maandag 20 november 2023

Verhuiskaartjes


Vorige week maakte ik een verhuiskaartje voor Ans, die onlangs een appartement betrok samen met haar man. Het werd een kaartje met kraft, goud en wit.


Een en ander wijst zich wel vanzelf. De stans New Home is eigenlijk één geheel met New en Home onder elkaar. Ik heb de woorden losgesneden en naast elkaar geplakt. 
Ans liet weten het een erg leuke kaart te vinden, dat is fijn.

Dat deed me eraan denken dat ik nog een verhuiskaartje heb, nooit laten zien. Dat was voor !neke, mijn vriendin. Ze woont alweer een hele poos in haar mooie appartement. Dit kaartje maakte ik in Photoshop voor haar:





Die dozen zijn allang uitgepakt gelukkig :) :)

Ik zie dat ik er een nieuwe volger bij heb, welkom Cindy!

Groetjes!

M@rjan

27 opmerkingen:

Irene zei

Twee strakke en leuke kaarten Marjan, mooie kleurencombi!
XxIrene

alma.heijenk@gmail.com zei

superleuke verhuiskaartjes.
altijd mooi, kraft, wit/zwart. gecombineerd met goud vind ik ook erg mooi en chique.
gr Alma

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!

Gerrina zei

Allebei mooi!
Ik hou van wat 'cleanere' verhuiskaarten, maar heb eigenlijk niet gedacht aan de combinatie van goud en kraft; moet ik eens proberen! Groetjes, Gerrina

Margreet zei

Prachtige kaart voor Ans en haar man. Mooie kleurencombinatie.
Je gefotoshopte kaartje ziet ook mooi strak uit!
xxx Margreet

Diny zei

Het zijn twee prachtige verhuiskaartjes Marjan!
Wit en kraft doen het altijd goed!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Gave kaartjes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie verhuiskaarten. De combinatie die je bij Ans gebruikt hebt van kraft, wit en goud vind ik altijd mooi. De kaart voor Ineke is ook erg leuk geworden, wat ben jij handig met de computer.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Prachtige strakke verhuiskaartjes, Marjan
Mooi op dat lraft!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
KarinsArtScrap zei

twee mooie verhuiskaarten heb je gemaakt Marjan

gr karin

Marfien zei

Leuke verhuiskaartjes, die voor Ineke was wel heel toepasselijk, eindelijk op je plekje

Angélique zei

Een heel leuke kaart voor Ans en haar man. Een huisje met een gouden dak, dan moet het wel goed komen.
De andere kaart is ook heel geslaagd. Ik vind het knap gedaan, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten aanpakken.

Rhodé zei

Leuk met dat kraft en goud! En met zo'n huisstans zit je al gauw goed.

Trijntje zei

Twee hele mooi strakke verhuiskaarten. Ze zijn beide weer erg leuk gemaakt.,Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat grappig! Ik heb net mijn blogbericht voor morgen zover klaar, zie ik jouw bericht met deze kaarten. Allebei heel leuk, maar wat wil het geval? Ik heb dezelfde stansset gebruikt als jij voor Ans. Zie je dus morgen, hihi... wat grappig.
Knao trouwens dat Photoshoppen...

Pat zei

Two beautiful 'Moving House' cards Marjan, the first with some wonderful dies and love the gold and white on the kraft card, and the second using Photoshop..a really clever computer made piece. Hopefully Ans and her husband will be happy in their apartment, and as you say Ineka has been moved for quite a while so will be well settled by now. x

Ans Gilbert zei

Het is echt een superleuke kaart, heel chique met het goud erbij en inderdaad grappig dat ik twee kaarten op dezelfde dag kreeg met deze stans, maar alle 2 toch helemaal anders.
Groetjes,
Ansx

Els zei

Wat een leuke verhuiskaart heb je voor Ans gemaakt en leuk om new home van elkaar te halen. Heel mooi losgesneden. De kaart voor Ineke vind ik ook super mooi!
Fijne dag en groetjes, Els

Scraptastisch zei

Je kaart voor Ans is heel tof, prachtige kleuren bij elkaar! En de ander is wel ontzettend knap gemaakt op de pc Marjan!
xx Gerie

Kaartenkraam zei

Allebei mooi in zijn soort. Die voor Ineke spreekt me enorm aan heel strak en toepasselijk.

groetjes van Ank

Marjolijn van Elsberg zei

Leuke kaartjes zijn het geworden, altijd gezellig om tijdens een verhuizing zo'n gezellig kaartje te vinden in je brievenbus.

Cards by Cindy zei

Leuk zo'n welkom! :D
Twee mooie verhuis-kaartjes zijn het geworden!
Groeten, Cindy

Trudy zei

Allebei hele leuke kaartjes, ook in Photoshop kun je leuke kaartjes maken vind ik!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Mooie kaarten. Lijkt me leuk om een kaart in Photoshop te maken. Ik ken het programma wel van naam, maar heb er nooit mee gewerkt.
Groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Het zijn 2 prachtige verhuiskaartjes.Fijn weekend, groetjes Doris

aussie aNNie zei

This is just so sweet love the colours and fabulous design too x