donderdag 7 maart 2019

52 Weeks to Christmas - Stempelen met Copics


Een poos geleden liet ik kaartjes zien die ik maakte met Copics, maar dan direct op de stempel gekleurd. Dit nadat ik een filmpje van Diny Sprakel daarmee gezien had. Dat filmpje vind je hier.

Deze kaart maakte ik ook nog met deze techniek, een Poinsettia van Penny Black in niet traditionele kleuren:



Het is een kleine kaart van ongeveer 12x12 cm.

Deze doet mee aan de wekelijkse challenge van 52 Weeks to Christmas.

Onze vakantie zit erop, weer aan het werk!

Groetjes,
M@rjan

33 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een kaart is dit, Marjan!

Nancy Soetaert zei

Fantastisch mooi!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Els zei

Een pracht kaart is dit Marjan en zo mooi in deze kleuren.
Groetjes, Els

Colien zei

Prachtige kaart, mooi!
grtz Colien [52WTC]

Annemarie en Merit zei

SCHITTEREND!!

liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Prachtig gemaakt. En ik heb weer wat geleerd. Je kunt toch op je stempels kleuren met alcohol inkt en het eraf krijgen! Nu nog een flesje activator!

Enny zei

Oh, maar dat is prachtig gedaan, supermooie bloem ! Groetjes, Enny

Doris knippenenplakken zei

Geweldig ...echt een prachtig van kleuren ontzettend mooi Marjan !
Groetjes Doris

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en heel knap dat je dit zo kan hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Gerrina zei

Die ziet er heel anders uit met deze kleuren; mooi! En zo zacht! Groetjes, Gerrina

Dora zei

Prachtig. Mooie kleuren.

Trijntje zei

Oh wat mooi. Prachtig... Marjan. een hele mooi bloem en zo mooi gekleurd. Groeten Trijntje

Martha zei

Hoi hoi Marjan,
Wat mooi zeg je kaart is een beauty!
Mooie kleuren zo bij elkaar!
Werkse maar weer!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

prachtigggggg Marjan en zo gaaf van kleur.
Gr Karin

Jantine zei

Prachtig, wat een bijzonder effect! Net een schilderij!
Groetjes
Jantine

Mieke zei

Prachtig! ♥

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig zoals die poinsettia hierop uitkomt Marjan. Gave techniek voor deze kerstkaart gebruikt, mooi.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Prachtig kleurwerk Marjan, een hele mooie kerstkaart,
Ansx

Handmade cards zei

Dat heb je weer heel mooi gedaan Marjan, prachtig!
Gr, Wietske

!neke zei

Super mooi !

Nicole Parmentier zei

Ik heb het filmpje bekeken en het leek me nog behoorlijk ingewikkeld. Vooral omdat je niet goed ziet wat je doet volgens mij. Des te knapper vind ik het resultaat wat je hier laat laat zien. Echt geweldig mooi weer!!

Nelleke zei

Wow wat een gaaf effect zeg! Super geworden. groet, Nelleke

Rosina zei

Geweldig mooi dit kaartje Marjan...wat een prachtig kleurwerk weer...SCHITTEREND!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Wat een mooi effect geeft dat! Ik heb geen copics, maar zou het met elke alcoholmarker kunnen? Ik ga dat zeker eens uitproberen.

Marfien zei

Leuk dat je deze ook nog even laat zien, een totaal ander kaartje, kan ook goed voor een jarige

Sylvia zei

Prachtige kaart,Marjan.Hele mooie kleuren.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Angelique zei

Schitterende kaart, hele mooie kleuren, ik ga het filmpje zeker eens bekijken.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Prachtig vind ik hem hoor...veel werk zag ik op het filmpje! Heel goed gelukt!
Gr Ellen

Yvonne zei

Heel erg mooi!!!

Groetjes,
Yvonne DT 52WTC

martina's kaartjes zei

wat een mooie, stijlvolle kaart !
fijn dat je weer van de partij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Sue Lelli zei

These colors are just so Gorgeous! What a Beautiful Christmas card!

Marjolein zei

Heel mooi, juist vanwege de niet traditionele kleuren!

Angela zei

Jemig Marjan wat ben jij geweldig handig met Copics! Deze kaart is ook weer zoooo grandioos mooi! Vind je kleurencombinatie ook helemaal te gek!