zondag 8 juli 2018

No line


Dit kaartje heb ik al langer geleden gemaakt vanwege de no-line colouring challenge die we toen hadden bij de Liftchallenge. 
Ik koos toen voor een andere kaart om te laten zien en vergat deze een beetje. 
Komt eigenlijk wel goed uit, want ik heb de laatste tijd geen tijd en ook geen zin in kaartjes maken door het mooie weer..

Aanklikken is leuker

De bloemen zijn weer van Altenew, een van mijn favo merken voor bloemen die je ook in kunt kleuren. De grote Hoera stempel is van Els Brigé. Bloemen gekleurd met mijn Zigs met de no line colouring techniek. 
Het woord Hoera is gestempeld met Watermark ink en groen glitter embossing poeder. Nog wat bijgekleurd met Zigs.

Vorige week afscheid genomen van de groepen 8 na een erg leuke musical die ze samen met een van de muzikale meesters hadden gemaakt. Vrijdag zijn ze de school "uitgebezemd" :)
En passant ben ik nog even geslagen en geschopt door een driftige kleuter omdat het hem niet zinde dat ik iets afpakte waarmee hij liep te plagen en er gewoon mee door ging. Duo en ik krijgen hem volgend jaar in de groep 3. Het is opgelost, denk niet dat hij het snel weer zal doen, maar we krijgen vaker te maken met opvoedproblemen de laatste jaren. 

Nog een weekje, dan is de grote vakantie dan ook hier aangebroken. Heerlijk! 

Groetjes, Marjan

22 opmerkingen:

Marfien zei

Mooi kaartje Marjan, prachtige kleuren heb je gebruikt. Heb vorige week bij iemand met markers gekleurd, nee niet mijn ding, liever gewone potloden . . .
Nog even doorbijten, we krijgen nog een paar dagen koeler weer ;-)

Dortesjs zei

great summer card

Diny zei

Prachtige kaart Marjan.
Handig dat hij al klaar lag!
Bij mij lijkt het juist of ik naar mijn Atteljeeke toegetrokken word....ik snap er niks van en dan met dit weer. Ik zit gewoon kerstkaartjes te maken terwijl de mussen van het dak vallen van de warmte....haha!
Groetjes en nog een week ertegenaan.....dan heb je vakantie....succes,
Diny

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Marjan

gr karin

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, kan me voorstellen dat als je een baan hebt minder zin in knutselen hebt! Ik was de afgelopen week vrij dus heb wel wat kunnen knutselen, maar morgen mag ik weer en nog wel een gebroken dienst in de morgen van 7 tot 11 en in de avond van 6 tot 11, dan zal ik niet veel knutselen!
En ach ja driftige mensjes heb je overal ook op mijn werk.... vervelend maar is niet anders! Succes met alles!
Liefs Martha

Evy G zei

Marjan, nog een weekje volhouden! (Ik heb gemakkelijk praten, want wij hebben in België natuurlijk al een week vakantie achter de rug 😉) ik merk ook een negatieve evolutie qua gedrag op (groep 7) Ook vaak ouders die niet weten wat ze met hund kind moeten doen... De tijd van braaf in de klas zitten, je vinger opsteken en zwijgen is helemaal voorbij. En dat is voor verl kinderen een goede zaak, maar niet voor ieder kind 😉 Ik wil het toch ook nog even over je kaartje hebben natuurlijk! Ik vind hem prachtig! De tinten zijn lekker fris en de combi van bloemen met Els haar stempels is prachtig!

Ans Gilbert zei

Mooie kaart in zachte kleuren, echt super. Volgens mij snak je naar vakantie, nog een weekje voor jullie, hier nog 2 weken.. mijn man is er ook aan toe..
Sommige kindjes kunnen knap driftig worden, maar leuk is anders,
Ansx

Je@net zei

Erg mooie kaart, Marjan.
En succes met de laatste loodjes deze week!

Kate Yetter zei

I am loving the colors on this card. They are perfect for summer.
Kate

Crealientje zei

Prachtige kaart!
Mooi met de tekst en de sequins.
Goed dat je iets op voorraad hebt:)
Even doorbijten en dan heb je lekker vakantie.Lekker genieten!
Hier nog 3 weken, pppffff. Ik moet nog iets langer doorbijten,hahaha!
(PS: ik heb bij mijn dromenvanger een stencil met cijfers gebruikt, een hele oude van MD, zo'n dikke metalen.Ik had geen andere cijfers, alleen maar stans cijfers.)
Je baby spulletjes hier onder zijn Super!
Liefs Crealientje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan, wat een mooie frisse kaart had je nog liggen. Mooie kleuren voor mooie bloemen. Fijn dat je nu bijna vrij bent, valt denk ik ook niet mee met die hitte en dan nog heetgebakerde kleuters...jeetje. Sterkte met de laatste loodjes. Ik ben net terug van een weekje Frankrijk en nu nog samen een weekje thuis vakantie...lekker.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een hele mooie kaart en blij dat we deze toch nog kunnen bewonderen. Het zijn mooie stempels.
Ik hoop dat de kleuter er iets van geleerd heeft en dat hij de komende jaren geen problemen meer gaat maken.
Succes deze laatste week.

Sarah zei

Wat mooi!
Driftige kleuters dat is niet leuk, hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd.
De vakantie lonkt, succes nog!

Scraptastisch zei

Nog even doorbijten Marjan hier beginnen de school vakanties pas in het laatste blok en ook de kindertjes worden moe en sommige ouders zouden wat meer kunnen corrigeren hè, hoort ook bij opvoeden! Ik was ook even afwezig weer eens PC problems! Maar mijn knutselen ligt ook op een heeeeeeel laag pitje hoor! Fijn als je dan nog een mooie kaart hebt liggen om nog even op je blog te zetten en laten zien dat je er nog bent haha. Wat zul jij uitkijken naar je vakantie, weer "even alles ordenen en schoon maken, kunnen jullie weer fris en fruitig het nieuwe schooljaar in!" Ik heb over 5 weken vakantie, dus moet ook nog even doorbijten.
xx Gerie

Gerrina zei

Mooi zijn die bloemen zeker! Ik blijf nog even doorgaan met de zomer challenge en DT-werk, maar in Augustus wil ik het ook wat rustiger aan doen... Hier is de vakantie al losgebarsten, beginnend met de Kermis natuurlijk... Sterkte nog deze week! Groetjes, Gerrina

aussie aNNie zei

Wow this is brilliant, I so love the colours too. No line colouring I must try, looks natural..
I was totally happy with my top win too... ♥

Doris knippenenplakken zei

Weer een schitterende kaart, heel mooie kleuren.
Hier is de vakantie al gestart van 1 juli voor twee maanden .
Groetjes Doris

SewPaperPaint zei

Truly beautiful stamping! I love the way you colored these pretty florals. Great color choices too! Hugs, Autumn

Ellen zei

Prachtige kaart, leuke techniek! Jeetje zeg, zo'n driftige kleuter, das naar. gelukkig opgelost en hopelijk weet hij dat het dit soort dingen niet meer moet doen. De laatste dagen voor jou, het einde is in zicht!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super mooie kaart en zo'n leuke techniek om te doen.. Kan me indenken dat je uitkijkt naar de vakantie! En ik hoor het meer, te maken krijgen met steeds meer gedragsproblemen.. Lijkt me best lastig..

Miranda Mols Stampin Utopia zei

En hoe zou dat komen...die gedragsproblemen... ouders werken, want de rekeningen moeten betaald en die denken dat hun kind op school wel opgevoed zal worden. Helaas, de basis is thuis. Neemt niet weg dat die basis alle problemen wegneemt. Mijn kind is echt wel opgevoed, maar toch heeft hij wel eens problemen met de juf. Alhoewel die ook werkelijk nergens tegen kan wat mij betreft. Maar hij laat zich graag meeslepen door de groep heftige kinderen, tja. Daar doe je als ouder niet zo veel aan. Discussie punt alom. Maar 1 ding is zeker, de wereld verandert. Maar je kaartje is prachtig!

Sue Lelli zei

Well that bad behavior will certainly make you cherish your holiday! Holy Smokes! Your card is so pretty!