zondag 10 maart 2019

Overstag


Lange tijd dacht ik dat een Art Journal een brug te ver was. Maar waarom eigenlijk? Het hoeft niet in een week vol, dus ik ben toch overstag gegaan en heb er eentje gekocht. De spullen heb ik eigenlijk wel, want ik werk vaker met Mixed Media.

Als eerste de cover van mijn journal:



Voor - en achterkant:





Beide zijden bewerkt met tissuepaper, gesso, sprays, stempels, stencils, texture paste enz.
De vlinder was eigenlijk oranje, maar die heb ik in Photoshop veranderd naar groen en in verschillende groottes geprint.
Het oranje ornamentje is een koperen gordijnring met oranje gemaakt papier erin en opgevuld met Glossy Accents.

En nu gaan vullen.... ik ben ermee begonnen.

Groetjes,

M@rjan

32 opmerkingen:

Els zei

Heel leuk dat je met een Art Journal bent begonnen en deze voor- en achterkant zien er prachtig uit. De vlinders zijn erg leuk en super mooi hoe je de gordijnring hebt gebruikt.
Groetjes, Els

Irene zei

Yeahhh, gelet op jouw MM-kunsten juist wél wat voor jou en dit ziet er dan ook schitterend uit Marjan! Véél plezier met vullen!
XxIrene

GerJanne zei

Ik vind dit echt iets voor jou. Grappig dat je eerst dacht een brug te ver. Zou ik bij jou dus helemaal niet denken. Maar wel heel herkenbaar, ik denk dat ook en dan vooral bij een album, art journal, etc...
Maar jouw cover is geweldig! Zo mooi gedaan in deze kleuren. Slim om de kleur zelf aan te passen van de vlinder. Ik ben heel benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen! Veel plezier alvast!

Mieke zei

Ziet er al schitterend uit! En het is wel echt iets helemaal voor jou! Ik ben benieuwd naar de invulling ❤

Kaartenkraam zei

Wow wat mooi gedaan! En ja ik vind het juist ook echt iets voor jou. De sluiting met ornamentje vind ik supermooi en knalt er uit tussen het groen, gaaf hoor!

groetjes van Ank

Colien zei

Prachtig, heel mooi gemaakt! Ben nu al nieuwsgierig naar de invulling...
grtz Colien

Danielle zei

De buitenkant is alvast prachtig Marjan!! Dat komt helemaal goed met jouw creativiteit, ik heb er geen twijfel over dat dit een prachtig journal wordt!!

Lia zei

Je start is prachtig en nu de rest...Dat gaat vast lukken!!
Lia xx

aussie aNNie zei

Journaling is fun, and like you said you don't have to fill it everyday, just when the mood suits you. Love what you have done and love the use of tissue paper, inspiration again for me to continue using mine.. I agree re Google + blogs, some have not changed to Google hence the comments slacking off. Funny though I had to re=follow you again and I am Google...hugs.xx

Marfien zei

Het begin is er en ziet er mooi uit, als de rest net zo wordt mag je dik tevreden zijn met jezelf

Je@net zei

Wat super gaaf, Marjan!

Mariken zei

Prachtig begin! Zo’n boekje pakken, is al een feest! Ook ik vind het echt iets voor jou, je werkt al zo vaak met dit soort materialen! Have fun!

Scraptastisch zei

En dan ga je toch overstag, hihi maar jij kan hier zeker mee uit de voeten en zal met hele mooie pagina's gevuld gaan worden Marjan, de omslag is al zo GAAF! komt helemaal goed met je Art Journaal!
Fijne zondag verder, misschien alweer bezig met inktjes?
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Leuk zeg dat je n aan het artjournaling bent begonnen, de kaft vind ik supermooi!
Ik doe ook af en toe werken in mijn artjournalboekjes het hoeft echt niet gelijk af
Liefs Martha

Crealientje zei

Mooie omslag!
Ik zelf heb er niet veel mee, wel erg leuk om te zien.
Wens je veel plezier met het vullen van de pagina's.
Lieve groetjes Crealientje.

KarinsArtScrap zei

prachtig Marjan en heel mooi van kleur
Gr Karin

Marlies zei

Oh wat een mooie omslag van je artjournal Marjan. Ik vind het ook juist iets voor jou. Je werkt vaker met mixed media en met verschillende technieken.
Prachtig gemaakt, een kunstwerkje! groetjes, Marlies

Handmade cards zei

Het begin ziet er al heel mooi uit, gaat helemaal goed komen Marjan!
Ben benieuwd hoe je het verder gaat invullen.
Gr, Wietske

Doris knippenenplakken zei

Je Art Journal pagina is al een heel mooi begin Marjan ! Mooi van kleuren en stempels alvast succes met de volgende pagina's.Groetjes Doris

Kate Yetter zei

This is lovely! The colors remind me of the spring weather that I hope is around the corner. I love how the foliage is embedded into the background making it look like it belongs there.
Kate

Ans Gilbert zei

Juist wel iets voor jou, ik vind de cover al prachtig,
Ansx

Nicole Parmentier zei

Wouw, die omslag belooft al veel!! Ik ben heel benieuwd wat je er allemaal in gaat maken. Hoop veel mooie pagina's hier voorbij te zien komen, verheug me er op!

Gerrina zei

Wat een mooie kaft heb je ervan gemaakt!
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen...
Moet zeggen dat ik die het laatst maak, dan kan er tussendoor nog een vlekje her en der op komen... Ik werk nu al een hele tijd in Art Journals en vind het heerlijk; je 'mag' en kan je werk zelf houden, er later nog eens doorbladeren en ik maak elke week een page die de essentie van die week weergeeft.
Plus ik heb niet zoveel kaarten nodig als dat ik maakte... af en toe maak ik er wat en ik heb er nog daar kan ik mee toe...
Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh dit is zeker wel wat voor jou met jouw vaardigheden Marjan. En extra leuk, je maakt dan ook iets voor jezelf. De omslag/cover heb je al schitterend gemaakt en dat vullen komt zeker goed ;)
Lieve groetjes Miranda

Sue Lelli zei

Just GORGEOUS! Love your butterflies and colors! You will really enjoy having it!

Pat zei

The different shades of green work beautifully for the front and back cover of your art journal Marjan, and the added embellishment with that piece of orange paper adds an extra pop of colour, and the sentiment strips are perfect. x

Wendy Koorevaar zei

Ohh ik vind dit JUIST iets voor jou! Al je mooie creaties bij elkaar, leuk hoor.
Het begin ziet er al top uit en het is leuk om naast kaarten ook andere dingen te maken.

Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog...

Liefs,
Wendy

Angelique zei

Zeker wel iets voor jou, zeker omdat je al zoveel materialen in huis hebt. En het begin is prachtig, mooie voor- en achterkant en een gave sluiting. Ook de tekst past helemaal bij een Art Journal. Ik ben al heel benieuwd wat er allemaal in komt.
lieve groetjes Angelique

Dora zei

Prachtig!!! Mooi van kleur. Knap gedaan. Dit is ook wel echt iets voor jou.

Marjolein zei

Super tof gemaakt!! Je bent ook van alle markten thuis. :-)
Ben heel benieuwd wat je hier allemaal in gaat maken!!
Krijg je vast geen spijt van.
Misschien is meedoen aan Letsketchstarted of een Round Robin artjournal iets voor jou?
Heb zelf een keer met een Round Robin art journal meegedaan en dat is ook zo ontzettend gaaf om te doen, krijg je ook heel veel inspiratie van.

Nancy Soetaert zei

Likt me inderdaad wel iets waar jij weg mee kan, prachtige start, ik zou nooit durven beginnen met de kaft denk ik...
Ik hoop dat je hier vaak je mooie pagina's zal tonen!
Nancy

Studio 92 designs zei

Ik vind 'm super en weet zeker dat de inhoud ook erg mooi zal worden.