dinsdag 26 september 2023

Liftchallenge #182

Onze laatste Liftchallenge was een groot succes, de tent kaart zagen we in veel mooie varianten voorbij komen, leuk! Nicole verzon de nieuwe challenge en daar hopen we ook van dat jullie meedoen, want ook erg leuk en niet lastig! Als je het filmpje bekijkt wordt alles snel duidelijk. 

Nicole wil graag deze techniek op je kaartje zien:
 
Hierbij mijn liftkaartje met filmpje ik heb voor een techniekje gekozen ;-)



Mijn kaart:



Achtergrond met Distress Oxides. Je kunt met ons meedoen tot vrijdag 20 oktober 18.00 uur.

Meer mooie voorbeeldjes op ons blog. Succes en veel plezier ermee als je weer meedoet!

De verjaardagen vieren bij dochter was heel gezellig en de cadeautjes werden zeer gewaardeerd met een dikke knuffel van Emmy en van de andere twee. :)

Groetjes, M@rjan



19 opmerkingen:

Els zei

Een prachtige voorbeeld kaart met deze kleuren en een super leuke uitdaging.
Fijn dat jullie gezellige verjaardagen hebben gehad.
Groetjes, Els

Martha zei

Prachtige kaart Marjan
Mooie techniek!
Fijn dat jullie een leuk verjaardags weekend hebben gehad!
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Heel gaaf dit kaartje mooie kleurtjes,

Gerrina zei

Klinkt als een fijne tijd met de familie! En je kaart is heel leuk! (Hou wel van blenden...) Groetjes, Gerrina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat het gezellig was zondag, Emmy alweer 11 pfft. Nog gefeliciteerd Marjan. Je inspiratie kaart is een plaatje en ik heb het filmpje bekeken en ik probeer mee te doen. Mooie kleurencombinatie heb je voor het blenden gebruikt en het takje is heel fijntjes vind ik. Mooi, mooi, mooi.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Marjan en een mooie overloop van de achtergrond

gr karin

Angélique zei

Een heel mooie kaart in de paars/roze tinten, het is een leuke techniek.
Nog gefeliciteerd met al die jarigen, fijn dat het zondag gezellig was en de paardrij-cadeautjes in de smaak vielen.

Margreet zei

Wat een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt en de techniek heb je mooi gebruikt. Het is een leuk filmpje, dus wie weet......
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik vind de kleuren ook erg mooi.
Heb het filmpje bekeken.. ik werk nooit met inktjes maar ik vind het wel leuk.
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Heel erg leuk! Deze challenge lijkt denk ik moelijker dan hij is. Alleen het blenden van de inkt, moet ik toch eens op verschillende papiersoorten gaan uitproberen...de ene keer gaat het goed, de andere keer wordt het heel vlekkerig.
Jouw voorbeelden zijn heel goed gelukt!

Pat zei

I just love the colours used together to make this beautiful ink blended background Marjan and moved slightly to show off the colour beneath and to make a pretty shadow effect, land the added stars and leaves look wonderful in white. The background die cut pattern on the white card finishes the design brilliantly. x

Ilonka zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes Ilonka

Colinda zei

Wat heb je mooie zachte kleurtjes gebruikt, gave achtergrond en super leuke techniek!

Doris knippenenplakken zei

Heel gaaf kaartje , leuk gedaan!
Fijne dag, groetjes Doris

Rhodé zei

Jij bent, net als Nicole, ook voor de kerstkaart gegaan. Heel slim, want voor je het weet is het december! Je kaartje is heel mooi geworden. Leuk dat je twee stansen heb gebruikt.

Cornelie zei

O, ja een kerstkaart, had ik ook kunnen doen. Niet aan gedacht! Je uitwerking is mooi een beetje dromerig vind ik het!
Ook je klavertjes kaart voor DCL vind ik zo mooi!! Liefs! XXX

Trudy zei

Wat een prachtige winterse kaart en mooi die kleuren!
Groetjes Trudy

aussie aNNie zei

Amazing looking card and I LOVE all the fabulous colours and lovely design x

Caroline Cards zei

Heel mooi in deze kleuren!
Groetjes, Caroline