donderdag 21 januari 2021

52 Weeks to Christmas

En alweer is het donderdag, de tijd glijdt echt voorbij. Ik doe weer mee deze week met 52WTC
Deze keer met een tweetal kaartjes, vorig jaar gemaakt. Ik heb in die tijd wat diertjes stempels aangeschaft om toch eens iets met dit soort stempels te doen. Ik heb er eens eerder wat mee gemaakt, niet met deze maar met een muisje.


Vader en zoon spelen peek-a-boo in het bos :)





De stempels zijn van Doodlebug Design, ingekleurd met Copics. De rest wijst zich wel vanzelf.
Toch best heel leuk om dit soort kaartjes te maken, vroeger vond ik het kinderkaarten :)

Vandaag een poosje Emmy en haar beste vriendinnetje hier, gezellig! Mijn dochter heeft een sollicitatiegesprek, alles online en wil dat graag ongestoord doen. We wonen vlakbij elkaar, en Emmy is nu groot genoeg om zelf hierheen te komen. 

Alvast een goed weekend!

Groetjes,

M@rjan

30 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat zijn ze leuk je kaartjes Marjan, super leuke stempels!
Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje wat een leuke stempeltjes zo leuk hoe je het rendiertje tussen de bomen door laat kijken
groetjes ellen

Irene zei

Het blijft verrassend een cute-card bij jou maar ik vind het énig (wát je niét zal verbazen hihi), schattige stempels!
Ja jouw aapje is een heuse zelfstandige jongedame aan het worden, alleen dááraan merk je al hoe de tijd vliegt! Geniet van het bezoekje en 🤞 voor Claire!
XxIrene

Els zei

Mooie kerstkaarten en de rendier stempeltjes vind ik super leuk zo achter de bomen.
Veel plezier met de meisje en ik hoop dat het sollicitatie gesprek goed verloopt voor Claire.
Groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

wat een grappige kaartje, je wordt er heel vrolijk van..
gezellig even met de kleindochter..geniet ervan.
Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Annemarie en Merit DT52WTC.

Lia zei

Wat een leukerd! Ik vind het een gaaf idee om teksten achter de uitgestanste boom te verwerken.
Lia xx

KarinsArtScrap zei

2 hele mooie vrolijke kerstkaarten Marjan
Gr Karin

Trudy zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaarten! Ik twijfel vaak of ik een bepaalde cutekaart wel naar iemand kan sturen. Maar zelfs mijn buurman vond mijn muisjeskerstkaart leuk!
Je kunt dus rustig nog meer van dit soort kaartjes maken ze zijn super leuk!
Groetjes Trudy

Martha zei

Leuke kerstkaarten Marjan!
Prachtig ingekleurd!
Gezellig die 2 meiskes op bezoek
Fijne dag liefs Martha

Trijntje zei

Wat zijn dit leuke speelse kaarten geworden Marjan. Mooie kleuren. en erg mooi gemaakt. Een fijne dag en veel plezier en gezelligheid met de twee meisjes. Geniet ervan. Groeten Trijntje,

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee geslaagde kerstkaarten Marjan. Leuk die glimmende rode neuzen tussen de dennenbomen. Leuk ook om tekst achter die gestanste boom te doen. Ik heb een aantal mensen in mijn vriendenkring die inderdaad niet van cute kaarten houden, die vinden ze kinderlijk maar het merendeel vindt ze wel leuk dus houd ik rekening met het versturen. Ik vind alles leuk, alleen al het feit van de moeite om een kaart voor mij te maken/uit te zoeken en op te sturen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Wat zijn ze leuk, heel vrolijk, Marjan. Leuke stempels zijn dat.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Ik vind de kleuren geweldig, dat felle groen met dat blauw en die rode accenten. Ook superleuk zoals je het tekstvel achter de uitgestanste boom hebt gedaan en het verstoppertje spelen van de rendieren vind ik gaaf. Bij de tweede kaart vind ik ook het zwart van de mistletoe heel mooi.
Ja cute vind ik met diertjes en fantasiefiguurtjes (elfjes en gnomes e.d.) wel leuk maar vaak vind ik die meisjes met die grote ogen maar niks. Ach het is heel persoonlijk en smaak verandert ook ;-)

Die Emmy van jou wordt al groot zeg, leuk dat ze al zelfstandig naar jou toe kan komen!

Een sollicitatiegesprek online lijkt me maar vreemd hoor, maar het is tegenwoordig niet anders, mijn zoon heeft een paar maand geleden een nieuwe klus als projectleider gekregen en werkt nu dus al een hele tijd met mensen die hij nog nooit heeft ontmoet.
Tja het is momenteel niet anders.

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Twee prachtige kaarten!
Zo mooi hoe je alles verwerkt op je kaarten.
Groetjes Doris

Rosina zei

prachtige kerstkaartjes zijn dit Marjan...zo een lieve rendier stempeltjes...leuke tafereeltjes zijn erop te zien...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Schitterende kaartjes zijn het Marjan.
leuke stempeltjes heb je gebruikt.
Groetjes Diny

Pat zei

Two beautiful cards Marjan and love the sweet Doodlebug images hiding amongst the pretty trees and snowy scene and I love the way you have added the lovely script behind the images in the tree cut out space..such a great idea. x

Annerieke zei

Wat een leuke kaarten Marjan! De rendiertjes zijn erg schattig. Wat heb je de kaarten verder mooi afgewerkt. Gezellig hoor, twee meisjes over de vloer, ga je dan knutselen met ze of vermaken ze zichzelf wel een beetje?
Groetjes, Annerieke

Marfien zei

Vrolijke kaartjes zijn dit, leuk om de beestjes door de bomen te laten kijken

Nancy Soetaert zei

hopelijk is de solliciatie van je dochter goed verlopen. NIet evident allemaal zo online...
leuke kerstkaartjes.
Groetjes
Nancy 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat fijn dat Emmy zelf naar jullie toe kan komen, dat makkelijk... ik herken je opmerking wel, dat dit soort stempels kinderachtig lijken, ik heb ze afgelopen jaar ook gekocht..je kaartjes zijn heel schattig geworden...bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaartje met een schattige rendiertje tussen de bomen. groetjes, Marlies

Ellen zei

Ik vind je kaartjes superleuk...doe stempeltjes doen het altijd goed op kaarten...leuk gedaan hoor!
Fijn dat Emma er was met haar vriendinnetje, gezellig hoor! Hoop dat de sollicitatie goed uitpakt voor Claire 🤞🏻
Fijne dag, groetjes Ellen

Ans Gilbert zei

Het zijn hele mooie kerstkaarten met de leuke stempels. Gezellig dat Emmy er was met vriendinnetje, hoop dat er goed nieuws komt voor Claire,
Groetjes
Ansx

Angelique zei

Twee mooie en superleuke kaarten met vader en zoon. Tot 2 jaar geleden maakte ik ook geen kaarten met zulke stempeltjes maar nu vind ik ze geweldig en heb er best al wat aangeschaft. Ook je twee kaartjes met de grote letters zijn gaaf geworden.
Duimen voor je dochter dat de sollicitatie goed uitpakt.
lieve groetjes Angelique

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat ontzettend mooi Marjan

Kom maar op met je cute kaartjes, ik vind er niks
kinderachtig aan.

En heeft je dochter de baan??

Leafs fan Ina

aussie aNNie zei

Awesome design here and fantastic colours and image. xx

Willy zei

Ik vind ze echt geweldig leuk!! En wat gezellig dat je kleindochter en haar vriendinnetje zo aan kunnen wippen, je boft!!

Monique zei

Wat een mooie vrolijke kaartjes. Het is eens een keer wat anders. Ik heb de stempeltjes ook maar nog nooit wat mee gedaan. Wat fijn dat Emmy al zelf naar jullie toe kan komen. Dat is toch gezellig! Ik kan me voorstellen dat je dochter in alle rust het sollicitatiegesprek wilde doen. Laura afgelopen vrijdag ook. We zijn heel stil geweest!
Ik hoop dat het haar gelukt is.
Lieve groetjes, Monique

Ilse zei

Wat een leuke kerstkaart, ik ben helemaal fan! zo mooi.
Groetjes,
Ilse