donderdag 14 januari 2021

52 Weeks to Christmas

Deze week doe ik ook weer mee met 52 Weeks to Christmas. Ik heb nog vrij veel kaartjes gemaakt op het laatst en kan dus even vooruit. Er ligt een aardig stapeltje.

Dit werd een serie van vijf kaarten. Niet allemaal geplaatst, ze lijken op elkaar.




Stempelwerk met Distress Oxide inkt en gouden heat embossing, sneeuw met sponsen en inkt.
Gemat op goudkarton.

... en met de afsnijdsels een klein restkaartje




W.b. andersoortige kaarten loop ik nog steeds achter, heb er wel wat gemaakt, maar vooral voor de DT's. Ik heb ook niet altijd zin, andere dingen zijn ook leuk en als het weer meezit moet ik echt even wandelen van mezelf. Geeft niet, het is een hobby. 

Niks gezelligs te vertellen helaas, het leven is best saai op dit moment. Maar ik vermaak me nog prima gelukkig.

Groetjes, Marjan


35 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow wat zijn ze mooi de achtergronden zijn schitterend, mooi hert erop meer is niet nodig.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat mooi Marjan,

Kaartjes en bloggen is inderdaad een
hobby. Niets moet en alles mag.

We kunnen weinig helaas momenteel. Onze cliënten hebben het ver best moeilijk mee. Zelf gaat wel..iedere dag nog naar me werk. Is fijn om ritme te hebben deze periode.

Fijne dag Ina

Els zei

Wat een pracht kaarten Marjan en zo mooi de laatste kaart die je met restjes hebt gemaakt.
Het saaie leven hoor ik wel meer en het valt mij op dat we meer met elkaar bellen. Ik denk dat we nog wel een tijdje zo verder moeten.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Prachtige kaarten. Heel mooi die randen met inkt en takken!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje mooie achtergrondjes heb je erbij gemaakt
groetjes ellen

aussie aNNie zei

wow this is such a stunning post, absolutely beautiful...great design and awesome colours.xx

Irene zei

Weer héél mooi én bijzonder Marjan, zó knap wat jij verzint en maakt!
Hier ook alles zijn (saaie) gangetje maar net als jij géén moeite mee!
XxIrene

Kaartenkraam zei

Geweldig wat een mooie kaarten weer! Qua compositie vind ik de eerste meteen de mooiste. Schitterend die zwarte silhouetten, dat geeft de kaarten pit!

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaarten...
Inderdaad een saaie wereld zitten we in maar wij als knutselaars vervelen ons nooit...
ik zelf heb er heel weinig last van...
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Wat een prachtige serie kaartjes Marjan....zo leuk ook je laatste kaartje met de ''afsnijdsels''
We houden de moed erin en hobbyen vrolijk verder!
Groetjes Diny

Rhodé zei

Mooie kaartjes, Marjan! Ook die met de afsnijdsels is erg mooi.
Hier is het enorm druk. 4 kids thuisonderwijs geven en ondertussen zelf werken. Geen ideale combi. Ik hoop maar dat ze weer snel mogen starten.

Rosina zei

een serie leuke kerstkaartjes zijn dit Marjan...ja en niks wegooien... Leuk gedaan om met die restjes nog zo een gaaf kaartje te maken..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Martha zei

Woow deze zijn mooi Marjan!
Prachtige uitstraling!
Je bent heerlijk bezig geweest en het fijne van onze hobby is alles mag en niks moet!
En wandelen is ook fijn!
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn ze mooi Marjan, óók die je met de restjes nog gemaakt hebt. Ik heb even in de vergroting zitten kijken, mooi die gouden embossing erop.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ellen zei

Wat een beauty’s weer Marjan...erg mooi en fijntjes...mooi met de inkt, daar ben jij goed in...top!
Hier ook saai hoor en denk bij velen nu! Nog ff volhouden!
Lieve groetjes Ellen

Jantine zei

Prachtige kaartjes, Marjan. En dan nog zo'n leuk restjeskaartje!
Ik maak ook niet veel kaarten momenteel. Komt vast wel weer...
Groetjes,
Jantine

Trudy zei

Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt! Helaas moeten we nog even volhouden! Ik maak eigenlijk meer kaarten dan normaal omdat we niet naar verjaardagen en vrienden kunnen. Mijn man valt in de risicogroep.
Goed dat je gaat wandelen want dat is gezond en dat kan gelukkig nog steeds!
Groetjes Trudy

Eri zei

Heel chique serie kaarten laat je zien Marjan!
Groetjes, Eri

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaarten Marjan!
Heel mooie kleurtjes, groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

schitterende kaarten met prachtige achtergronden Marjan
Gr Karin

Annerieke zei

Prachtige kaarten Marjan, mooi met de goud-embossing. Handig om meteen een serie te maken en lekker voor de voorraad natuurlijk ;-). Ik herken wel wat je schrijft, soms wil ik knutselen maar als het dan lekker weer is kies ik er toch voor om even naar buiten te gaan. Ik wil gewoon soms te veel, hahaha.
Groetjes, Annerieke

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten. Leuke techniek het sponsen .mooie kleuren gecombineerd. Een heel leuk effect. De 3 kaarten zijn allemaal even leuk... ik moet straks mijn inktjes maar weer een tevoorschijn halen.... Heb wel wat spullen maar die er te weinig mee...groeten Trijntje

Trijntje zei

Ps ik bedoel alle vier...,

Creanita60.blogspot.nl zei

Prachtige kaarten zo mooi met het goud embossing!
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Mooie stempelkaarten heb je gemaakt en de kaart met reststroken is ook erg leuk. Ik vind het ook maar saai, wel elke dag met de honden wandelen en vandaag naar de bieb geweest
Groetjes
Ansx

Monique zei

Wat een mooie serie kaarten is dit geworden. De kleuren die je hebt gebruikt zijn prachtig.
Hier ook niet altijd zin hoor. Ben nu met DTwerk bezig en ook aan de wandel als de zon lekker schijnt. Dan kan ik echt niet eerst in mijn hokkie gaan zitten. En je heb gelijk, het is een hobby, en dat moet het ook blijven 😉
Lieve groetjes, Monique

Marja Sch zei

Schitterende kerstkaarten zijn het geworden. Het leven is idd nogal saai, maar gelukkig hebben we onze hobby nog. Ik besteed ook wat meer tijd aan bakken en koken, dus af en toe een wandeling is wel een must hihi. Groetjes Marja

Marfien zei

Mooie serie Marjan en ja, van de restjes maak je natuurlijk ook een mooi kaartje. We zijn nu drie ochtenden in de week met een paar mensen de winkel opnieuw aan het inrichten, ik krijg nu een groot hobbyrek waar ik wat meer in kwijt kan zoals borduurmaterialen en zijdeverf. De hobbyhoek mag ik verzorgen en maak er helemaal mijn hoekje van. De etalage weer opnieuw gevuld met heel veel knutseltips

Pat zei

Four beautiful cards Marjan and love the way you have framed three with the pretty branches and watercoloured behind and added some spattering too and also shaded the snow slopes with added blue and added those large sentinents in such a wonderful stylish font. The last looks great with leftover pieces of the background and added white die cut holly and snowflake embellishments, and some pretty gold sequins to finish. x

GerJanneke zei

Ze zijn heel mooi Marjan! En de restjes kaart is ook top.
Ik ben blij dat ik in de zorg werk en dat het gewoon doorgaat allemaal. Ik spreek nog best vel mensen door het werk. Maar dat je verder niets kunt en plannen maken ook al niet ( we gaan wel een nachtje naar een hotel, maar kunnen niet uit eten... moeten we eten laten komen in het hotel..., maar ja, het is al betaald en annuleren doen ze niet nu, snap ik ook wel)
Gelukkig verveel ik me naast mijn werk ook nooit. Wat dat betreft kan ik het lang volhouden...

Ilse zei

Wat een mooi reeks kaarten, ik vind ze echt prachtig!
Groetjes,
Ilse

daantje zei

Wat een mooie kaartjes zeg.

Crealientje zei

Mooie Kerstkaarten!
Prachtig stempel werk.
Ook je restjes kaart mag er zijn.
Ik ben net aan het opruimen. Volgens mij ga ik mezelf verplichten om alleen maar restjes te gebruiken in Februari, ik kom er in om, hahaha.
Dat wordt een uitdaging. Die van jou is goed gelukt. Bedankt voor inspiratie!
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

Sarah - Crea S zei

Wauw Marjan, wat een prachtige kaarten! Mooi die verschillende kleurtjes Distress met de gouden embossing. Ook het gouden randje past er mooi bij. Ze zijn echt fantastisch!
Het restkaartje heeft een ander sfeertje, maar ook erg leuk!
Liefs, Sarah

Nancy Soetaert zei

prachtige kaartjes!
en je restjeskaart vind ik ook fantastisch mooi!
Nancy 52WTC