donderdag 6 juli 2023

Alcohol inkt op zwart

Kerstkaartjes, elke week lukt me niet en eigenlijk moet ik nu wel wat meer gaan maken, maar de inspiratie ervoor ontbreekt me een beetje. Dit is al een ouder kaartje.





Alcohol inkt op zwart geeft een wat doffer effect, maar ook best mooi en op deze achtergrond staan hier geëmbossde kerststerren. De kaart heeft verder niet zo veel nodig, vond ik.

Deze mag mee doen met 52WTC als wekelijkse kerstkaart.

Wat een storm gisteren! Ik hoop dat er bij jullie geen schade is geweest!

Groetjes en alvast een goed weekend met totaal ander weer, echt niet te geloven.

M@rjan

30 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ja ik vind het super mooi geeft een heel ander effect, prachtige kaart Marjan

gr karin

Els zei

Dit is een hele mooi kerstkaart en een prachtig effect met de alcohol inkt op zwart.
Hier in de buurt viel de storm gelukkig mee, maar een straat verderop was wel een tijdje afgesloten door omgewaaide bomen.
We gaan weer een paar mooie dagen tegemoet, dus zal ik meer buiten zijn dan aan de hobby.
fijne dag en groetjes, Els

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en de kleuren komen mooi uit op zwart. Hier viel het ook mee met de storm!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de mooie sneeuwsterren
groetjes ellen

Je@net zei

Een prachtige kerstkaart, Marjan!

Kaartenkraam zei

Mooi juist die wat gedempte kleuren en dan dat goud eroverheen en de kleur van de basiskaart is exact bijpassend.
Er zijn hier aardig wat bomen omgegaan maar behalve van het dak van een kantoorpand heb ik niet van schade gehoord, gelukkig.

groetjes van Ank

Trudy zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Wij hebben geen schade alleen een klein beetje lekkage bij een raam omdat de wind daar pal op stond.
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Juist mooi in deze gedekte kleuren, geeft een chique uitstraling zeker in combinatie met dat zwart, oud-blauw en de goud geëmboste kristallen. Een mooie kerstkaart Marjan en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Rhodé zei

Prachtige kaart met een mooie techniek! Hier gelukkig geen schade.

Trijntje zei

Oooh wat is dit ook weer geweldig. Wat een prachtig effect met het goud.jij bent een echte ster met inkt. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

!neke zei

Mooie kaart Marjan !!!!

Marijke zei

Een heel mooi kaartje met dat goud over de donkere achtergrond! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Een prachtige kaart en een heel mooi effect die gouden sneeuwkristallen.
Groetjes van Marian.

Martha zei

Prachtige kerstkaart, Marjan
Mooi effect op zwart!
Liefs Martha

Angélique zei

Heel mooi, dat glimmende goud in combinatie met de donkere kleuren.
Momenteel worden alle afgewaaide takken opgeruimd hier, vind ik nog erg snel, gezien de hoeveelheid takken in de hele gemeente.

Margreet zei

Ik vind het wel apart, dat doffere effect. En die gouden sterren halen het geheel ook weer op.
Hier in Brabant heeft het hard gewaaid, meer niet (gelukkig). Wat een tegenstelling is die storm met de verwachting voor het komende weekend, hè?
xxx Margreet

Wies zei

Hele mooie achtergrond voor de gouden sneeuwsterren. Prachtige Kaart!

Marjolein zei

Heel mooi Marjan! ik heb ook nog wat achtergrondjes liggen, je brengt me op een idee. Die ga ik onthouden. Groetjes Marjolein

joke zei

Prachtige kaart met de alcohol inkt op zwart gebruikt. Heel bijzonder.
Groeten Joke

Nancy Soetaert zei

prachtige kerstkaart, mooi die alcoholinkt op zwart, leuk met de gouden embossing!
groetjes
Nancy 52WTC

GerJanne zei

Wat een prachtig effect op zwart! Heb ik nog niet geprobeerd.
Mooi ook in combinatie met het goud embossen. Zo kom ik weer op ideeën, dat inspireert dan weer ;-)

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan....het goud geeft er een extra mooi tintje aan!
Bij ons viel het gelukkig mee....maar wat een ravage door heel Nederland....wat erg voor degene die getroffen zijn!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Heel mooi om die achtergrond hier voor te gebruiken! Groetjes, Gerrina

Anoniem zei

Schitterende kaart Marjan en de achtergrond is ook zo mooi van kleur. Heel mooi met de gouden sterren! Ik kocht een tijd geleden ook zwart yupo maar nog niet gebruikt.
Ik heb ook geen zin om kerstkaarten te maken hoor in de zomer, eigenlijk nooit haha maarjah 🤷‍♀️
Wij hadden gelukkig geen schade van de storm.
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart heel mooi effect.
Fijn weekend, groetjes Doris

aussie aNNie zei

Wow...Gorgeous card! love the fabulous style and colour.
Have a great weekend, hugs

Scraptastisch zei

Ik denk dat in het echt de gouden touch heel mooi staat en idd. heel anders met deze kleuren maar ook heel gaaf!
Ze zijn met man en macht hier bomen aan het opruimen, hele grote die het slachtoffer werden van POLY. Het waren wel angstige uren en was blij dat ik avonddienst had en de storm op zijn retour was. En nu staan we weer voor een hitte weekend, het kan allemaal in Nederland hè!
Goed weekend Marjan en groetjes van mij.
xx Gerie

Jantine zei

Wat prachtig, die zwarte achtergrond en dan die kleuren er op en het goud, schitterende kaart Marjan!
En elke week of niet, elke kaart is meegenomen, toch?
Hier gelukkig geen stormschade, maar het ging wel tekeer...
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Pat zei

Snowflakes are one of my favourite Christmas looks and these gold embossed ones on that beautiful AI background are gorgeous Marjan. I too must up my production of Christmas cards but I find it difficult to do when we are in the middle of summer. x