woensdag 23 maart 2022

Reminder strand/zee thema voor DCL

Er zijn nog maar weinig kaartjes binnen voor mijn challenge bij Dutch card lovers. Misschien speelt het weer een rol. I.i.g hoop ik nog wel meer inzendingen te mogen bewonderen. 


Ik maakt deze twee eenvoudige kaartjes nog met hetzelfde thema:


....en een heel klein kaartje voor bij een cadeautje of zoiets

De zee/het water heb ik gemaakt door gescheurde stukjes masking tape steeds anders neer te leggen en de tussenruimtes te beïnkten. Op deze manier heb je al vrij snel een bijpassende achtergrond. De rest van de Art Specially stempels waren zo gezet en zo ontstonden twee snelle en toch leuke kaartjes.

Voor deze challenge kun je nog insturen tot vrijdag 1 april, doe gezellig mee, leuk!

Groetjes!

M@rjan

26 opmerkingen:

jackelien zei

Super mooie kaartjes.
Groetjes Jackelien

Els zei

Je hebt 2 hele leuke kaarten gemaakt met deze stempels. Weet nog niet of ik er aan toe kom om met deze challenge mee te doen.
Groetjes, Els

Irene zei

Het zit er helaas niet in Marjan maar dat heeft niets met het leuke thema en jouw mooie reminders te maken. Wat is je kaart voor Ineke weer schitterend..je bent de flower-queen!.
XxIrene

Anita van Deur zei

Super mooie reminder kaartjes, fijne dag.

Je@net zei

Mooie stempels en twee prachtige kaarten ermee gemaakt, Marjan!

Martha zei

Prachtig deze stempelkaartjes, Marjan!
Mooi gemaakt
Fijne dag liefs Martha

Rhodé zei

Mooie voorbeeldkaarten heb je gemaakt! Ik was begonnen aan een kaartje, maar het was niet naar m'n zin. En daarna vergat ik het. Goed dat je me eraan herinnert. Ik zal nog eens een poging wagen.

Trijntje zei

Hele leuke kaarten heb je gemaakt Marjan. Groeten Trijntje

Ellen zei

Geweldige kaart weer Marjan…mooi gedaan!
Ik ben bijna klaar ermee…wil graag meedoen!
Fijne dag, groet Ellen

Crea Astrid zei

Je het twee prachtige kaarten gemaakt Marjan. Mooie stempels ook gebruikt.
Ik zou graag mee willen doen, maar kom gewoon telkens tijd te kort.

Groetjes, Astrid.

Scraptastisch zei

Het is echt een leuke challenge Marjan maar het mooie weer lokt mij toch echt naar buiten! Je reminders zijn prachtig gemaakt! Ik stap weer lekker op de fiets, volgende keer probeer ik weer mee te doen. 🤗
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart en een mooi kadokaartje Marja, gave achtergrond gemaakt

gr karin

Pat zei

What a fabulous card Marjan and I adore the way you have made the surrounding sea, such a super idea and I think it looks wonderful, and the added fish, coral and sea urchin and fun sentiment look great..some sweet bubbles too. x

aussie aNNie zei

Beautiful card, love that gorgeous colour and pretty design...

Doris knippenenplakken zei

Twee mooie stempelkaarten Marjan!
Denk ook dat het door het mooie weer komt dan maak je al meer tijd om te gaan fietsen of zo...
Groetjes Doris

Trudy zei

Twee hele mooie kaarten! Ik denk dat het door het mooie weer komt dat er nog niet zoveel kaartjes zijn maar misschien komt het nog volgende week wordt het iets koeler!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie onderwater tafereeltjes voor de lopende challenge Marjan. Leuk effect heb je met masking tape bereikt.
Hier even heel druk met de verhuizing van de oudste en inderdaad vitamine d aan het opdoen in de tuin maar misschien lukt het nog om mee te doen.
Lieve groetjes Miranda

Linda zei

Grappig jij noemt het eenvoudig en ik denk wauw dat ziet er moeilijk uit haha, nou stempel ik ook eigenlijk nooit hoor dus misschien is dat het. Ik vind ze prachtig geworden
gr Linda

Kekke Kaarten zei

Wat een mooie kaartjes en tevens voorbeelden heb je gemaakt Marjan. Ik heb vanmiddag even tussen mijn spulletjes gesnuffeld om wat voor dit thema te zoeken en kwam erachter dat mijn collectie hiervoor niet zo groot is. Toch ga ik morgen eens kijken of ik iets leuks kan verzinnen, moet toch wel lukken met de mooie voorbeelden :-)
Groetjes, Gerjon

Angelique zei

Gave, artistieke stempelkaart, ik zou dit niet eenvoudig willen noemen, haha. Ik heb altijd wat moeite met stempelen. Ook het kleine kaartje is leuk geworden.
Prachtige, toepasselijke kaart voor Ineke.
lieve groetjes Angelique

Ina ( Frysk Famke ) zei

En jij noemt dit eenvoudig Marjan...

Het zijn prachtige kaartjes. Leuk thema..
weet niet of het lukt om mee te doen...

Fijn weekend Ina xx

Bernadet zei

Ik vind ze allebei supermooi Marjan!

Ans Gilbert zei

Het zijn twee hele mooie kaarten gemaakt, leuk thema, echt zomers, hoop dat er nog veel mee zullen doen,
Groetjes,
Ansx

Wies zei

Aan je mooie voorbeeldkaarten en het onderwerp ligt het in elk geval niet Marjan.
Bij mij is het er ook nog niet van gekomen om mee te doen met deze challenge. Veel buiten geweest en weinig kaarten gemaakt. Maar wie weet lukt het me nog op de valreep.
Groetjes, Wies

Marja Sch zei

Wat een heerlijke onderwaterkaarten. Goed idee om het water effect op deze manier te maken. Succes met de challenge. Groetjes Marja

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes leuke kleurtjes en details heb je gebruikt ik heb al een kaartje gemaakt maar ik ga nog een kaartje maken voor de challenge had het al wel in gedachte
groetjes ellen