maandag 20 december 2021

Iets anders

Laatst was ik bezig een ladekastje op te ruimen in mijn hobbykamertje en stuitte op een werkje op board dat ik maakte op een personeelsuitje van onze school.
We gingen toen naar een locatie waar we een workshop kregen van een stencil artist, die werkte met stencils en acrylverf in spuitbussen. Ik vond het superleuk om te doen. We mochten lekker onze gang gaan met de spullen en ik maakte toen deze "planeten" in het universum. 

Een soort "stairway to heaven" ;) 
Het nummer van Led Zeppelin is ook wel een van mijn oude favorieten. Wil je dit nummer weer eens beluisteren ...



Geen kaart, maar misschien ook wel leuk om te zien. Zoals in mijn header staat... en soms wat anders...





Leuk om dit weer tegen te komen, ik heb het nu een plekje gegeven in mijn kamertje als herinnering aan een leuke dag en workshop met mijn oude teammaatjes van school!

------------------

Toch nog bezig verder met de kerst, gek is dat. Ik zit dan op de een of andere manier in een flow. Maar leuk voor volgend jaar alvast weer!

De gekregen kerstkaartjes hangen aan onze open trap te shinen. Ik heb bij een aantal dames op hun blog of via FB gereageerd, maar ik wil graag iedereen laten weten dat ik blij ben met je kaart!

Dus bij deze: Dank je wel voor je mooie kaart! 💋

Ellen G., GerJanne,Trijntje, Yvonne van B. Danielle, Nicole P., Irene de M, !neke, Colien, Martha D., Alie H., Jeanet, Stella S., Els, Karin, Diny, Maria B., Marfien, Rosalien, Sue L., Sarah, Wies, Anneke B., Ans G., Ank!

Groetjes,

M@rjan

17 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Heel leuk wat je gemaakt hebt en groot gelijk dat je dit in je kamer een plekje geeft!
groetjes, Caroline

Els zei

Zo leuk om deze leuke creaties tegen te komen waaraan je een bijzondere herinnering hebt. Fijn dat dit een plaatsje in je hobbykamer heeft gekregen.
Mooie muziek!!
Leuk om zoveel kerstkaarten te ontvangen en hier hangt het ook al aardig wat.
Fijne dag en groetjes, Els

Martha zei

Mooie creatie, Marjan
Leuk gemaakt en een mooie herinnering!
Fijn genieten van alle kerstkaarten!
Liefs Martha

Je@net zei

Deze mooie creatie verdient zeker een plekje op je kamertje, Marjan!

KarinsArtScrap zei

wat gaaaaaaaf ziet er mooi uit, weer eens wat anders Marjan

gr karin

Crea Astrid zei

Mooi kunstwerk heb je gemaakt. Zou zonde zijn om dit in je laden kastje te laten liggen. Kan je er nu elke keer naar kijken en van genieten.

Groetjes, Astrid.

Ellen zei

Wow…ook dit is weer supergaaf Marjan, de artiest in jou kwam weer boven…top! Ook de kleuren zijn prachtig van dit kunstwerk.
Idd zonde om in je laadje te laten liggen.
Fijn dat mn kaart op tijd kwam, je weet maar nooit met de post. Jou had ik al bedankt voor je kaart!
Lekker doorgaan met je kerstkaartjes als je nog in de flow zit.
Fijne dag, groet Ellen

Kaartenkraam zei

Iets anders maar wel weer overduidelijk in jouw stijl, ik vind het prachtig, terecht dat je dit aan de muur hangt.
En Stairway to heaven is ook een favoriet van mij, ken je de versie van Heart? Die is zo mogelijk nog mooier en dan zitten de mannen van Led Zeppelin zelf in de zaal.
Leuk hè al die kerstkaarten, ik geniet er ook zo van!

groetjes van Ank

Scraptastisch zei

Ben je ook aan het ontspullen geslagen, hihi sommige dingen kun je echt niet weg doen en dit van jou brengt ook weer herinneringen naar boven van de leuke teamdag! Heel gaaf zeg met spuitbussen zoiets moois creëren! Ik zit ook in een goede kerstkaarten maak flow, ga dus ook mooi nog even door! Dat scheelt alvast voor volgend jaar, want 2021 is ook omgevlogen en voor we het weten is het weer kerst 2022...lol. Fijne dag verder Marjan en genieten is het zeker van alle kerstkaartjes!
xx Gerie

Trudy zei

Dit heb je prachtig gemaakt en je hebt gelijk dat je het in je werkkamer zet!
De zanger van Led Zeppelin heeft ook solo nog nummers gemaakt die had mijn zoon altijd op staan toen hij nog thuis woonde!
Big Log van Robert Plant hoorde ik bijna iedere dag!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Prachtig is het, dit verdient een plekje in het zicht.

Gerrina zei

Dat is een gave herinnering! En mooi ook! Leukom zo iets anders geprobeerd te hebben! Groetjes, Gerrina

Ans Gilbert zei

Het ziet er mooi en kleurrijk uit en helemaal in jouw stijl. Dat hoort zeker een plekje te krijgen aan de muur,
Groetjes
Ansx

Trijntje zei

Ik heb je muziekje er bij aan... Mooi!.leuk werkstuk. Mooi om in je hobbykamer te zetten. Zeker gezellig de kerstkaarten. Ik heb ze aan de wand hangen. Heel gezellig . Groeten Trijntje

Diny zei

Wat leuk om deze mooie creatie tegen te komen Marjan....en gelukkig mag hij in je hobbykamer hangen zodat je er van kunt genieten!
Ja gezellig he al die kerstkaartjes die binnen hangen....ik geniet er ook zo van!
Groetjes Diny

Pat zei

I think this is super and great that you now have it in your craft room Marjan rather than it being in a drawer. This worked brilliantly with the spray can and stencils..such an interesting look. x

aussie aNNie zei

Merry Christmas to YOU and your family. xx