donderdag 14 maart 2019

Snelle kaart voor 52 Weeks to Christmas


Dank jullie wel voor de leuke comments bij de post over mijn eerste Art Journal. Ik heb inmiddels nog twee pagina's af, die komen nog wel. Lekker bezig!

Vandaag donderdag en weer kerstkaarten dag bij 52 Weeks tot Christmas. Ik doe weer mee met een snelle kerstkaart.


Een digitale kaart!


Ja, wel heel iets anders dan de vorige post. Maar ik houd het niet bij één stijl en vind het juist we leuk om te wisselen wat dat betreft. 
Deze tekstkerstballen heb ik jaren geleden gemaakt toen ik nog digistamps maakte, ik gebruik ze nog steeds. Soms in zijn geheel, zoals nu en soms als stukje tekst ergens achter. Ik bedacht me dat een geheel digitale kaart ook weleens leuk zou zijn om te maken. Dus in Photoshop aan de slag en dit is het resultaat. Voor mensen die van wit en strak houden leuk, denk ik.

Groetjes!

M@rjan

32 opmerkingen:

Je@net zei

Vind het een erg leuke kerstkaart geworden, Marjan!

Nancy Soetaert zei

Het voordeel van het jaar rond kerstkaartjes maken is volgens mij net dat je daardoor véél meer variatie krijgt in je kaarten, zowel qua stijl als qua kleurengebruik.
Super als je dit met de computer kan maken! Héél mooi!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Epie zei

Hallo Marjan , mooi is je snelle kerstkaart
Dankjewel voor je leuke bijdrage aan week 11

Liefs van Epie DT52WTC

Els zei

Een mooie snelle kaart is dit en ik vind de tekst in een kerstbal altijd erg leuk.

aussie aNNie zei

Lovely and different Marjan, great bauble card.x

Annemarie en Merit zei

Leuke kaart Marjan, heerlijk om verschillende stijlen en dingen uit tevoeren...

Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Gerrina zei

Idd lekker strak! Maar mooi die verschillende fonts en echt een mooie kerstkaart! Groetjes, Gerrina

Jantine zei

Heel leuk, Marjan! Helemaal hip met al die lettertypes.
Ik vind het ook zo leuk aan 52WTC dat ik in december heel verschillende kerstkaarten heb.
Groetjes,
Jantine

Trudy zei

Heel erg leuk gedaan je snelle kerstkaart! Toen ik je kerstkaart zag bedacht ik ineens dat ik nog ergens een stempel heb liggen van Marianne Design met ook zo'n soort kerstbal. Ik zal eens op zoek gaan want het geeft een leuk effect!
groetjes Trudy

Enny zei

Wauw, dat is prachtig gedaan, super hoe jij dat kan ! Ja, met "52weeks" krijg je meer variatie in je kaarten, heel tof, want veel hetzelfde wordt wel vervelend ! Groetjes, Enny

Wendy Koorevaar zei

Inderdaad leuk dat je meerdere stijlen hebt! Ik vind deze kaart echt gaaf! Mooi dat zwart-wit en leuk idee om de kerstballen zo te verwerken!

Liefs,
Wendy

Marijke zei

Het is een mooie strakke kaart geworden. Dat vind ik een voordeel als je iedere week een kaartje maakt worden ze steeds weer anders!Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Martha zei

Hoi hoi Marjan
Mooi strak kaartje heb je gemaakt
ik heb dat ook, veel verschillende stijlen is leuk en divers!
Liefs Martha

Pat zei

This is very stylish in black and white Marjan and love the look of the baubles with the all over script, and the stitched rectangle shows them off beautifully. x

marian zei

Heel erg mooi hoor deze kerstkaart. Ik hou ook van telkens wat anders maken.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Verschillende stijlen beoefenen vind ik ook leuk Marjan en ook om naar verschillende stijlen te kijken. Een mooie strakke kaart met leuke kerstballen.
Lieve groetjes Miranda

Nicole Parmentier zei

Mooi!! Ik houd er van! Leuk ook hoe je de ballen aan het tekstje hebt gehangen!

!neke zei

Gave kaart !

KarinsArtScrap zei

een mooie kerstkaart Marjan

Gr Karin

Ans Gilbert zei

Heel mooi deze kerstkaart, leuk om iets totaal anders te maken,
Ansx

Willy zei

Jaaa ik hou van die veelzijdigheid in jouw werk! Mooi is deze strakke stijlvolle kaart en je art journal, yummie!!! Ik volg het allemaal op de voet, zooo mooi!

Doris knippenenplakken zei

Mooie kerstkaart Marjan !
Leuke kerstballen , groetjes Doris

Kaartenkraam zei

Ook hier houd ik erg van, zeer geslaagde kaart. Begrijp ik nu goed dat je de ballen zo met schaduw en al geprint hebt of heb je ze toch uitgeknipt en verhoogd opgeplakt? Ik kan het op de foto niet goed zien.

groetjes van Ank

Marfien zei

Dit is dus weer heel iets anders als je vorige post. tof kaartje Marjan

Rosina zei

Prachtig kerstkaartje Marjan ..zo mooi die tekst kerstballen...zo zie maar hoe mooi simpel kan zijn...

Fijn dat je weer meedoet bij 52 WTC
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Dora zei

Dit is ook ern mooie stijl zo met die kerstballen. Prachtige kaart.

Marjolein zei

Super leuk geworden! Inderdaad mooi strak!
Vind je tekst in handlettering stijl een leuke combinatie met je mooi strakke kerstballen!
En dat je alles probeert en verschillende stijlen aan durft is alleen maar heel leuk, ook voor ons, :-)
zo blijf je ons verrassen en inspireren, toch?
Ik vind het in elk geval heel tof.

Colien zei

Heel gaaf kaartje, zo ontzettend mooi met die teksten op de ballen!
grtz Colien [52WTC]

Ellen zei

Schitterend gedaan hoor...top!
Groetjes Ellen

Angelique zei

Mooie kerstkaart en leuk dat hij weer zo anders is. Grappig een kerstkaart die op de computer tot stand komt en met een gaaf resultaat.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Voor mij dus :-) Ik houd van wit en strak en vind dit inderdaad een hele mooie kaart!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wacht even, dit is een geheel digitale kaart? Ok, supergaaf.