dinsdag 12 april 2022

Liftchallenge #169

Wat leuk dat er zoveel inzendingen waren voor de inside tunnelkaart! Het is ook echt een leuk model om te maken. Deze keer gaan we weer liften en wel de kaart waarmee Rhodé een van de winnaressen werd bij onze jubileum challenge.

Dit is mijn lift:



Dit is het origineel van Keisha Charles


Dit is Rhodé's mooie kaart:



Een heel leuke kaart om te liften!

Voor meer mooie voorbeelden van Nicole en Cornelie en Yvonne, onze GD kijk je even op ons Liftchallenge blog!

Veel plezier ermee voor als je meedoet! En yes, deze week is het weer heerlijk weer, geniet ervan! 

Groetjes, 

M@rjan

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige lift Marjan! Fijne dag.

Martha zei

Mooie kaart Marjan
Leuk gelift!
Liefs Martha

Cornelie zei

Hé Marjan! Wat heerlijk weer hè die zon. Ik merk dat ik die zó nodig heb! Zometeen lekker op fiets naar een vriendin van mij, zin in!
Je kaartje vind ik zo mooi. De stempel is een echte blikvanger, ik vind hem zo mooi! Tof!
Geniet van deze mooie dag X

Diny zei

Heel mooi gelift Marjan....ook jij hebt prachtige kleuren gebruikt.
Geniet van het mooie weer!
Groetjes Diny

carla zei

Een prachtig gelift kaartje heb je gemaakt Marjan.
Mooie kleuren.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Wat een mooie gelifte kaart. Leuke met de reepjes op de ondergrond. Leuke gestempelde bloemen. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Ik vind jouw liftkaart prachtig! Mooi die zachte tinten en delicate, moderne bloemen! Groetjes, Gerrina

Colien zei

Heel gave liftkaart, echt prachtig van kleur en die bloemen zijn tof!!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel lief door de kleurtjes cardstock die je gecombineerd hebt Marjan. Mooi afgewerkt met die aparte bloemen-stempel en de zwarte plaksteentjes. Leuke challenge weer, ik ga proberen mee te doen.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Prachtige lift heb je gemaakt, leuk de strookjes in mooie kleurtjes en een gave stempel,
Groetjes
Ansx

Marfien zei

Mooie lift Marjan, Het vrolijke stempel steekt mooi af op deze kleuren

KarinsArtScrap zei

een super mooi gelifte kaart Marjan

gr karin

Pat zei

What a terrific card Marjan and I love the original by Keisha and also Rhode's version from a while ago. I particularly love the shades of pink and green with little white strips which you have used, and the black embossed flower image is so pretty over the top. x

GerJanne zei

Ah met zwart embossingpoeder is het ook prachtig. Goed idee. Het is een heel leuke challenge. Ga vast wel meedoen...

Trudy zei

Je hebt een hele mooie liftkaart gemaakt! Leuk dat roze in combinatie met zwart!
Hier is het nu bewolkt maar niet koud gelukkig!
Groetjes Trudy

Marja Sch zei

Wat een enorm leuke kaart en een super leuke uitdaging. Ik hoop dat ik er ook aan toekomt. Zou toch moeten lukken. Groetjes Marja

Rhodé zei

Gaaf met dat roze! Heel mooi gedaan. Ik ben heel benieuwd wat iedereen gaat maken!

Doris knippenenplakken zei

Super mooie gelifte kaart Marjan!
Idd ze voorspellen weer heel mooi weer , gisteren bij vrienden geweest en we hebben lekker genoten van de buitenlucht.
Prettig paasweekend, groetjes Doris

Angelique zei

Hele mooie liftkaart, mooie kleurcombinatie en leuk die moderne bloemen. Mooi om te zien hoe iedereen de streepjes een andere kant op gebruikt.
lieve groetjes Angélique

Femminde zei

Wat een mooie lift Marjan!! En de stempel is er super op in het zwart. Komt zo heel mooi uit.
Fijne zonnige paasdagen verder!!
Groeten van Femminde

aussie aNNie zei

How brilliant is this, fabulous design too xx

Els zei

Oei deze heb ik weer gemist maar het is een pracht kaart Marjan en wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes, Els