zondag 24 juni 2018

DCL #295

Vandaag weer de laatste challenge voor de zomerstop van Dutch Card Lovers. Ik mocht deze bedenken en omdat ik echt graag werk met inkt en dergelijke werd het:

Maak zelf een achtergrond m.b.v. een stencil en inkt enz. Maak daarmee een kaart. 
Invulling helemaal vrij.

Deze kaart dient als voorbeeld:

Afbeeldingsresultaat voor cards background stencil ink

Mijn eigen uitwerking werd een Mixed Media kaart:


De achtergrond is gemaakt met verf en een brayer, diverse stencils met Distress inkt in Black Soot en Tea dye. Nog wat gesmeerd met roze verf en verder afgemaakt met verschillende stempels, Tim Holtz tape en embellishments. De vlinder is gemaakt van een bloem waarvan ik stukjes heb afgeknipt en waaraan ik een lijfje gemaakt heb met plakparels. Eronder dun gouddraad.

Voor deze challenge heb je twee weken de tijd, zie verder ons blog. 

Het werk blijft druk, maar het eind komt in zicht, nog drie weekjes! Vriendin Ineke en ik hebben inmiddels ook ons theorie examen voor golf gehaald en mogen nu op andere banen spelen. Mijn beste vriendin golft ook, dus dat biedt ook weer leuke perspectieven! Had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Maar je beweegt, bent lekker buiten in de natuur, heerlijk!

Fijne week!

Groetjes, Marjan

24 opmerkingen:

Je@net zei

Voor mij weer een echte uitdaging. Maar wat een super mooie kaart heb jij gemaakt, Marjan!

Colien zei

Leuke uitdaging, ben op dit moment helemaal 'into' de inktjes... Jouw voorbeeldkaartje is een beauty, erg mooi!
Wat fijn dat je een toffe hobby hebt gevonden, inderdaad lekker om buiten te bewegen, geeft energie. En die heb je nodig, nog even volhouden deze drukke weken!
grtz.Colien

Irene zei

Schitterend zoals altijd Marjan! Na "het drama" voor de lift zul je begrijpen dat ik een rondje oversla hihi!

Fijne zondag, xxIrene

KarinsArtScrap zei

heel mooi Marjan
Gr Karin

aussie aNNie zei

Beautiful and gorgeous card, the colours exposed here are just stunning.x

Anneke zei

Het is heel erg mooi! Wat leuk om een vlinder van
bloemen te maken!

Anneke. zei

Prachtige kaart, Marjan!
Succes met jullie golflessen.
Groetjes Anneke.

Plony zei

Het ziet er weer prachtig uit.....Materialen die bij mij absoluut niet vooraan in de kast staan maar als ik dit dan zie dan denk ik....ga er ook eens voor zitten. Ben toch bang dat het nooit iets zal worden en dat ik beter bij mijn eigen leest kan blijven hahaha....maar prachtig vind ik het in ieder geval wél.
Fijne zondag.....xxx Plony

Kaartenkraam zei

Jij bent hier gewoon goed in en dat is aan je mooie kaart te zien. Leuk gedaan die 'bloemvlinder'! Mooie tekst gebruikt.

Leuk dat je zo'n plezier aan golven hebt dat helpt de zinnen verzetten bij de laatste loodjes van het schooljaar!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Ja ik dacht al dat het jouw keuze was met inkt, hihi Ik wist na het voorbeeld niet zo goed of er gestempeld mocht worden, dus heb het heel bescheiden gehouden, nou ja ... bescheiden??? Ik vind je vlinder super geworden en weer een prachtige mixed media kaart Marjan! Heerlijk een buiten hobby, lekker bewegen in de buitenlucht! Worstel je nog even door de laatste loodjes en voor je het weet kun je uitblazen!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Prachtige mixed media kaart heb je gemaakt , leuk om zo een vlinder te maken!
Fijn dat je zoveel plezier met golf hebt!
En aftellen tot de vakantie, hier nog 2 weekjes
Liefs Martha

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan,
hele mooie achtergrond en je vlinder is een echte blikvanger,echt heel mooi met het gouddraad, gefeliciteerd met het behaalde examen,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, wat een mooie kaart heb je ter inspiratie voor ons gemaakt Marjan. Die heeft heel wat meer laagjes dan de voorbeeldkaart met "Happy..."
Lekker stoer ook met de zwarte accenten. Succes met de laatste loodjes en dan misschien lekker golfen? Mijn vriendin was er ook mee begonnen vanwege haar man en dacht er in de eerste instantie niet zo veel aan te vinden...haha ze is nu héél fanatiek en vindt het een gave hobby waar ze niet over uitgepraat raakt..LOL. Ach ja..."never stop exploring" :P
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een schitterende kart Marjan.....ik bedoel kunstwerkje.....prachtig!
Leuk dat je zo geniet van het golven.....en gefeliciteerd met het behaalde examen!
Groetjes Diny

Willy zei

Wat een ontzettend gave kaart, er is zoveel te zien en toch is het een prachtig harmonieus geheel!! Succes nog met de laatste loodjes en gefeliciteerd met je golfbewijs!

GerJanne zei

Je kaart is een plaatje!! Prachtig hoe je alles gecombineerd hebt. Wat leuk dat je zo'n lol heb in het golfen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar kan me wel voorstellen dat het heerlijk is om actief bezig te zijn buiten!
Nog even en je jaar groep 3 zit er al weer op! De tijd vliegt!

Els zei

Super wat een pracht kaart en zo mooi de achtergrond in deze kleuren
en de tekst is er heel mooi bij.
Gefeliciteerd met je examen en veel plezier en succes op de andere banen.

Ellen zei

Goed zeg, je handicap 54 gehaald! Ook ik had niet gedacht dat golfen zo leuk zou zijn. Het is gewoon al zo fijn om buiten bezig te zijn en als het dan met golfen een klein beetje wil lukken is het nóg leuker. Je kaart is prachtig! Succes met de laatste, drukke schoolweken!

Sylvia zei

Mooie kaart,Marjan.Prachtige vlinder.Je hebt er best veel werk aan gehad maar het resultaat is heel mooi.Succes met het golven.

Groetjes,Sylvia

Gerrina zei

Heerlijk weer eens een mooie grungy-kaart van jou hand te zien! En gaaf zo veel te zien en toch helemaal in balans! Groetjes, Gerrina

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtkaart weer! Ook een hele leuke challenge!! Hoop dat ik er tijd voor heb want ook hier is het heel erg druk. Na de zomer gaan Alex en ik ook golflessen nemen. Ik heb al vaker een clinic gedaan en in Engeland stonden we met ons huisje midden op de golfbaan dus hebben we ook een balletje geslagen.. zo leuk!

Ellen zei

Een beauty is het weer Marjan...heel mooi hoe je alles verwerkt hebt!
Leuk dat je zo kan genieten van het golven, ik heb er niets mee haha. Mn buren waren ook zo fanatiek!
Groetjes Ellen

SylS creaties zei

Wow, wat schitterend gedaan! Prachtig!
groetjes,
Syl

SewPaperPaint zei

Your card is stunning! I totally love your fresh mixed media style. <3 Hugs, Autumn