zondag 9 juli 2023

Marktplaats vondst

Even geleden vertelde ik dat ik op Marktplaats iets leuks had gekocht, een stans van My favorite things. Ik zag ergens dat hij nog te koop is in de winkel, een duur grapje! Nu niet, dat is fijn.




Het is eigenlijk een soort puzzel, de onderdelen in zwart en in wit gestanst en tot een geheel geplakt op een kaart. daarop stempels en stansen ook van MFT, gekleurd met Copics en een tekst van Spellbinders.
Ik heb er nog een gemaakt later, die komt nog wel.

Volgende week ga ik een dagje naar Cornelie en gaan we samen ook naar 't Scrap-Ateljeetje, altijd leuk om haar mooie winkel rond te neuzen! 

Fijne week! 

M@rjan

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow…dit is ook weer een beauty Marjan, de bloem is zo mooi in deze kleuren gecombineerd met zwart en wit.
Mooi gekleurd ook weer.
Dat is mazzel hebben toch.
Ik kocht laatst toch de Altenew Painted Flowers, laat ik hem nou gisteren gevonden hebben 🙈😬
Ik twijfelde of ik hem al had…ik baal er stevig van dat snap je wel! Wat wel fijn is dat ik nu de stansjes erbij heb 🥳
Nou ja niet meer over nadenken!
Fijne dag verder, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

Scraptastisch zei

Lekkerrrr zo'n vondst voor mooi prijsje! Je bloem komt prachtig uit op deze bijzondere achtergrond van zwart/wit.
Heel veel fun samen met Cornelie naar Elly, echt een toffe hobby winkel ... ik ga er in mijn vakantie heen, nodig weer eens naar toe maar wel even checken of de winkel open is in Juli want het is nog wel een stukje rijden.
xx Gerie

Gerrina zei

Heerlijk zo'n vondst! En gelijk een hele mooie kaart! Stijlvol door de kleuren en het contrast met het zwart/wit! Fijn weekend!

GerJanne zei

Wat een bof! Het is een heel mooie stans en de bloem erop is geweldig!
Wat leuk dat je naar Cornelie gaat. Lekker bijkletsen en dan naar Elly. Ik was een keer in het dorp daar en wist niet dat het Scrapateljeetje daar zat... kwam ik pas later achter. Stom!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met deze mooie bloem komt erg mooi uit op de zwart witte achtergrond. Wat leuk da5 je dez3 mooie materialen op marktplaats voor een zacht prijsje kon kopen… soms heb je geluk…. Wat gezellig dat je naar een knutsel vriendin gaat en dan gezellig naar een hobby winkel. Online zie ik dat ze erg mooi materialen heeft .Veel plezier alvast. Groeten Trijntje

Rhodé zei

Prachtig, deze kaart! Zulke koopjes op Marktplaats zijn altijd leuk, hè?! Veel plezier als je naar Cornelie gaat!

Marfien zei

Leuke achtergrond kun je met deze stans maken, Mooi geworden met de bloem erbij

Angélique zei

Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met je nieuwe aanwinst. De gestempelde bloemen heb je heel mooi gekleurd.
Wat gezellig dat je naar Cornelie gaat en dan ook nog samen naar een hobbywinkel, leuk! Veel plezier alvast.

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt met je nieuwe stanzen.

gr karin

Els zei

Wat een prachtige kaart heb je met deze stans gemaakt en wat een mazzeltje dat je deze heel voordelig hebt kunnen kopen.
Prachtige ingekleurd Marjan.
Veel plezier in het scrap-ateliertje.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en die bloemen spatten ervan af. Heel mooi.
Groetjes, Caroline

Trudy zei

Wow weer een prachtige kaart!
Heel veel plezeier bij Cornelie en in de knutselwinkel!
Groetjes Trudy

Martha zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, Marjan
Wat een mooie mal heb je op de kop getikt
Fijne tijd bij he knutselvriendin
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een bof dat je zo'n leuke vondst deed op marktplaats Marjan. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Mooi zoals het fuchsia afsteekt tegen het zwart-wit. Veel plezier samen en shop ze.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Echt super zo'n kringloop vondst!! En een heel tof kaartje.
En gezellig naar Cornelie en shoppen bij Elly dat klinkt oor super.
Fijne week verder!!
Groeten van Femminde

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met je nieuwe aanwinst van Marktplaats.
De bloemen ook erg mooi ingekleurd. Mooi geheel zo met de achtergrond.


Groetjes, Astrid.

Pat zei

This is really striking Marjan and love the black and white and that pop of colour on the flowers...a gorgeous card. x

Angela zei

Wat ben jij toch een kei in het kleuren met alcolholmarkers; geweldig!
Prachtig hoe de bloemen afsteken tegen de achtergrond!
Voelt lekker hè om zoiets als deze stans goedkoop op de kop te kunnen tikken 😉. Het is bovendien ook nog eens een schitterende stans!

Veel plezier bij Cornelie en 't Scrap-Ateljeetje.... of is dat inmiddels geweest 😬?

Epie zei

Superleuke sfeervolle kaart met inkt en de bloem
Groetjes Epie