zondag 30 april 2023

DCL#372 en wie wonnen de weggevertjes

Wat leuk, zoveel enthousiasme op de gele bloemen challenge van Nicole!  Onze nieuwe Dutch card lovers challenge werd bedacht door Ellen. Ook weer een heel leuke.


Met Koningsdag net achter de rug en Bevrijdingsdag voor de boeg heb ik een echte Hollandse uitdaging voor jullie...
Laat je inspireren door onderstaand bord en maak een kaart in de kleuren blauw en wit.


Dit werd mijn kaart:


Gemaakt met een stempelset van Altenew en een Hollands molentje met daarachter een wolkenlucht. De kaart stuurde ik naar een Amerikaanse blogdin voor haar verjaardag, die er heel blij mee was.

Mijn teammaatjes hebben allemaal mooie voorbeeldjes gemaakt , dus we hopen dat jullie je ook niet onbetuigd laten en mee doen met ons! Meedoen kan tot vrijdag 19 mei 18.00 uur.

-----------------

Dan nog zoals beloofd de uitslag van mijn drie weggevertjes. Ik heb Rob de strookjes laten trekken waarop ik de namen en nummers van de spulletjes had geschreven.

Dit zijn de winnaars geworden:

1.  Pat


 3. Irene

Van Miranda en Irene heb ik hun adres, van Pat hoor ik het graag.
Pat, please e-mail (in sidebar) me your adress so I can send the stampset to you!

Veel plezier ermee dames!

Ik maakte ook voor alledrie een encaustic wax kaart, maar die laat ik nu niet zien, want ik vind het leuker als ze die in hun pakje vinden.

De mooie kaarten die ik mocht krijgen!


Van niet kaartenmaaksters

Nog een mooie dag!

Groetjes, 

M@rjan

25 opmerkingen:

Sarah zei

Wat kreeg je een mooie kaarten en je zette ze leuk op de foto!
Een Hollandse kaart daar moet ik even over nadenken, de jouwe is alvast heel geslaagd. Fijne zondag! X

Gerrina zei

Nog gefeliciteerd! Heerlijk om met zoveel creativiteit je verjaardag te vieren! Dat delfts blauw is een heel leuke en mooie uitdaging; je kaart is mooi en zo gezellig! Fijn weekend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke uitdaging weer en ik zag bij diverse woonwinkels dat Delfts blauw weer "helemaal in" is dus jouw prachtige kaart kan in een lijstje aan de muur. Het is weer een plaatje Marjan. Wat gaaf dat ik de mooie Hello stans mag krijgen, dank je wel, en ik ben nu al benieuwd naar je encaustic waxkaart :)
Lieve groetjes Miranda

Irene zei

Veel leuke post voor je bday Marjan en je blauwe Hollandse kaart is prachtig maar het allerleukst zijn vandaag de 3 toffe prijsjes en de winnaressen die óók nog zo'n bijzondere kaart met je nieuwste passie gaan krijgen. Mij maak je heel nieuwsgierig én blij, dikke dankjewel😘!
XxIrene

Angélique zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de nieuwe challenge, de Hollandse sfeer zal absoluut gewaardeerd worden in Amerika.
Wat heb je veel kaarten gekregen, vooral veel bloemen zie ik, superleuk!
Gefeliciteerd aan de winnaars.
Fijne zondag!

Rhodé zei

Prachtige kaart weer, Marjan! En je bent heerlijk verwend met je kaarten. Leuk, hoor!

Margreet zei

Prachtige kaart voor jullie nieuwe challenge. Ik hou van tulpen (ook blauwe).
Wat ben je verwend met zoveel mooie kaarten en wat heb je ze leuk gefotografeerd met de namen erop.
Proficiat voor de 3 winnaressen. Ik had geschreven dat ik geen prijsje hoefde omdat ik al zoveel heb, maar ben wel jaloers dat ze zo'n kunstwerkje van jou erbij krijgen. Nee hoor, grapje, het is hen van harte gegund!
Fijne zondag.
xxx Margreet

Crea Astrid zei

Een prachtige Hollandse kaart heb je gemaakt. Leuk gedaan ook, dat je de molen ook nog een stukje erin ziet.
Het is wel te laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooie kaarten heb je ontvangen.
Gefeliciteerd aan de winnaars en dank je voor de kans Marjan.
Ik wens je alvast een fijne vakantie toe.

Groetjes, Astrid.

Ellen zei

Wow Marjan, jij bent flink verwend met kaarten zeg!
Je Hollandse kaart vind ik fantastisch, ik ben echt gek van die tulpenstempel van Altenew. Je hebt er weer een mooie draai aan gegeven, een heerlijk Hollands tafereeltje...
Groetjes Ellen.

Marfien zei

Tof kaartje, leuk ontwerp

Scraptastisch zei

Heel gezellig zoveel verjaardagspost dat is genieten maar stuur jij er ook zoveel weg? dat is nog een hele klus! dat red ik never nooit! Hollandse kaartjes zijn leuk om naar het buitenland te sturen dus is je mooie kaart goed terecht gekomen! Volgens mij staat je vakantie voor de deu? Hier is het eindelijk ook genieten van het zonnetje en morgen heb ik een vrije dag dus hoop dat er nog wat overblijft want wil een tochtje fietsen langs de bollenvelden want die zullen wel snel gekopt worden, jammer dat het altijd zo kort duurt want het is zo'n prachtig gezicht!
xx Gerie

Pat zei

How great to be the winner of the stamps and thank you for this lovely giveaway Marjan, and what a wonderful selection of birthday cards you were sent, and to receive one of your gorgeous encaustic art cards will be the icing on the cake! I adore your beautiful card in shades of blue for the DCL Challenge too. What a great idea to have the tulips and then the added spotlight piece with the pretty windmill. x

!neke zei

Mooie kaart !!!!!

Trudy zei

Wat heb je een leuke Hollandse tulpenkaart gemaakt en wat gezellig al die mooie kaarten voor je verjaardag! Geniet ervan!
Leuke challenge!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Wat een prachtige blauwe Hollandse kaart met de mooie tulpen. Leuk dat je veel post ontvangen hebt. Allemaal prachtige kaarten. Ik ben door wat gezondheidsprobleempjes hier even wat minder op de bloggen geweest. Heb je mail met bedankje ontvangen… Heb ook dit jaar weer graag een kaart voor je gemaakt.. alvast een fijn vakantie. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een leuke challenge weer! Daar kan ik wel wat mee!
EN gefeliciteerd aan de winnaressen van de weggevertjes.
En alvast een heel fijne vakantie gewenst! Je bent vast al aan het aftellen!

Kaartenkraam zei

Wat een bijzondere uitdaging en je voorbeeldkaart is prachtig!
Wat heb je ontzettend veel verjaardagskaarten ontvangen, leuk hoor.

groetjes van Ank

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

En hele mooie kaart voor de nieuwe challenge! Prachtig zo met de tulpen en het kleine molentje. En wat een mooie kaarten heb je gekregen!! Geniet lekker na 🌺☕️

Els zei

Je hebt een prachtige kaart in de blauwtinten gemaakt. Schattig met de hartjes.
Gezellig dat je zoveel mooie kaarten voor je verjaardag hebt ontvangen.
Nog lekker nagenieten van al deze mooie kaarten Marjan.
Groetjes, Els

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke challenge.
wat heb je mooie kaarten ontvangen.
gr Alma

Ans Gilbert zei

Wat kreeg je veel verjaardags post en wat maakte je een prachtige Delfts Blauwe kaart, echt Hollands de tulpen en het molentje,
Groetjes,
Ansx

Caroline Cards zei

Een mooie kaart in het blauw wit en de stempels passen goed bij dit thema.
Wat leuk dat je zo verwend bent met verjaardagskaarten.
Groetjes, Caroline

Ellen zei

Hoi, deze reactie is weer niet gelukt zag ik…stond nog open maar bij deze…prachtige kaart in dit mooie blauw, heel mooi gedaan met de cirkel erin.
Hoop dat het nu lukt.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende kaart Marjan en een super gave stempel. :)

Epie zei

Prachtige serie kaartjes en wat n leuke stempel in blauwe
Bedankt voor je leuke kaart die ik mocht ontvangen van je TOP
Fijne dag en n mooi Pinksterweekend gewenst , groet Epie