dinsdag 26 januari 2021

Liftchallenge #157

Wat een enthousiasme voor onze vorige challenge, ik had niet verwacht dat jullie dit zo'n leuke zouden vinden, maar blij werd ik er wel van! De nieuwe challenge van Cornelie is zeker ook heel leuk en zei wil graag het volgende:

Deze is van Isha Gupta



De bedoeling is;

Maak een achtergrond met een stempel/stempels en emboss deze. Blend dit met Distress inkt (of een andere inkt.) Versier naar wens.

Ik maakte er een mannenkaart van, die is voor mijn fanatieke fietsman, die elke dag !! 40 tot 50 km fietst. Zijn lust en zijn leven. Hij is pas in juli jarig, maar je kunt het maar af hebben...
Ik maak bijna nooit een kaart voor hem, omdat hij er niet zo om geeft, maar dit jaar dus wel en natuurlijk ook die taart die hij altijd krijgt ;) Duurt nog even dus.





De achtergrond bestaat uit drie verschillende gestempelde motieven, het bubbeltjes paneeltje is geplakt op de achtergrond met balletjes en strepen. De hele achtergrond is gesponst met Distress Oxide Speckled Egg. De fietswielen heb ik van internet, pasten er qua tint perfect bij. Ze zijn verkleind en geprint en pasten precies in mijn cirkelpons. Yes, soms zit alles mee!

Het is weer een challenge waar je heel veel kanten mee op kunt, we zijn natuurlijk benieuwd naar jullie inzendingen! Op ons blog meer info over de sponsor en de mooie kaartjes van onze gastdesigner en van Cornelie en Nicole.

------------------




Het was erg gezellig met de twee dames. Ze hadden zelfs dezelfde trui aan, haha. Mare, het vriendinnetje is echt een teken en knutselkind, die wilde dus wel graag stempels proberen. En inkleuren. Emmy is er minder in geïnteresseerd, maar hield het toch aardig vol. Ze hebben lekker wentelteefjes hier gegeten en nog wat andere dingen gedaan, tot het tijd werd om aan het huiswerk bij mama te beginnen. 

Claire is het niet geworden, er is drie kwartier gediscussieerd, maar iemand met meer gewicht in de schaal had een kleine voorkeur voor de andere kandidaat. Ze is er niet teleurgesteld over, het is een ervaring erbij en haar huidige baan vindt ze ook nog steeds leuk. Er kwam veel thuiswerken aan te pas en ik vroeg me zelf af of dit wel iets voor mijn kind is, die is nogal van de sociale contacten. Die heeft ze nu wèl ook op haar werk, omdat ze niet thuis kan werken met haar baan.

Groetjes!
M@rjan

33 opmerkingen:

Linda zei

Wat een leuke kaart

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaart Marjan
Gr Karin

Sarah zei

Deze kaart gaat jouw man tof vinden.
Tof de combinatie van alles.
Je kleindochter wordt groot, handig dat ze vlakbij woont. Geniet er maar van. X

Anita van Deur zei

Super leuke kaartjes Marjan, mooie combinaties gemaakt fijne dag.

Els zei

Wat een pracht mannenkaart heb je gemaakt met de Speckled Egg en de hartjes erbij vind ik super leuk en lief.
Zo leuk hoe de dames zich vermaken met het stempelen.
Jammer dat de sollicitatie van Clair niet is doorgegaan, maar gelukkig heeft ze nog een leuke baan heeft.
Groetjes, Els

Rhodé zei

Leuke mannenkaarten! Heel leuk gedaan met die fietswielen. Soms zit alles lekker mee bij het maken van een kaart, he?! Gezellig dat de meiden zo bij je hebben kunnen knutselen.

Kaartenkraam zei

Wat een gave mannenkaart! Die kleur speckled egg vind ik zo mooi, ik gebruik hem ook graag. De achtergrond is prachtig geworden en die fietswielen passen er perfect bij. Een mooie compositie heb je ermee gemaakt. Het rood van de hartjes staat er heel fris bij.

Leuk de beide dametjes aan de knutsel tijdens het sollicitatiegesprek van Claire.
Jammer voor haar dat ze het niet is geworden maar als ik het zo lees vind jij het niet heel erg. Maar ja als ouder kun je je er niet mee bemoeien en moet je er maar op vertrouwen dat ze weten wat ze doen.
Mijn zoon is ook bezig met solliciteren, altijd spannend om dat vanaf de zijlijn gade te slaan.
Fijne dag!

groetjes van Ank

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een gave kaart voor je man!

Op één of andere manier blijf ik er maar naar kijken.
Ik had er eerlijk gezegd geen fietswielen in gezien.

Wat zitten de meiden bij je aan de tafel te freubelen.
Voor Claire jammer dat de keus niet op haar gevallen is.
Misschien beter zoals ik jou verhaal lees. Als ze van de sociale
contacten is dan zou dit idd een grote verandering zijn. Toch is er
een reden waarom ze gesolliciteerd heeft. Je kan normaal gesproken ook buiten je werk nog genoeg sociale contacten hebben.

Groetnis fan Ina

carla zei

Een heel mooi voorbeeld voor de liftchallenge.
Groetjes,
Carla

Marja Sch zei

Wat leuk dat jouw man ook zo’n fietser is. Alleen is het met dit weer wel een soort van waterfietsen en soms zelfs glad. Jouw kaart is erg leuk geworden. Lekker stoer met wielen en speckled egg als kleur. Heerlijk hoor van die meiden op bezoek, zo gezellig. Groetjes Marja

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je voor je fietsman gemaakt... wat zitten de dametjes gezellig aan de tafel met stempeltjes. Als ik je verhaal lees is het niet heel erg dat je dochter niet is aan genomen... maar zeker kan het goed zijn om eens te solliciteren en eruit gekozen te wordenvoor een gesprek. Dan Ben je een ervaring rijker... ... Groeten Trijntje

Gerrina zei

Eindelijk effe tijd om een grote blogronde te doen en dan kom ik op een heerlijk gezellige post bij jou uit.... Zo mooi de kaart die je alvast gemaakt hebt! (Ik hou dan ook wel erg van blauw :) ) En heerlijk die meiden lekker aan de gang! Niet helemaal fijn voor je dochter, maar als het nu niet mag zijn, komt er vast iets dat veel beter bij haar past op haar pad... Groetjes, Gerrina

Trudy zei

Wat een leuke mannenkaart en wat goed dat hij iedere dag zover fietst!
Leuke foto van de dames! Jammer voor je dochter maar niet zo erg als ik je bericht zo lees.
Groetjes Trudy

Monique zei

Wat een leuke challenge! Ik ga zeker meedoen. Helemaal na het zien van jouw mooie kaart. Die van Hermien kwam ik ook al tegen. Nu nog even naar het challengeblog. Heerlijk om die kinderen te zien knutselen. En gelukkig is Claire niet teleurgesteld. Zo'n ervaring is nooit weg. Kan ze de volgende keer weer gebruiken.
Lieve groetjes, Monique

Annerieke zei

Wat een gave kaart Marjan! De achtergrond is prachtig en de kaart ziet er stoer uit door de afwerking. Je bent wel lekker op tijd ;-). Mijn man fietst ook graag, als hij de kans zou hebben zou hij ook elke dag wel een rondje willen maken, maar dat lukt niet. In de zomer gaat hij altijd op de racefiets, maar voor deze winter heeft hij speciaal een andere fiets gekocht, niet met een ketting maar met een band. Meer moet je me niet vragen, hihi. Wat gezellig om met de meisjes te knutselen, leuk om ze zo bezig te zien. Jammer dat Claire de baan niet heeft, maar inderdaad, het is weer een ervaring, goede instelling is dat. Oeps...ik blijf kletsen...
Groetjes, Annerieke

Willy zei

Oh dit is een hele leuke uitdaging, het inspireert me!! Jouw uitvoering is ook heel gaaf, en wat heerlijk dat alles mee zat :) Een echte kaart op maat, dat zijn de mooiste! En ach wat gezellig die meisjes aan je tafel. Ik hoop dat Mila later ook veel bij oma knutselt :) Jammer voor je dochter dat ze het niet geworden is maar zo te horen had ze niets te verliezen.

Ilse zei

Heel leuke kaart, misschien waag ik me ook nog wel aan de deze lift challenge.
Groetjes,
Ilse

Martha zei

Wat een leuke kaart Marjan!
De wielen haal je er goed uit, ik herken ze natuuelijk, omdat ik zelf ook veel fiets op mountainbike wielrefiets en electrische fiets...
Wat leuk die 2 meiskes lekker aan de knutsel!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Wat weer een leuke challenge en jouw kaartje is zo apart, lekker stoer ook en denk dat de jarige dit vd zomer wel kan waarderen Marjan! Online solliciteren lijkt me zeker een hele ervaring en Claire is er niet echt rouwig om begrijp ik dus maar lekker in de winkel blijven. Gezellig de meiden bij je aan de knutsel, je had het er vast druk mee, hihi
Nee ik ben niet aangehouden de politie heeft het veel te druk met de rellen....verschrikkelijk gewoon!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart voor je man die van fietsen houdt, hij fietst elke dag een flinke afstand. Gezellig de dametjes aan de knutsel en jammer voor Claire, maar ze heeft nog werk naar de zin, dat is ook fijn.
Groetjes
Ansx

Angelique zei

Hele mooie kaart met de wielen erop, mooie embossing en de kleur is prachtig. Dat is een aardige afstand dat je man elke dag fietst. Dus deze kaart kan geen betere bestemming als hij krijgen.
Leuk om de dametjes lekker bezig te zien met de inkt. Niks leukers als met oma bezig zijn. Jammer dat het Claire niet is geworden maar als ik het zo lees ik het niet super erg.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Heel gave kaart voor je fietsman, top! Echt een leuke challenge weer, ik ga zeker meedoen...
Gezellig die meiden aan je tafel, grappig dat Emmy het volhield om te knutselen, samen is het toch beter om vol te houden ;)
grtz Colien

GerJanne zei

ZO.... die Rob. Wat knap elke dag zoveel kilometers fietsen. Ik heb een zwager die dat ook doet. Hij is 72 en het lijkt of het hem geen enkele moeite kost. Je kaart voor zijn verjaardag is gaaf, mooie kleuren en de uitdaging voor de lift is ook weer top.
Leuk hoe Mare en Emmy samen bezig zijn. Zo handig dat jullie dichtbij wonen.
En inderdaad jammer van de baan, maar solliciteren vanuit een baan die ook leuk is, is een luxepositie, zeggen wij altijd. En dan is de teleurstelling vaak heel kort. Gelukkig maar.
Ik zie dat mijn reactie vorige week niet geplaatst is. Ik heb elke keer vanaf woensdag, soms in de ochtend al, soms in de avond, altijd rond 9 uur (of 21 dus) last van robots. Kijken hoe het morgen gaat.
En oh ja, goed dat je het zei van de DCL challenge. Natuurlijk wilde ik meedoen en dacht dat ik hem al gelinkt gehad ;-) Thanks!

Pat zei

A great challenge theme and love this masculine card for your husband Marjan with a great cycling design, and it will keep until his birthday comes round. The Speckled Egg is a great colour and love the blue wheels ad the black stripes and sentiment banner and the three pretty red hearts, and also the white bubbles and circles look great. Sorry your daughter did not get the job but good she is happy in her present one, and of course there will be other opportunities. Great to see Emmy and her friend enjoying some crafting time too. x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk al die wieltjes/radartjes mooie kleuren ook
de challenge is mij nog steeds niet helemaal duidelijk maar ga nog wel eens even puzzelen
groetjes ellen

Ellen zei

Wat een gave kaart voor jouw eigen binnenkort jarige wielrenner! En die twee meiden aan de knutsel, wat een heerlijk gezicht.

Cornelie zei

Onwijs mooi kaartje heb je weer gemaakt. De kleur, de diverse stempels, heel gaaf gedaan!!

Irene zei

Bijna ga ik me schamen 😉 want Ben krijgt nóóit een kaart van me maar wát heb je deze voor jouw "fiets-Rob" schitterend en super origineel gemaakt Marjan! Héérlijk die 2 dinnetjes aan de freubel en Claire is een ervaring rijker die ze weer mee kan nemen naar een eventuele nieuwe poging én happy waar ze is dus no worries tóch?
XxIrene

aussie aNNie zei

Stunning card and most gorgeous image and colours . xx

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart!
Gezellig de dames aan de knutsel.
Groetjes Doris

Ellen zei

Super gave kaart voor Rob...top hoor met de wielen, heel toepasselijk en ook nog eens in gave kleuren!
Leuk die meisjes aan de knutsel, ben benieuwd hoe Anna dit ontwikkeld!
Jammer voor Claire of misschien ook niet achteraf...gelukkig heeft ze nog werk!
Margaux moet heel iets anders gaan zoeken want ze is reisagent...helaas zijn daar nu geen vacatures voor te vinden, best even een dingetje...we duimen voor haar!
Groetjes Ellen

daantje zei

Wat een mooie kaart die gaat jou man zeker mooi vinden.

Bianca Kalksma zei

Ik probeer je kaart te ontleden ;) Heb je de zwarte strepen ook met zwarte embossingpoeder gemaakt? en zijn zowel de kleine bubbels als de grote rondjes met embossingpoeder? Wat een originele fietskaart en wat HEERLIJK!! als je elke dag zo'n stuk kunt fietsen!!