donderdag 9 december 2021

Nog wat foiling kaartjes

Deze kaartjes met foiling heb ik ook nog gemaakt. De twee bovenste zijn een variant op het hert in goud en zwart dat ik eerder liet zien, het ontwerpje is iets anders.  
Ik heb er vier gemaakt, een roze, witte, gouden en zilveren. De twee laatste niet op de foto gezet. 

De kerstballen heb ik ooit eens gemaakt in Photoshop en kwamen nu heel goed van pas omdat dit met de laserprinter heel goed afgedrukt kan worden. Foilen en klaar!
Ik ben nog niet teleurgesteld. Maar heb nog niet alles geprobeerd. Met stempels en tonerinkt en met transfergel moet ik nog aan de slag.... alles op z'n tijd!

Het kleine roze kaartje en het witte:






Ze mogen meedoen aan de challenge van 52WTC.


Ik moet wel nodig aan de verjaardagskaartjes, ik heb weinig voorraad. 
Kerstkaartjes heb ik nu wel genoeg. De meeste kaartjes zijn gepost. Ik heb er weer heel wat verstuurd, maar zit nu wel echt aan mijn limiet. Zo'n zestig kaarten is voor mij echt genoeg. Gisteren zelf ook mooie kaarten mogen ontvangen!

Verder heb ik weinig te vertellen, alles kabbelt hier een beetje voort. Maar vervelen is er niet bij!

Groetjes,

M@rjan

37 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, Marjan.
Het probleem met de verjaardagskaarten komt me bekend voor. Haha...zo druk met de kerstkaarten dat de andere kaarten er een beetje bij inschieten!

Nancy Soetaert zei

Prachtige kerstkaarten, lijkt me een boeiende techniek!
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Els zei

Zo knap dat je zulke mooie kaarten met de foil hebt gemaakt en vooral de kerstballenkaart vind ik super mooi!
Na al die kerstkaarten ben ik ook begonnen met verjaardagskaarten te maken. Ik wil voor het komende jaar wat meer met inkten gaan maken.
Fijne dag en groetjes, Els

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten het is een boeiende techniek, ook ik moet nodig aan de vejaardags kaarten fijne dag.

Marjolein zei

Hoi Marjan,

Wat mooi zeg! De kerstballen zijn ook super, leuk met de tekst er in. Ik ga in het weekend de kaarten schrijven; de eerste zijn hier ook al binnen. Erg leuk!

Rhodé zei

Wat zien je kaarten er mooi uit. En zo strak! Goed gedaan, hoor! Fijn dat je nu klaar bent met de kerstkaarten. Dan kun je je nu weer richten op verjaardagskaarten. Bij mij slinkt de voorraad inmiddels ook.

Annemarie en Merit zei

schitterende kaarten.
Fijne dag veel liefs en leuk dat je er weer bij bent vandaag.
Annemarie en Merit DT52WTC.

Marja Sch zei

Wat een leuke kerst kaarten heb je gemaakt met deze techniek. Groetjes Marja

Martha zei

Leuke kerstkaarten, met het foiling, Marjan!
Ja ik heb ook ongeveer 60 kerstkaarten verstuurd en ja ook heerlijk ontspannend ik vermaak me ook altijd!
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

super mooie kaarten weer Marjan, gaaf zo met die foil
Gr Karin

Sarah zei

Hey Marjan, die met de kerstballen vind ik heel mooi! Ik heb een zwak voor teksten.
Ik begonnen met schrijven, dat is altijd veel werk. Xx

Trudy zei

Je hebt prachtige kaartjes gemaakt vooral de kerstballenkaart vind ik super mooi!
Je hebt heel wat kerstkaarten verstuurd, ik moet nog beginnen met schrijven!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met al die verschillende tinten het zijn gewoon kunstwerkjes geworden
ik ga vanmiddag beginnen
groetjes ellen

Pat zei

Beautiful foiling of the deer and baubles Marjan and such pretty colours with the pink and white on black..great contrast, and the gold and white is so elegant too. x

Jantine zei

Mooie foiling kaarten, Marjan! En ik heb ook nauwelijks verjaardagskaarten, te druk met de kerstkaartjes.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kerstkaarten Marjan. Mooie patronen waar je de foiling op hebt toegepast. Het ziet er mooi uit diir de glans, heel feestelijk.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Hoi Marjan. Wat een leuke kaarten met deze techniek.ik weet het want de onderste heb ik van je mogen ontvangen. Bedankt ervoor. Heb gisteren de kerstkaarten op de bus gedaan. Ik moet er nog wat voor de buurt schrijven. Heb volgens mij nu net genoeg… maar verjaardagskaarten.. Daar moet ik ook mee aan de gang. Mijn voorraaddoos is bijna leeg… mijn man zei al krijg je ook zoveel kaarten terug… want het is hier al een kaartenparadijs met de verjaardagskaarten. De kerstpost begint ook te hangen… Zelf vind ik het ook gezellig. Morgen met mijn moeder wil ik voorjaarskaarten maken…. Zal straks even kijken wat het moet worden. Eerst nog even opruimen. Ben de hele dag al bezig..,De boom staat. Voor morgen de pastsUs gemaakt. Appeltaart gebakken. Vanavond vrienden op bezoek .. straks even zitten. Eerst nog even zuigen… de rommel van de boom… . Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Mooie strakke kerst kaartjes en je hebt gelijk....genoeg is genoeg! Ik heb het al een paar jaar opgegeven om er 60 te maken, familie en vrienden krijgen een gekochte kaart. Eerst maar eens met pensioen zijn en dan kan ik het opnieuw bekijken. Gelukkig vervelen we ons niet snel maar het is wel een saaie boel zo, komen nergens ik raak er ook een beetje zat van! Fijne avond Marjan,
xx Gerie

Diny zei

Prachtige kerstkaartjes Marjan.....het blijft leuk om ze te maken....maar we moeten soms inderdaad ook andere kaartjes maken he!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Marjan, heel gaaf allemaal. Bedankt dat je deze week weer mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Ans Gilbert zei

Prachtig zijn deze kerstkaartjes ook weer, heel mooi gemaakt.
Ik maak men meestal één kerstkaart en één verjaardagskaart per week, lukt niet altijd, maar dan heb ik wel genoeg voorraad,
Groetjes,
Ansx

Gerrina zei

Ze zijn mooi en mooi strak geworden! Gaaf dat je al klaar bent; ik moet er nog een paar. Groetjes, Gerrina

Bernadet zei

Geweldig mooie kaartjes Marjan.
Die bovenste 2 zijn wel heel erg mooi geworden.
Hier is het net andersom hihi.Zoveel verjaardagen in januari, dat de kerstkaartjes er bij inschieten;) Al is dat deels ook wel eigen schuld, want ik weet natuurlijk al een heel jaar lang dat er dan zoveel jarigen zijn.

Gina zei

Wat een mooie foil kaartjes ! Ik ken de techniek niet, maar ziet er prachtig uit ! Groetjes, Gina

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaarten Marjan.
Het woord foilen en de techniek is mij niet bekend, maar je hebt er wel prachtige kaarten mee gemaakt.
Groetjes en succes met je verjaardagskaarten,
Antje

Angelique zei

Mooie kaarten met de foiling, zeker de onderste vind ik prachtig. Wat een bijzondere techniek met het lijmpistool, je krijgt een heel speciaal effect.
lieve groetjes Angelique

Wies zei

Twee hele mooie kaarten met foiling. Ik ken de techniek niet maar het resultaat is prachtig.
Groetjes, Wies

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze prachtig Marjan. Dat foiling geeft echt iets feestelijks aan je kaarten. Ik wed dat ze in het echt nog mooier zijn, het is altijd lastig die glinstering mooi op de foto te krijgen. Ik moet al mijn kerstkaarten nog versturen. Hoop dit weekend een beginnetje te maken.

GerJanne zei

Wat mooi. Net wat Nicole zegt: het geeft iets feestelijks aan de kaart!
EN leuk dat je zoveel plannen hebt om dingen uit te proberen.
Ik moet ook nodig aan de verjaardagskaarten. Wat herkenbaar!

Crea Astrid zei

Drie prachtige kerstkaarten. Een mooie techniek is het om te zien.

Groetjes, Astrid.

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en ik ben benieuwd naar de andere probeersels!
groetjes, Caroline

Doris knippenenplakken zei

Prachtige serie kerstkaarten Marjan.
leuk gedaan met de foliing.
Groetjes Doris

Ellen zei

Prachtig weer allemaal Marjan…lekker bezig hoor! Ik heb mn kaartjes ook geschreven en gaan op de bus! Toch nog gelukt om snel klaar kaarten te maken…ben met lift-ink bezig geweest, best nog moeilijk om het juiste effect te bereiken vond ik!
Groetjes Ellen

Epie zei

Superleuke kerstkaartjes Marja , foil geeft een mooi effect
Fîjn weekend Epie DT52WTC

Aartje zei

Prachtig Marjan, de foil geeft echt een chique effect.
Groetjes Aartje

Colinda zei

Prachtig zijn ze, en wat ben je handig met photoshop!
Fijne zondag,
Colinda

aussie aNNie zei

Gorgeous cards, love the foiling, image and very sweet designs...x