donderdag 27 juli 2023

Wit

Wit vind ik mooi, altijd al gevonden. Niet zozeer in kleding, hoewel een witte broek er bij mij in de zomer wel bij hoort, maar ook in bloemen, meubels, gordijnen en in kaarten.
Vandaag dus een witte kerstkaart, die meteen meedoet met 52WTC.





Helemaal wit is meteen ook lastig te fotograferen, ik (PietjePrecies) heb dit wel tich keer opnieuw gedaan in mijn fototentje, maar of het werd grauw, te geel, te roze of te blauw... pffff. helemaal klaar mee! Dit is de beste versie, waarbij ook de structuren nog te zien zijn.

De embossing folder is van Spellbinders, de stansen allemaal van Alex Syberia, een merk waarvan ik fan ben. In Nederland niet te koop, maar in België wel, bij CardNouveau

Overmorgen vertrek ik weer voor het weekend naar mijn zus in Ossenzijl (Overijssel - in de Weerribben) , alweer een paar maanden niet gezien. Het is toch een eind rijden en vaker dan twee keer per jaar kom ik er niet toe. Maar geeft niet, we pikken de draad meteen weer op altijd en hebben elkaar veel te vertellen altijd.

Groetjes!
M@rjan

31 opmerkingen:

Els zei

Het is een prachtige kaart zo helemaal wit en zelfs het embossing op de achtergrond is goed te zien.
Leuk hoor een weekendje naar je zus en de weerribben is prachtig.
Ik wens je een gezellig weekeinde bij je zus en groetjes, Els

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk dat je mijn blog bent gaan volgen Marjan, ik ben meteen dat van jou ook maar gaan volgen. Leuk die inspiratie die we bij elkaar opdoen. Je witten kaart is prachtig, inderdaad heel moeilijk om te fotograferen maar degene die de kaart ontvang zal er echt met verbazing naar kijken. Ik volgde ju dnek ik via Dutch Card Lovers, want op je eigen blog was ik dus nog geen volger, nu wel ;)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zo helemaal in wit en ja heel lastig op de foto te zetten maar het is gelukt, ik zie allerlei details
veel plezier bij je zus
groetjes ellen

aussie aNNie zei

It's a wonderful card with this great colour of white on white, classy x

Annemarie en Merit zei

inderdaad een hele mooie kaart in het wit.
Genieten maar bij je zus...mooi gebied de weerribben.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart .
Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trudy zei

Prachtige kaart en goed te zien op de foto!
Veel plezier bij je zus!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Mooie kaart in wit, Marjan! Ik vind dat altijd prachtig, maar zelf lukt het me nooit om er eentje te maken...
Veel plezier bij je zus in Ossenzijl, jammer dat ze zo ver weg woont.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Martha zei

Heel mooi deze witte kaart, Marjan
Prachtig met die mooie snijmallen gemaakt!
Heb een fijn weekend met je zus!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart en alles in het wit vind ik ook altijd erg mooi.
Tip om wit beter te fotograferen: iets onder belichten en de witbalans aanpassen aan de situatie (kunstlicht/schaduw/zon enz.)
Veel plezier in Ossenzijl met je zus. Volgende week vrijdag ga ik ook naar de Weerribben naar Oldemarkt, daar is een foto-vriendin naar toe verhuisd.

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart zo helemaal in het wit. Mooie stansen zijn dit. Veel plezier met je zus!
Groetjes, Caroline

Epie zei

Toch een prachtige kaart in t witte met mooi embos.....
Veel plezier bij je zus , groetjes Epie

Marja Sch zei

Wat een super mooie kaart zo helemaal in het wit. Volgens mij verkoop Doeading dit merk ook sinds kort. Veel plezier bij je zus. Groetjes Marja https://doeading.nl/4721-alex-syberia-designs

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wel héél mooi hoor zo'n kaart in wit op wit maar inderdaad lastig fotograferen. Mooi die geëmboste achtergrond met grote tekst en sierlijke takjes. Ik heb elk jaar een kerstboom met alleen witte (glitter) kerstballen en ben daar ook altijd blij mee.
Veel plezier bij je zus Marjan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Wat een prachtige witte kerstkaart heb je gemaakt. Wij hebben een paar weken terug de auto in Ossenzijl neergezet en een rondje gefietst. Prachtig om daar in de omgeving te fietsen. Helaas waren beide terrassen dicht… veel plezier met je zus. Groeten Trijntje

marian zei

Een prachtige kerstkaart in het wit, heel chique hoor.
Ik wens je een heel gezellig weekend bij je zus, ik hoop voor je dat het weer een beetje verbeterd.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een mooi kaartje zo in het wit! Ik vind dat altijd heel moeilijk en er komt altijd weer een kleurtje bij! Veel plezier met je zus, zeker momenten om te koesteren. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Gerrina zei

Helemaal mooi deze in wit op wit! Vind het zelf altijd iets sjeiks hebben, al vergeet ik vaak dat dit ook een mogelijkheid is om wat mee te maken... Veel plezier bij je zus! Groetjes, Gerrina

Angélique zei

Jeetje, wat een prachtige kaart! Ik vind het heel knap gedaan, heb ook wel eens een volledig witte kaart geprobeerd, maar dat werd niets. Maar jij bent heel geslaagd met deze kaart.

Diny zei

Prachtige witte kaart Marjan....ziet er chique uit!
Fijn weekend met je zus!
Groetjes Diny

Suzan zei

Prachtige witte kaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Wies zei

Prachtige witte kaart met mooie geëmboste achtergrond.
Een gezellig weekend bij je zus.

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Marjan ja ik hou ook van helemaal wit.

gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaart!
valt niet mee om projecten mooi op de foto te krijgen, vind ik zelf ook lastig.
veel plezier bij je zus.
gr Alma

Margreet zei

Tja, kaarten mooi op de foto zetten is heel vaak een probleem. Gelukkig hebben we daar allemaal moeite mee, dus alle begrip.
Het is wel een beauty van een witte kaart geworden met die mooie embossingachtergrond en prachtige stansen!
Geniet van je bezoek aan je zus. Ze woont in ieder geval in een mooie omgeving.
xxx Margreet

Anoniem zei

Mooi en heel chique!! Een heel gezellig weekend,
Colinda

Pat zei

This white on white card is absolutely gorgeous Marjan and love the embossed background and the really pretty foliage, berries and cute little bells die cuts, and lovely large sentiment. Alex has developed a wonderful range of stamps and dies. Have a lovely time visiting your sister. x

GerJanne zei

Heel mooi en ik vind helemaal wit vaak een beetje chique staan. Ook wel een uitdaging om er een mooi samengesteld geheel van te maken, en dan is fotograferen nog de grootste uitdaging.
Heel veel plezier bij je zus. Hopelijk gaat het goed met haar. Gezellig om een weekend te gaan, dan heb je echt de tijd voor elkaar!

Marlies zei

Een hele mooie chique witte kaart. Mooie stansen heb je ook gebruikt. Fijn weekend. groetjes, Marlies

Doris knippenenplakken zei

Een prachtige witte kerstkaart.Fijn weekend, en heel veel plezier bij je zus. Groetjes Doris

Rhodé zei

Prachtig met alleen maar wit! En door de blauwe achtergrond heb je een perfect plaatje geschoten. Ik verwacht ieder moment sneeuw op jouw foto😉

Marfien zei

Gaaf kaartje voor de kerst, heel mooi alleen wit in laagjes