zondag 3 maart 2019

Challenge #307 Dutch Card Lovers

En weer een nieuwe challenge op ons Dutch Card Lovers blog, deze keer bedacht door Ellen:

STREPEN

Je kaart moet voor minimaal 50% uit strepen bestaan!
Horizontaal, verticaal of diagonaal, dat mag je zelf weten


Mijn kaart:

Met een Magnolia digi die ik vond op internet en kleurde met Copics. 

Op ons blog de mooie kaarten van ons team en onze GD Marfien en de ins en outs van de challenge.

Jammer hè, dat het weer nu zo druilerig is? Maar wij "vakantiehebbers" hebben erg geboft vorige week.
De tentoonstelling van Erwin Olaf was trouwens erg goed, wat een mooie foto's met prachtige belichting!

Groetjes!

M@rjan

23 opmerkingen:

Marfien zei

De bloemen heb je weer prachtig ingekleurd, maar dit was waar ik tegenaan liep, heb ik nu nog 50% strepen over?
Wel een mooi kaartje Marjan
Fijne laatste vakantiedag

Marlies zei

Wat een mooie chique kaart Marjan. Een mooi elegant design en wat heb je de bloemen prachtig gekleurd. groetjes, Marlies

Colien zei

Hartstikke gaaf, mooi met die bloemen!
Leuke challenge weer, ik ga eens wat streepjes opzoeken.
Gisteren was een mooie eerste vakantiedag, maar nu is het erg beroerd, zoveel regen. We hadden hier op de Veluwe een wandeling met de boswachter gepland, maar die belde zelfs af....
grtz Colien

Els zei

Een hele mooie kaart met al die strepen Marjan en toch blijven de mooie bloemen op de voorgrond komen. Je hebt de bloemen wee heel mooi ingekleurd.
Groetjes Els

Nicole Parmentier zei

Wouw wat prachtig weer. Ik vergroot jou afbeeldingen vaak even zodat ik het kleurwerk eens goed kan bekijken. Leuke uitdaging! En ja, dat weer... arme carnavallers hier, vandaag is de optocht in het dorp en ik vrees dat het niet heel druk gaat zijn. Ik werk gewoon door komende week dus merk weinig van het weer.

Ellen zei

Wat een beauty Marjan...heel mooi gemaakt hoor en de bloemen zijn juweeltjes om ge zien...toppie!
Groetjes Ellen

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Sjonge ik dacht dat het knipvelplaatje was, wat heb jij dit mooi ingekleurd zeg! Prachtig! Mooi kaartje is het geworden!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan
Gr Karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige bloem heb je ingekleurd die is echt een prachtige blikvanger geworden op je kaart .
Prachtige geheel Marjan !
Groetjes Doris

Handmade cards zei

Wat heb je dat weer knap ingekleurd, heel professioneel Marjan!
Mooie kaart geworden.
Gr, Wietske

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marjan, schitterende bloemen en mooi is het streepje,
Ansx

Dora zei

Schitterende kaart. Wat mooie design.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi met die zwart-wit gestreepte achtergrond Marjan. De mooie bloemen komen heel mooi ertegen uit.
Lieve groetjes Miranda

Margot zei

Weer een beauty Marjan!

Sue Lelli zei

LOVE the stripes with those big GORGEOUS blooms! Such a Pretty card!

GerJanne zei

Ja, dat klopt, moest ik ook denken! Het noorden en midden hebben geboft met het weer in de vakantie. Het zuiden start niet goed. Morgen storm en regen. Sneu ook voor de carnavalgangers.
Je kaart is super. Ik heb al een idee, nu de uitwerking nog en de tijd. Ik was al begonnen aan een kaart zonder tekst, zie ik vanmorgen dat het alweer tijd is voor een nieuwe challenge! Ik hoop dat vanaf woensdag de rust een beetje terugkeert.

aussie aNNie zei

A really beautiful designed card juist loving the beauty of it all.xx

Scraptastisch zei

Alweer een nieuwe challenge bij DCL, nu toch even beter mijn best doen, wat vliegt de tijd en ook het mooie weer heeft mij erg doen genieten, streepjes dat is wel weer een leuke uitdaging en van jou krijg je altijd inspiratie, wat weer een LEUKERD Marjan!
xx Gerie

Kaartenkraam zei

Leuke combinatie die zwart-witte strepen en dan de Magnolia's er bovenop. Weer supermooi gekleurd, dat is jou wel toevertrouwd.

groetjes van Ank

Gerrina zei

Jammer dat de Carnaval en bijbehorende vakantie wel heel erg nat en stormachtig is... Vandaag een heel aantal optochten waarbij geen grote wagens mogen meedoen; zonde van al het werk dat velen erin gestoken hebben...
Ja kaart is weer een prachtwerk; zo mooi gekleurd en komt zo mooi uit op die strepen! Groetjes, Gerrina

Angelique zei

Prachtige kaart, de streepjes maken het heel elegant en wat een prachtige bloem. Dit weer ben ik alweer vlug beu, is verlang terug naar het zonnetje.
lieve groetjes Angelique

Marjolein zei

Wat een prachtige kaart, mooi kleurwerk ook!
Ben gek op Magnolia's. :-)
En strepen, geeft je kaart een elegante en strakke belijning, erg mooi.
Tja, als het buiten slecht weer is, heb ik zelf altijd meer zin om lekker te gaan hobbyen.
Fijn dat de tentoonstelling zo mooi was.

Irene zei

Schitterend Marjan, hele leuke challenge maar doe dus even niet mee zoals je weet (slapen gaat al een paar nachten goed, helemaal blij mee!!). Je kerstlandschapjes hier onder vind ik helemaal fantastisch met die mooie achtergrond en de witte rendiertjes!!

Liefs xx Irene