zondag 13 maart 2022

DCL#357

Wat een leuke kaarten voor de (bijna) witte challenge van Anja! 
Onze nieuwe Dutch card lovers challenge is er een van mij en dit leek me wel leuk:

Maak een kaart met als thema iets wat te maken heeft met (in of op) de zee of het strand. Hoeft niet zomers te zijn, maar mag wel.


Mijn uitwerking:


Alle stempels zijn van Art Specially. 
De cirkel is een uitsparing in masking paper. Met stroken daarvan heb ik een poging gedaan duinen te creëren. Verder wijst het zich wel vanzelf.

Ons team en GD Lia maakten mooie voorbeelden, allemaal anders, dat is leuk aan deze challenge, je kunt er heel veel kanten mee op. Dus ik hoop dat jullie weer flink meedoen!

------------------------

Wat een weer is het, hè? Lekker elke dag een stuk wandelen, in de tuin zitten/bezig zijn... en golf komt er ook weer aan te pas. 🏌
!neke en ik zijn geen koud weer golfers, de wind is dan zo ijzig op een open terrein. 


Fijne week!

M@rjan

27 opmerkingen:

Els zei

Super wat een prachtige strand kaart heb je met hulp van de masking paper gemaakt en dat vogeltje is zo mooi hierbij.
Het is nu heerlijk weer om buiten te zijn en we genieten ervan.
Groetjes, Els

Martha zei

Wat een mooi kaartje, Marjan
Zo leuk die duinen en dat mooie strandvogeltje er langs
Een topkaart!
Fijne dag, hier schijnt het zonnetje alweer, fijn he!
Liefs Martha

Marlies zei

Een mooie stijlvolle kaart Marjan. Geniet van het zonnetje. groetjes, Marlies

Gerrina zei

Echt een strand/zee kaartje! Mooi rustig met die vorm als basis! Fijn weekend verder!

KarinsArtScrap zei

een super mooi kaartje Marjan
Gr Karin

Diny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Diny zei

Blogger Diny zei...
Wat een GAAF kaartje Marjan.....heel erg leuk gedaan!
Ja wij zijn ook veel buiten....wandelen....fietsen....en met de kleinkinderen bezig zijn twee keer per week.
Van bloggen komt het dan vaak niet....en als je ook nog af en toe een kaartje wilt maken moet je keuzes maken.
Wat hebben we het toch druk met leuke dingen doen he....geniet ervan!
Wij stappen dadelijk weer op de fiets voor onze eerste fietstocht dit jaar.
Groetjes Diny

Crea Astrid zei

Een mooie kaart heb je gemaakt Marjan. Leuk ook dat je het aan de binnenkant ook door helpt laten lopen.
Het is heerlijk zo met het zonnetje. Voor mij mag het voorlopig zo wel blijven.

Groetjes, Astrid.

Marfien zei

Leuk en zonnig kaartje en je brengt me op een idee met dit kaartje. Maar dat zie je later wel . . .

Rhodé zei

Prachtig kaartje! Leuke challenge heb je bedacht. Iedereen heeft denk ik wel knutselspullen die in dit thema passen.

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan. Leuke kleuren combi. Zeker heerlijk weer om buiten wat te doen… Genieten. Volgende week gaat het nog door. En dat verveeld niet. Ik wens je veel plezier met alle buiten activiteiten. Groeten Trijntje

Nicole Parmentier zei

Het was een uitdaging naar mijn hart Marjan! Heel leuk om te doen en jouw voorbeeldkaartje is weer prachtig. Je hebt het sfeertje perfect weten te pakken. Ik denk dat we veel leuke strand/zee kaartjes gaan zien.
Groetjes en geniet van het mooie weer!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke challenge bedacht Marjan, al even geleden dat ik de zee in het echt heb gezien maar nu op het DCL blog zie ik "zee" genoeg. Je hebt een mooi tafereeltje gemaakt met inkt en stempels en ook de binnenkant is meegenomen zie ik. Een mooi geheel zo.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Marjan,
leuke challenge heb je bedacht! Kunnen we inderdaad alle kant mee uit.
Jouw voor beeld is gaaf. Ik ga er eens over nadenken.
Het is momenteel zo boffen met het weer. hier worden we toch allemaal weer wat vrolijker van. We hadden familieweekend en hebben op 1 keer na, altijd mooi weer. Echt genieten!

Pat zei

This is so effective and pretty Marjan and good to look forward to the Summer and going to the beach. I love your masked scene and the birdand grasses placed in the foreground but kept quite simple, and a fun sentimet too. x

aussie aNNie zei

Fabulous card love the gorgeous colouring...♥

Janette zei

What a beautiful card, I just love the scene you created.xx

anja curvers zei

Ja zoals altijd wederom een prachtig sfeervol kaartje hoor.

Doris knippenenplakken zei

Een prachtige kaart, leuk gedaan mooie kleuren.
Geniet er van in de buitenlucht, het is genieten zo een mooie zacht weertje.
Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooie stempels!
Groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

Ik heb er net een weekend zon, zee strand opzitten, heel dicht bij huis ( Bergen aan zee) maar onwijs genoten samen met mijn vriendin. Prachtig weer (echt boffen) en goed vertoeven op de terrasjes en in totaal zo'n 25 km gewandeld.
Hele leuke challenge en heel mooi voorbeeld kaartje Marjan!
Fijne week! ... xx Gerie

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt in dit thema en de binnenkant lijkt me ook mooi. Genieten van het heerlijke weer, al was het vanmorgen wat minder,
Groetjes,
Ansx

Trudy zei

Prachtig kaartje in mooie kleuren en wat een leuke challenge heb je bedacht!
Geniet van het lekkere weer, het zonnetje schijnt hier alweer!
Groetjes Trudy

Wies zei

Prachtige inspiratiekaart voor de challenge. Mooie stempels heb je gebruikt.
Groetjes, Wies

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie kaart Marjan! Ik heb meteen zijn in een dagje uitwaaien op het strand! xx

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Marjan.
Ja, heerlijk nu het eindelijk wat beter weer lijkt te gaan worden. De ramen en deuren weer open en fijn naar buiten!

Gina zei

Supermooie stempels ! Zo fijntjes ! Heel mooie kaart ! Prachtige kleuren. Groetjes, Gina