zondag 24 september 2023

DCL# 377 Good luck

Jammer dat er weinig inzendingen waren voor Rosaliens challenge met de embossingpasta, misschien is dit iets wat niet iedereen in de voorraad heeft. De nieuwe challenge is van Nicole en luidt als volgt: 

Geluk! Wens iemand met je kaart geluk; klavertjes vier, regenbogen, hoefijzers of gewoon het woord geluk. (gelukkig nieuwjaar telt niet, je moet echt iemand geluk wensen) 

Dit werd mijn voorbeeldkaart:



Toevallig had ik klavertjes en een good luck tekstje in mijn stansen voorraad en die had ik nog nooit gebruikt, dus kwam dat even mooi uit! Een stuk papier met Distress Oxides bewerkt en daaruit de klavertjes gestanst.
Een raamwerkje gemaakt met vierkante stansen en daarin een hartjes embossingfolder. De vorm vond ik bij de klavertjes passen. Een klein gouden klavertje vier!

Omdat ik nog een paar klavertjes over had, nog een klein kaartje gemaakt:





Op ons blog de voorbeelden van onze gastdesigner Ingrid en van ons team. Je hoeft geen klavertjes te gebruiken, dat zie je wel aan de kaartjes. Hoop dat jullie weer gezellig met ons meedoen! Voor details kijk je op ons blog, klik hier.

Wens ik jullie nog een fijne zondag! Het lijkt nog een mooie week te worden, dat zou fijn zijn!

Groetjes,

M@rjan

20 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Marjan

gr karin

Rhodé zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt, Marjan! Dat groen is zo mooi met verder veel wit.
Ik heb zelf ook geen embossingpasta. Het zou dus goed kunnen dat er daardoor minder deelnemers waren. Maar dat geeft niks, de afwisseling in de opdrachten maakt het juist steeds zo leuk.

Rhodé zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt, Marjan! Dat groen is zo mooi met verder veel wit.
Ik heb zelf ook geen embossingpasta. Het zou dus goed kunnen dat er daardoor minder deelnemers waren. Maar dat geeft niks, de afwisseling in de opdrachten maakt het juist steeds zo leuk.

Els zei

dit zijn prachtige kaartjes met het klavertje vier en dat kleine formaat vind ik super mooi!
Fijne dag en groetjes, Els

Margreet zei

Prachtige kaart met de klavertjes. Ik dacht eerst dat het geëmboste deel ook klavertjes waren, tot ik las dat het hartjes zijn.
Ook je kleine kaartje is een beauty geworden.
xxx Margreet

Marja Sch zei

Wat een mooie gelukskaart heb je gemaakt. Ik vind die kleine ook schattig. Nog heel erg bedankt voor de mooie verjaardagskaart die ik mocht ontvangen. Groetjes Marja

Angélique zei

Leuk, al die klavertjes op je kaart, als dat nog geel geluk brengt...
Je hebt de klavertjes mooi op kleur gebracht, de geëmboste hartjes staan er mooi achter. Het kleine kaartje vind ik ook heel geslaagd.
Fijne zondag!

Marlies zei

Hele mooie kaarten met de klavertjes Marjan. Allebei een mooi design en ook een leuk idee met het gouden klavertje erbij. groetjes, Marlies

Kaartenkraam zei

Prachtige kleuren heb je gebruikt om het papier voor de klavertjes te kleuren.
Leuk detail die hartjes embossing en het gouden klavertje vier!

groetjes van Ank

Pat zei

I just adore the four leaf clover leaves with the background embossed hearts and frame and 'good luck' in white makes a great background to them Marjan, and the different greeny blue tones of the ink blended paper you cut them from works brilliantly, also the extra gold glitter one on the first and pink on the second is a clever idea. Not sure if they are black gems or liquid pearls but they look really pretty. x

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaartjes, zal eens kijken of ik deze keer weer mee kan doen.
gr Alma

Anoniem zei

Supermooi weer Marjan…ik vind hem chique zelfs. Leuke opdracht is er weer bedacht!
Ik hoop dat het me lukt om weer mee te doen want ik heb het superdruk met verjaardagen, we gaan het zien!
Lekker genieten van het weer deze week!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes zijn het! Er zijn genoeg items die je ervoor kunt gebruiken. Vandaag een kaart afgemaakt, met Veel geluk erop. Ik ga hem wel inzenden, maar er staan geen items op die jullie noemen...nou ja, het is en echte veel geluk kaart....
als je het verhaal leest snap je het wel.
Leuke verjaardagsdag gehad ? Konden jullie nog buiten zitten?

Crea Astrid zei

Twee prachtige kaarten heb je gemaakt met de klaverblaadjes. Moet vast wel geluk brengen. Leuk gedaan ook weer met het geëmboste erachter.

Groetjes, Astrid.

aussie aNNie zei

This is such a beautiful design. I love what you have done with the images and the colors

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie inspiratie-kaarten voor een leuke challenge en een beetje geluk kan iedereen toch gebruiken?
Lieve groetjes Miranda

Gerrina zei

Allebei mooie kaarten, maar die 1e is echt een een heel mooie met de verschillende lagen en texturen! Gaaf hoe je veel dingen en technieken combineert en er dan toch een rustig ogende kaart mee maakt! Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met de klavertjes en het frame met de tekst. Ook het 2de kaart is echt zó leuk.
Het gaat vast lukken met ons nieuwe huis, we moeten ook nog op zoek naar nieuwe meubels voor de huiskamer..
Groetjes,
Ansx

Colinda zei

Mooi met die klavertjes rand en zo mooi van kleur en zo leuk dat ze soms 3 of 4 blaadjes hebben, net zoals de echte. het kleine kaartje is een lieffie!

Martha zei

Leuke geluks kaarten, Marjan
Heel mooi gemaakt!
Liefs Martha