maandag 13 december 2021

En nu weer wat anders


Na vooral het kerstkaarten op mijn blog de laatste paar keren weer eens wat anders, want verjaardagen gaan gewoon ook door natuurlijk! 

Tussendoor heb ik nog wel wat gemaakt, deze onder andere:


De stempels zijn van Altenew, een van mijn favoriete merken w.b. bloemenstempels.
Met Copicmarkers gekleurd op Neenah solar white. Slimline stans van Carlijn design.
Maskeren, stempelen enzovoort...

Leuk hè dat Max Verstappen gewonnen heeft, ik ben niet zo'n Formule-1 fan, maar dit is toch wel erg gaaf!

Groetjes!

M@rjan

24 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart Marjan.
de stempel is heel erg leuk en wat heb je hem mooi ingekleurd!
bedankt voor je mooie kerstkaartje dat zaterdag bij ons in de brievenbus lag!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooie stempel, prachtig ingekleurd Marjan, fijne dag.

Els zei

Een super mooie kaart met deze prachtige bloemenstempel en wat kan je toch prachtig inkleuren met de copics.
En wat super dat Max kampioen geworden is. We hebben gezellig met vrienden gekeken.
Fijne dag en groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart Marjan en zomooi gekleurd

gr karin

aussie aNNie zei

Fabulous love the nicely coloured image too..x

Scraptastisch zei

Wat shinen je bloemen weer prachtig op je kaart Marjan! Je kan dit zo prachtig inkleuren. Ik heb niets van Max gezien maar natuurlijk wel mee gekregen dat hij heeft gewonnen 😀 een top prestatie!
xx Gerie

Sarah zei

Wauw prachtig! X

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemenstempel wat mooi ingekleurd
groetjes ellen

Ellen zei

Schitterend weer Marjan en zo mooi ingekleurd…love it!
Dankjewel voor je mooie kerstkaart, heel fijntjes in roze met de mooie sterren!
Fijne dag, groet Ellen

Marja Sch zei

Wat een schitterende kaart. Zo mooi gekleurd. Ik ben ook niet zo’n formule 1 fun, maar dit was toch wel heel gaaf om te zien. Echt niet verwacht. Groetjes Marja

Kaartenkraam zei

Mooie frisse kaart, prachtig ingekleurd zoals altijd!
En met F1 heb ik helemaal niets, leuk voor alle fans dat Max wereldkampioen is geworden maar ik vind het maar een nare sport, enorm belastend voor het milieu maar met die opmerking maak ik me niet erg populair, besef ik ;-)

Bedankt voor je mooie kerstkaart die ik zaterdag mocht ontvangen.

groetjes van Ank

Martha zei

Schitterende bloemenkaart, Marjan!
heel mooi ingekleurd!
Liefs Martha

Trudy zei

Weer een schitterende kaart!
Mijn man zit nu nog steeds in de stress omdat Mercedes nog een aanklacht heeft lopen! Ik ben niet zo'n fan maar de rest van het gezin wel!
Groetjes Trudy

Ans Gilbert zei

Prachtige bloemenkaart heb je gemaakt, weer fantastisch ingekleurd.
Groetjes,
Ansx

Gerrina zei

Mooi die frisse kleuren! (krijg alweer zin in het voorjaar...) Groetjes, Gerrina

Crea Astrid zei

Een prachtige slimline kaart met een mooie stempel. Je het het ook erg prachtig ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Rhodé zei

Prachtige, elegante kaart! Ik pak de verjaardagskaarten binnenkort ook weer op. De voorraad is behoorlijk geslonken;)

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Marjan. Prachtige stempel inderdaad!
Gaaf effect die zwarte basis.
Ik ben helemaal gen Formule 1 fan, maar heb de laatste rondes gezien...Spectaculair!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je die bloemen-stempel prachtig van kleur voorzien Marjan, een mooie fleurige felicitatie-kaart vind ik.
Heel gaaf dat Max gewonnen heeft, mijn man is fan van formule 1 en ik kijk altijd met een half oog mee maar nu zat ik ook op het puntje van mijn stoel. Ik gunde het hem echt.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Gelukkig dat er nog mensen jarig zijn, vrolijke bloemen heb je gebruikt.
Bedankt voor je lieve kerstkaartje.

Doris knippenenplakken zei

Wow....wat een prachtige kaart met een hele mooie stempel, prachtig ingekleurd.
Groetjes Doris

Nicole Parmentier zei

Oh wat een beauty weer! Ik heb na al die kerstkaarten weer helemaal zin om bloemenkaarten te maken. Bedankt ook voor je prachtige kerstkaart! Het was mijn eerste dit jaar.

Hetty P. zei

Dit is ook alweer zo'n kunststukje, wat een ontzettend mooie kaart.
Fijne dag,
Hetty

Colinda zei

Wat een prachtige en mooi ingekleurde kaart! De dotjes zitten precies goed, heb altijd moeite om ze op de juiste plek te plaatsten.