zondag 3 april 2022

DCL#358


Drie weken alweer om, de strand/zee challenge liep vrijdag af. Fijn dat er door mijn reminder nog meer deelnemers bijkwamen. Deze week is Rosalien aan de beurt voor een challenge. Ik vind het een hele leuke, namelijk ... 


Mijn uitdaging is om een Pop Up kaart te maken. Je bent helemaal vrij in de uitwerking.

Hier 2 linkjes met ideeën : Pinterest en YouTube

Ik heb deze kaart gemaakt voor onze challenge:





 
Het blauwe papier is een digitaal bestand en heb ik geprint. Zo handig als je weinig dp koopt!
Ik heb de MFT set Winter Songbird er weer bij gepakt, vind dit zo'n leuke! 
De grote stans Merry Christmas is een Ali. Het groene kerstboompje komt uit een set van Lawn Fawn.

Erg leuk om te maken zo'n kaart, dus doe gezellig mee met ons! Je hebt de tijd tot vrijdag 22 april 18.00 uur. En natuurlijk kun je op ons blog ook de mooie uitwerkingen van mijn teammaatjes bekijken en inspiratie opdoen. De linkjes zijn zeker ook de moeite waard om ideetjes op te doen.

Nog een fijne week!

Groetjes,

M@rjan

25 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een gave pop-up kaart heb je gemaakt Marjan!!
Ziet er supermooi uit zo

Els zei

Wat heb je weer een super leuke voorbeeldkaart gemaakt met de schattige vogeltjes. En meteen weer een kerstkaart klaar.
Fijne dag en groetjes, Els

Anita van Deur zei

Schitterende pop up kaart, leuke winter stansjes, fijne dag.

Martha zei

Mooi dit pop-up kaartje Marjan
Heel vrolijk met al die schattige vogeltjes!
Liefs Martha up

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige popup kaart , mooie kleuren leuk gedaan.
Groetjes Doris

aussie aNNie zei

Love this, beautiful project and love those colours ♥

!neke zei

Top kaart Marjan !!!!

Crea Astrid zei

Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt Marjan en met de schattige vogeltjes. Mooi hoe je de binnenkant ook hebt verwerkt. Ik vind het ook mooie takjes/bladeren/eikels. Een mooie fleurige kaart is het en ook prachtig ingekleurd.

Fijne zondag.

Groetjes, Astrid.

Trijntje zei

OOOH Marjan wat prachtige heb je dit gemaakt met de leuke vogeltjes. Leuk dat de vogeltjes er zo leuk voor staan. een mooi fleurig tafereeltje. Groeten Trijntje

Gerrina zei

Wow een pop-up kaart die mooi, rustig en lekker feestelijk is! Heb er zelf niets mee, maar deze vind ik wel mooi! Fijn weekend!

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een gave vrolijke kerstkaart Marjan. En die vogels zijn wel heel erg leuk, echt weer zo'n heb gehalte. :)

Diny zei

Wat een gave pop-up kaart heb je gemaakt Marjan....ik vind hem schitterend!
Groetjes Diny

Sue Lelli zei

This is just SO CUTE! LOVE the pop up birdies!

Rhodé zei

Mooie kerstkaart, Marjan! Die vogeltjes zijn idd leuk. Ik verwacht niet dat het gaat lukken om deze keer mee te doen. Wij zitten even in de feestjes komende twee weken.

Linda zei

Wat een leuke kaart weer, die vogeltjes zijn erg schattig en vrolijk te gelijk
gr linda

Colien zei

Dit is wel een hele mooie pop-up, heel gaaf gemaakt!
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige pop-up kerstkaart Marjan, die vogeltjes zijn zó schattig en de kleuren zijn zo mooi, echt een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

een schitterende pop-up kaart Marjan
Gr Karin

Trudy zei

Wat een prachtige kaart en wat zijn die vogeltjes toch super schattig!
Knap gemaakt deze popup kaart!
Groetjes Trudy

Pat zei

What a lot of work Marjan but an absolutely fabulous finished card with those oh so cute birds and the trees and flowers which are all beautifully coloured and look great against the blue snowflake background, and you have made a wonderful job of the pop up mechanism too. x

Ellen zei

Prachtige pop-up kaart heb je gemaakt met
onze super lieve vogeltjes …beeldig hoor!
Leuke challenge en heb net voor Anna een pop-up kaart gemaakt voor haar verjaardag…ik hoop dat hij mee mag doen!
Groetjes Ellen

Angelique zei

Prachtige pop-up kaart met de mooie vogeltjes, mooi kleurwerk ook.
lieve groetjes Angelique

Angela zei

Wat een schitterende PopUp kaart Marjan! Prachtige kleurencombinatie.

Ben ff langs je andere kaarten gehopt..... juweeltjes!
Altijd een genot om langs te komen!

Cornelie zei

Ben toch blij dat ik jouw creaties op IG zie, want bloggen, het komt er bijna niet meer van om te reageren. Hoe leuk ik het ook vind, maar het kost zoveel tijd! Dan maak ik toch liever nog een kaartje of zo.
Hele leuke challenge en ik vind het jammer dat ik de beach challenge heb gemist...
Je vogeltjes vind ik weer zo leuk! net als je Penny Black vogeltjes, dat zijn ook van die cuties! Je ziet weinig nog van PB, jammer, want het is echt een tof merk!
Je kaartjes vind ik schatjes, ik val ook altijd op vogeltjes ;-)
X

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat Cornelie zegt, dat sluit ik me bij aan... helaas te weinig tijd om echt te bloggen, maar wilde toch even een reactie bij het DT achterlaten 😊 ik vind je kaartje super Marjan! Zo leuk met de vogeltjes, mooi gedaan! x