donderdag 13 oktober 2022

Hulst en bessen ... maar dan anders

Van de site van Alex Syberia bestelde ik al vaker, zij maakt werkelijk prachtige digi's en omdat ik dat zo handig vind ... je kunt ze groter kleiner maken en zelf een design samenstellen in Photoshop, bestelde ik deze Christmas berries

Ik maakte er in Photoshop een ontwerp mee en dat werd uiteindelijk deze kaart:



Omdat je in Photoshop werkt kun je de digi op zwart plaatsen en een witte (of andere kleur) tekst toevoegen. Dat scheelt heel erg veel masking en dat is fijn, want het kleuren van de afbeelding neemt al heel veel tijd in beslag.
Dat kleuren deed ik met Copics. De inspiratie voor de kleuren kwam van mijn kleurenpalet challenge van DCL. Hulst en bessen op een andere manier.

Ik heb deze weer gescand zodat ik het kan printen en gebruiken als afbeelding op een kaart voor niet-hobbyisten.

De kaart mag meedoen met 52 WTC

Bedankt voor de wensen w.b. de booster, allebei hebben we nergens last van.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend,  ik heb vandaag èn morgen leuke dingen gepland met vriendinnen.

Groetjes!

M@rjan

35 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart in deze kleuren! Veel plezier met je vriendinnen.

Hannelie zei

So mooi Marjan!

Els zei

Wouw wat een een pracht kerstkaart en mooie kleuren op het zwart.
Fijn dat jullie geen last van de booster hebben gehad.
Veel plezier met je vriendinnen en groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Marjan, gaaf die kleuren

gr karin

Martha zei

Prachtige kerstkaart, Marjan
En zo bijzonder in gekleurd, ik vind het schitterend!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie kleuren ik heb paintshop pro daar kun je dit ook mee maken doe het eigenlijk nooit, maar dit geeft wel een heel mooi effect
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

SCHITTEREND!!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Colinda zei

WAUW, echt geweldig!!!! Zo mooi ingekleurd en prachtig met de zwarte ondergrond en witte tekst!! Snap dat je hem hebt ingescand!
Gezellige dagen!

gerrie zei

Prachtige kleuren en wat knap gedaan. Hele mooie kaart. Lieve groeten,Gerrie.

Danielle zei

Wauw, wat is deze mooi!! Extra mooi met dat zwart, dan komen de kleuren mooi uit! Geweldig gekleurd, daar ben jij echt goed in! Veel plezier met je leuke uitjes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooooohhh wauw, hier is duidelijk een professional aan het werk geweest. Ik vind de kleuren en het ontwerp prachtig Marjan.
Veel plezier met je uitstapjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Wow wat een gave kaart! De kleuren zijn prachtig en het geheel is super!
Veel plezier met je vriendinnen.

groetjes van Ank

Trudy zei

Wow wat een schitterende kaart heb je gemaakt, het lijkt wel een klein schilderijtje!
Veel plezier met je vriendinnen!
Groetjes Trudy

Rhodé zei

Wauw, wat mooi gekleurd! Ik heb even ingezoomd, maar ik snap werkelijk niet hoe je dat zo mooi voor elkaar krijgt met je Copics. Echt een beauty!

Diny zei

Je kaart is werkelijk PRACHTIG Marjan!
Groetjes Diny

Pat zei

I don't use digi images very much by I would love to know how to do this as it is gorgeous Marjan and the merging works brilliantly, and the purple and blue tones with the white sentiment really pop, also the added holographic sequins finish it perfectly...a gorgeous card! x

Gerrina zei

Apart in deze kleuren; zo word deze bijzonder en mooi! Groetjes, Gerrina

Irene zei

Ben er stil van, zo ongelooflijk mooi!!!! Al lees ik het 10x, het blijft abracadabra voor me wat je doet maar het resultaat is fantastisch 🥰.
XxIrene

Trijntje zei

Ik begrijp niet hoe je dit allemaal doet maar het resultaat is verbluffend mooi. Geweldig zo met deze kleuren. echt top! Je hebt er veel plezier en dat is te zien… veel plezier ermee.. Groeten Trijntje

!neke zei

Prachtig !!!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart Marjan, net als Trijntje snap ik er niet veel van hoe je dit allemaal doet, maar het resultaat is geweldig en daar gaat het om. Geniet van je uitjes de komende dagen..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een prachtige kaart! De kleuren fantastisch mooi gedaan.
Groetjes Doris

Angelique zei

Wauw, wat een schitterende kaart, heel mooi samengesteld en prachtig ingekleurd. Slim om hem in te scannen en voor meer kaartjes te gebruiken. Ook je pocketkaart is een plaatje.
lieve groetjes Angelique

Marjolein zei

Oh wat mooi gedaan! En heel handig om het zwart en de tekst al zo voor te bewerken. Prachtig ingekleurd. Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Ha Marjan,
wat prachtig gedaan. Dat doe ik je niet na. Het ziet er echt professioneel uit.
En de kleuren combinatie is ook super.
Fijn dat je geen narigheid van de vaccinatie hebt.

Jantine zei

Wauw, wat schitterend, Marjan! En wat een bijzondere combinatie van digitaal en handwerk. Slim om in te scannen voor niet-hobbyisten.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marfien zei

Het is een prachtig kaartje geworden, hou van deze kleuren

Ans Gilbert zei

De kleuren zijn prachtig, je hebt de kaart heel mooi samengesteld in Photoshop, handig om op te slaan en dan te printen,
Groetjes
Ansx

aussie aNNie zei

Cool project and love how you put your colours nicely together here... ♥

Dora zei

Schitterend en knap gedaan zo met de computer.

Angela zei

Het blijft een genot om langs je kaarten te hoppen.
Deze springt er wel heel erg uit.... wat een juweeltje.
Heb je bericht wel 4x gelezen. Dat photoshop gebeuren is voor mij wel heel ingewikkeld 🙄... maar vind het superknap van je!
Je kleurwerk is fenomenaal! Hele mooie kleurencombinatie!

Cornelie zei

Wat ben je toch een handige donder!! Zo knap van je! Ik vind het werkelijk en plaatje van een kaart. Wauwie!! XXX

Gina zei

Heel mooi in deze kleurencombinatie ! Groetjes, Gina

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat is dit gaaf Marjan. Prachtig gekleurd, springt er echt uit op dat zwart. Photoshop is abracadabra voor mij.

Lieve groet Ina

Crea Astrid zei

Ik zag dat ik deze gemist had. Wowwww, wat een prachtige kaart ook. Mooi zo op het zwart en mooi ook zo die kleurencombi. Leuke tekst heb je er ook bij gedaan. Fijn dat jullie geen last hebt van je booster.

Groetjes, Astrid.