van af!

Els zei

Wat een prachtige zomerse kaart met deze kleuren en verhoogd opplakken geeft ook zo leuk effect.
Geniet van deze prachtige zondag en groetjes, Els

Je@net zei

Prachtige kleurencombi en wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt, Marjan!

Hobby Hoogland zei


wat een zomers kaartje ,de schelpen zijn ook erg mooi , het geheel is rustig,
groetjes Marjan. niet te druk erg fijntjes.

Ans Gilbert zei

Prachtige,zomerse kaart Marjan,
hele mooie zachte kleuren, de schelpen zijn leuk
Ansx

Mariken zei

Heerlijk, al die zomerse kaarten op het blog van DCL! Jouw kaartje is prachtig, inderdaad op en top zomer!
Fijne dag!

KarinsArtScrap zei

een prachtige zomerse kaart Marjan
Gr Karin

Irene zei

Prachtige kleuren Marjan, een heel erg mooie zomerkaart!

xx Irene

Kaartenkraam zei

Beeldschoon kaartje in heerlijke kleuren. Op en top strand!

groetjes van Ank

Ellen zei

Wat een prachtig zo erg kaartje is dit! Mooie kleuren ook. Touwtje staat erg gaaf en hetzelfde geldt voor de sequins. Fijne zondag! Ga je misschien nog golfen vandaag?

Crealientje zei

Heerlijk zo'n zomers kaartje!
Mooi met de schelpen stempels.
Ik ben volger geworden,(dacht dat ik dat al was nog niet dus)
Fijne Zondag verderen liefs Crealientje.

Doris knippenenplakken zei

Ontzettend mooi je zomerse kaart Marjan !
Prachtig van kleuren weer een toppertje .
Groetjes Doris

Gerrina zei

Oh wat een heerlijk zomerse kaart! Voel bijna weer het zand en de schelpen aan mijn voeten zoals 2 weekenden terug... Fijne zondag!

Scraptastisch zei

De kerstkaart challenge was goed voor mijn stapel en groeit gestaag door zo, hihi Dit is ook een goede uitdaging en bij zomer hoort natuurlijk het beach gevoel! Super voorbeeld heb je gemaakt met Summertime gevoel en de mooie schelpen, het stempelen met een acrylblok zag ik laatst op youtube, heel gaaf!
Liefs Gerie

Nancy Soetaert zei

Heerlijk mooie zomerse kaart!
Fijne zondag
Nancy

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Mooie kleurencombinatie,
Een prachtig kaartje heb je er van gemaakt!
Liefs Martha

GerJanne zei

Deze is heel zomers. Prachtige kaart.
Groetjes vanaf de rand van de vijver in mijn zonovergoten tuin (genieten)

Marfien zei

Mooie combinatie van kleuren en materialen, helemaal mijn ding

Wies zei

Wat een mooie strandkaart. Prachtige kleurencombinatie. Erg leuk gemaakt met de verhoogd opgeplakte schelpen en de sequins erbij.

Diny zei

Wat een schitterend kaartje Marjan.....hier wordt je helemaal rustig van met die mooie zachte kleurtjes!
Groetjes Diny

Sue Lelli zei

Absolutely GORGEOUS beach map! LOVE the colors and those sequins just make it POP!

Kate Yetter zei

The pastel colors and cluster of beachy thing make this card so elegant! Lovely, Marjan.
Kate

Monique zei

Ik heb de challenge al opgeschreven in mijn schriftje. Nu nog wel even doen...hahaha. Je kaart is prachtig! Dan krijg je echt zin om naar het strand te gaan. Ook je 3-luik voor ArtJourney zie er zo mooi uit! Ook die staat op mijn lijstje. Nu nog tijd inplannen ;-))
Wat een prachtige foto's van de japanse tuin. Daar kun je toch uren zitten en genieten van al het moois om je heen.

Lieve groetjes, Monique

Sylvia zei

Prachtige kaart,Marjan.Erg leuk met het groepje schelpen en de stitch randjes van de die.

Groetjes,Sylvia.

SewPaperPaint zei

Such gorgeous stamping and layering! I just love this idea and would like to CASE this card, so so pretty! Hugs, Autumn

Nicole Parmentier zei

Wat een heerlijk strand-kaartje dit! Je hebt het sfeertje goed weten te pakken, ik krijg meteen zin in vakantie!!

Colien zei

Heel mooi, wat een heerlijk zomers sfeertje!
grtz. Colien