zondag 9 oktober 2022

DCL #364

De drie weken vlogen weer om! 
De nieuwe challenge van Dutch card lovers gaat alweer van start, ditmaal door onze Rosalien bedacht: Zij wil graag een pocketkaart zien. Op Pinterest vind je daar heel veel voorbeelden van als je wat inspiratie nodig zou hebben.

Ik maakte een klassieke kaart met foiling in diamond motief:




Het diamond motief is een freebie van internet, geprint op zwart cardstock op mijn laserprinter en daarna in mijn Mini Minc gefoild.
De tag zit in de onderste pocket en als je die eruit haalt zit de witte kerstster eraan vast. Ook de binnenkant is versierd, maar daarvan heb ik geen foto gemaakt. Voor dit soort kaarten heb ik wel wat liefhebbers, dus die komt weer goed van pas voor de groter wordende kerstkaarten stapel. Nog een stuk of wat te gaan, dan is het weer gelukt :)

Je kunt meedoen tot vrijdag 28 oktober 18.00 uur. Veel plezier ermee voor als je meedoet!

Vandaag de booster, hoop weer geen last ervan.

Fijne dag!
M@rjan

25 opmerkingen:

Irene zei

Zo chique met dat goud, perfect voor de feestdagen! Grappig dat jij steeds meer kaarten nodig hebt, ik ga juist bewust minderen!
XxIrene

Els zei

Je hebt voor deze challenge weer een super mooie kaart gemaakt en zwart en goud vind ik heel mooi voor kerstkaarten. De poinsettia aan de label is ook zo mooi hierbij.
Succes met je booster en hopelijk word je er niet ziek van.
Groetjes, Els

Martha zei

Prachtige kerstkaart Marjan
zwart met goud vind ik altijd chique!
Fijne dag liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Marjan, super chique

Gr Karin

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de grote poinsettia. De kaart heeft een mooie chique uitstraling. de achtergrond van het gouden rooster is heel erg mooi. Veel sterkte met de booster. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig deze "klassieke" kerstkaart Marjan. Wat leuk om de kerstster aan de tag vast te maken. Mooi effect dat foiling in goud bij het zwart-wit.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart Marjan voor deze challenge.
Fijn weekend , groetjes Doris

Lia zei

Mooi!! En wat een bijzondere vorm met een practig resultaat.
Lia xx

Colinda zei

Zo elegant en wat een gaaf DP heb je gemaakt met de Minc!

GerJanne zei

Ik moest even goed kijken hoe de tag in je kaart valt, maar wat mooi dat die poinsettia er zo voor schuift. Misschien ene zoekertje voor de ontvanger, maar dat is juist zo leuk, zo'n verrassing op de kaart.
Ik hoop dat je geen last hebt van de prik. Ben je mooi weer beschermd!

Pat zei

This is such an elegant and beautiful card Marjan, and the poinsettia tag in the pocket embellishes the card so delightfully and in the white is a great contrast and the sentiment coordinates too. x

Rhodé zei

Chique kaart, hoor! Ik moest echt even je verhaal lezen om te ontdekken hoe je pocket in elkaar zit. Heel goed bedacht.

Scraptastisch zei

Klasse weer Marjan, heel apart om zo de poinsettia als label etuit kunnen halen. Hopelijk ben je niet zo beroerd van je prik. Mijn vacinatie oproep lag gister in de bus, ga hem ook maar weer halen maar ben wel een beetje prik moe 🤪
xx Gerie

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan....ook de kleuren zijn schitterend!
Ik hoop ook dat je geen last hebt van de prik.
Mijn uitnodiging ligt ook binnen....heb ook nog nooit last gehad van de prik!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een prachtige kaart met een chique uitstraling door dat zwart met goud. Mooi zoals de poinsettia eruit schuift.
Hopen dat je weer geen last van de booster hebt. Wij moeten de 18e en hebben er ook nog nooit last van gehad. Dinsdag gaan we voor de griepprik.
xxx Margreet

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige elegante kerstkaart! Het foiling effect op het zwart is ook heel mooi. Ik heb sinds kort een laserprinter maar er nog niet aan gedacht om het samen met foiling te gebruiken voor mijn kaarten. Goed idee dus, zeker op zwart papier is het prachtig! Succes met je booster. Ik ben beide keren doodziek geweest dus kijk er niet echt naar uit. Gek dat dat zoveel verschil kan maken mijn vader van 86 had ook geen centje pijn!

Ellen zei

Een schitterende creatie weer Marjan…ik houd van deze mooie combi! Ik moest ook even kijken hoe het label nou eigenlijk werkt in de kaart.
Ik heb woensdag mn prik gekregen en geen last gehad gelukkig!
Hoop dat het bij jou ook goed gaat!
Groetjes Ellen

Anita van Deur zei

wauw wat een schitterende kaart met die poinsettia, sjiek is hij, mooie challenge.

Marja Sch zei

Wat ontzettend mooi gedaan. Weer een heerlijke kerstkaart erbij. Groetjes Marja

Marfien zei

Wat een mooi voorbeeld voor een pocketkaart, eens wat anders als een gewoon tagje :-) Slaap lekker vannacht

Ans Gilbert zei

Prachtige. chique kerstkaart heb je gemaakt, leuk het pocketmodel, ik vind de gouden accenten erg mooi,
Groetjes,
Ansx

Crea Astrid zei

Een prachtige chique kerstkaart heb je gemaakt. Mooi met de gouden accenten erin. Leuk gedaan het label met een grote kerstster erop.

Groetjes, Astrid.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele elegante kerstkaart! Mooi geworden Marjan ❤️

Trudy zei

Prachtige chique kaart en wat knap gedaan met dat label in de pocket!
Wat leuk dat ik in de top 3 zat met mijn kaartje bij DCL!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooie label. Heel chique!
Groetjes, Caroline