zondag 17 september 2023

Pink Fresh Studio stempel gekregen van ...


In de zomer ben ik weer eens richting Cornelie getogen, we hadden elkaar al een poos niet gezien vanwege Corona enz. Het werd dus hoog tijd! En net zoals met alle mensen met wie je een goede klik hebt was het weer als vanouds en praat je zo weer door samen over van alles en nog wat. Ik neem altijd wat voor haar mee en zij verraste mij met een mooi pakje waarin een prachtige stempel zat van Pink Fresh Studio. Met Magnolia's, die zijn altijd mooi!

Een poosje geleden heb ik een kaart mee gemaakt, dat werd deze:




De stempel afgedrukt met Watermark en toen zwart geëmbossed.  Alleen de bloemen gekleurd in grijs en roze-rood. Een magnolia is zacht roze maar deze tinten vond ik mooier bij het grijs. Ik heb niet de hele stempel gebruikt, die is vierkant omdat er een stuk lelijk werd door de embossing, maar zo is het ook prima. Embossen zonder wat spikkels lukt mij zelden bij zulke grote afbeeldingen, maar het moet maar.
Er hoort een stencil set bij, ik vind stempel mooi maar het kleuren met Copics+potloden kost altijd veel tijd en met de stencils kun je zo ook inkleuren met inkt. Die set vond ik bij Card Noveau in België, een heel prettige zaak!  Met de stencils ga ik nog aan de slag, maar nog geen tijd gehad. Het sentiment is van Spellbinders.

Aan het mooie weer komt een eind voorlopig, geloof ik. We gaan het zien, aan de vallende blaadjes hier en daar en aan de tuin te zien, is de herfst echt in aantocht. Ik houd wel van de seizoenswisselingen.

Fijne week! Groetjes,

M@rjan

21 opmerkingen:

Els zei

Gezellig om elkaar weer te ontmoeten en te verwennen met leuke cadeautjes en wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt. Heel mooi hoe je de magnolia bloemen met deze mooie kleuren hebt ingekleurd. Met embospoeder werken is soms lastig, maar het ziet er goed uit.
Het enige nadeel van de herfst is dat het zo vroeg donker wordt.
Fijne dag en groetjes, Els

Irene zei

Jullie hebben genoten en elkaar verwend op die gezellige dag, jammer dat het door de afstand niet wat vaker kan! Embossen zonder spikkels kan ik nóóit ook al gebruik ik een talkkussentje en het resultaat is sowieso zelden mooi dus doe het amper. Jouw kaart is beeldig en de kleur héél warm!
Ik zit met lamp aan, donker en kletsnat is het terwijl ik dacht dat we een zonnig weekend zouden krijgen...
XxIrene

Anita van Deur zei

Schitterend stempel en wat een kleurexplosie, mooi de embossing en kleur werk. Altijd fijn als je elkaar weer ontmoet.

KarinsArtScrap zei

een prachtige stempel en kaart Marjan

gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een prachtige kaart en zo te lezen een fijne vriendschap met elkaar.
hier regent het. ik ga zo maar freubelen...
groetjes Alma.

Colinda zei

Wat gezellig en wat heb je een mooie stempel gekregen! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt! Ben benieuwd naar de stencil versie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat klopt inderdaad van die klik, mijn vriendin op afstand en ik zeggen altijd " het draadje loopt door". Gezellig dat jullie elkaar weer gezien hebben en wat kreeg je een mooie stempel. Ik vind magnolia's sowieso heel mooi, zowel de vorm van de kale takken als de bloemen. Heel mooi ingekleurd en dat donkerder roze kan prima. Het is een plaatje Marjan en de embossing is mooi gelukt. Het blijft handwerk toch, dus die spikkeltjes horen erbij ;)
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Het is een prachtige stempel en je kleurwerk is weer super, wat een mooie kleuren..
Groetjes,
Ansx

Gerrina zei

Ik vind magnolia's zo mooi... en deze zo gekleurd geeft ze een beetje een zomers gevoel... Gave kaart!
Leuk dat jullie weer samen waren! En we gaan met de tuin langzaam naar de herfst, al zijn er steeds meer planten die aan een 2e bloei zijn begonnen en nog wat meer rare dingen in de tuin te zien... Fijn weekend!

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart en de spikkeltjes maken het juist leuk… Het is handwerk en de spikkeltjes zijn speels. Wat fijn. Dat je deze mooie stempel kreeg. Leuk dat jullie het weer gezellig hadden.. Het roze is mooi op deze kaart. Volgens de berichten krijgen we veel regen de aankomende dagen. We gaan het zien. Wij hebben allerlei afspraken de aankomende week… Groeten Trijntje

Crea Astrid zei

Wat leuk om elkaar te verwennen met wat leuks. Je hebt een mooie stempel van Magnolia van haar gekregen. Ook prachtig ingekleurd. Ik vind het knap dat je al zo'n grote oppervlakte hebt weten te stempelen met embospoeder. Ik vind het altijd al moeilijk met teksten om daar geen spikkels bij te krijgen.
Mooie tekst ook van Spellbinders.

Groetjes, Astrid.

Rhodé zei

Je kaart is een beautie! Heel mooi gekleurd. Handig dat je er nu ook een stencil bij hebt. Dat scheelt inderdaad veel kleurwerk.

Pat zei

Such pretty magnolia flowers stamp Marjan and a lovely gift from Cornelie, and I love the way you have coloured them and added some grey flowers as well as the pink which do look great, and the leaves kept as stamped make it much less busy looking and it looks great backed with the black and added to pink card as the base. x

Martha zei

Schitterende magnoliakaart, Marjan
Heel mooi ingekleurd ook leuk dat je niet alles hebt gekleurd, dat geeft een mooi sfeertje, mij stoort het absoluut niet dat het emboswerk wat spikkelig is, ik zag het niet eens...
Fijn dat je zo'n leuk contact met je blogvriendin hebt!
Liefs Martha

Ellen zei

Schitterend Marjan! Supermooi ingekleurd weer in deze kleuren maar dat is jou wel toevertrouwd!
Het is ook een prachtige stempel die je heel goed in gedeeltes kan gebruiken.
Ik ben ook blij dat de temperatuur zakt hoor en zo te lezen hier en daar dat er meer zijn die er zo over denken!
Fijne dag,
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Weer een prachtige stempel, prachtig ingekleurd een prachtig geheel.Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Het is een prachtige kaart met een mooie stempel. Heel mooi om maar een gedeelte daarvan te kleuren. Er zijn ook donker roze Magnolia's, dus deze kleur klopt precies!
Groetjes, Caroline

Marfien zei

Prachtig cadeau, je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt

Scraptastisch zei

Ik had in mijn vakantie ook met een buurvrouw uit vorig dorp weer eens afgesproken en wij pakten ook zo de draad weer op. Ja en Cornelie en jij dat snap ik wel dat het weer heel gezellig was! Je kaart is natuurlijk weer een topper, je kan zo mooi kleuren en ook heel leuk om de stempel afdruk van de bloemen te embossen en ja bij mij ook nooit spetter vrij en doe het ook te weinig omdat het niet zo mijn ding is denk ik.
xx Gerie

aussie aNNie zei

Love your colours, a very pretty card with that image coloured beautifully x

aussie aNNie zei

Love your colours, a very pretty card with that image coloured beautifully x