donderdag 23 december 2021

Poinsettia

Eens in de zoveel tijd moet ik weer echt lekker een paar uur kleuren met mijn Copics. Deze keer zocht ik een goede afbeelding op internet en vond deze Poinsettia's. 
Geen voorgetekende schaduwen, dat heeft deze niet.In grijs afgedrukt en no line gekleurd. 
De schaduwen die ik zelf maakte zijn in het echt ietsje lichter.
Ik heb er wel lang over gedaan, maar dat geeft niet, het is ontspanning. Dit is een vrij grote afbeelding die in een lijstje gaat als decoratie voor kerst.





Vier eenvoudige kaartjes ermee gemaakt door kopieën te maken. 


Het scheelt enorm veel werk, een kaartje kleuren op deze manier kost me soms bijna een dag en op deze manier is het origineel i.i.g. door mij gekleurd en een kopie is ook leuk. Er zijn zeker liefhebbers voor.


Mocht je de kleurplaat willen hebben:



...en ik heb er een no line versie van gemaakt:




We krijgen morgen onze booster allebei. Hoop er geen last van te hebben, want we hebben hier eerste kerstdag een brunch met onze twee kids, schoondochter en Emmy. 
Ik wens iedereen fijne kerstdagen!

Deze kaartjes mogen meedoen met 52WTC.

Groetjes,

M@rjan

33 opmerkingen:

Els zei

Een pracht decoratie heb je gemaakt en super mooi ingekleurd met de copics. Wat heerlijk dat je zo uren ontspannen kan kleuren.
Handig dat je er wat kopieën van hebt gemaakt en de kaarten zijn ook heel mooi!
Gelukkig had ik zondag mijn booster al gehad en ik heb 1 dag een beetje pijnlijk prikplekje gehad. Ik hoop dat de prik bij jullie ook mee zal vallen.
Succes en groetjes, Els

Anita van Deur zei

Wauw wat mooi Marjan super ingekleurd! Fijne dag en kerstdagen

Caroline Cards zei

Prachtig gekleurde poinsettia en goed idee om een kopie voor kaarten te maken!
Bedankt voor de afbeelding en dit wordt een hele uitdaging om die mooi te kleuren.
Succes met de booster!
Fijne feestdagen en groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

prachtig gekleurd Marjan en ook de kleur is super........... mooi zo die kaarten.

Gr Karin

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat heb je de poinsettia's prachtig ingekleurd.
Mooi dat dieprood Marjan!!
Fijne feestdagen,
Antje

Scraptastisch zei

Dit kun je zien Marjan dat je met heel veel geduld heel precies hebt zitten kleuren! Schitterend is het geworden!!!
Ik heb geen last gehad van napret door de booster, heel veel water drinken daarna heeft mij goed gedaan. Gezellige eerste kerstdag brunch, ga ik ook doen tweede kerstdag de 1ste werk ik.
Hele fijne feestdagen Marjan,
xx Gerie

Martha zei

Wat mooi deze kerstroos, Marjan!
Heel knap gekleurd, zeker als je zelf de schaduw er in hebt gebracht!
Slim om te kopiëren om er kaarten van te maken!
De originele zelf bewaren en trots mee zijn!
Fijne dagen geniet van elkaar!
Liefs Martha

Trudy zei

Dit heb je prachtig gekleurd, slim op kopietjes ervan te maken!
Succes met de booster en fijne kerstdagen, Trudy

Hobby Hoogland zei

Wauw wat prachtig ingekleurd, doe het je niet na en ben hier wel een beetje jaloers op.
Prachtig.
gezellige dagen.
groetjes Marjan.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de poinsetta's mooi ingekleurd en meer heb je gewoon niet nodig
succes met je booster
gezellige dagen
groetjes ellen

Crea Astrid zei

Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt Marjan. De digi super mooi ingekleurd.
Ook wel eens handig om er een kopie van te maken en dan gaan de kerstkaarten ook wat sneller. Met het inkleuren gaat er toch veel tijd in zitten.

Succes met de booster prik morgen en hopelijk heb je er geen last van.
Fijne feestdagen en geniet van elkaar.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig ingekleurd Marjan, ik doe het je niet na, die schaduwen zijn erg mooi en ook die besjes vind ik levensecht gedaan. Een goed idee om er mooie kopieën van te maken, zo heb je toch originele kerstkaarten.
Vanaf hier wens ik je hele fijne dagen en ik zal duimen dat jullie geen last van de booster hebben.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Prachtig ingekleurd! Wat een mooie bloemen! Heel mooi gedaan en zeker een originele kaart heb je ervan gemaakt! fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes en fijne dagen. Marijke.

Diny zei

Wat heb je mooie kaartjes gemaakt met de prachtige bloem Marjan!
Zo mooi ingekleurd....schitterend!
Succes met de boosterprik....ik krijg hem met oudjaar!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Ik kan me voorstellen dat je er lang over doet; het resultaat is er dan ook naar! Prachtig! En een gaaf idee om ze te kopiëren. Groetjes, Gerrina

Colinda zei

Het is echt prachtig!!! Heerlijk even ontspannen, goed idee om er ook nog wat kaarten mee te maken.
Fijne dag en gezellige feestdagen,
Colinda

marian zei

Prachtig hoe die stempel hebt in gekleurd. Schitterend hoor. Ik heb maandag de booster gehad, pijnlijke arm en een beetje akelig maar niet ziek geweest er van. Dus valt reuze mee.
Mooie dagen gewenst en groetjes van Marian,

Annemarie en Merit zei

prachtig hoe je deze mooie poinsettia hebt ingekleurd!!
en hele mooie kaartjes heb je ermee gemaakt...
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Fijne dagen toegewenst en een gezond 2022.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marjolein zei

Wauw, prachtig gekleurd! Je kunt ook wel zien dat er veel tijd in is gaan zitten, zo mooi met de schaduwen :) En een goed idee om er kopieën voor kaartjes van te maken, erg mooi! Fijne dagen, ik hoop dat jullie geen last krijgen van de booster.

Pat zei

Fabulous colouring with your Copics Marjan and the shading is absolutely brilliant, also the deep red looks really beautiful, and wonderful dimension to the berries too. Thank you for the colouring page which I have downloaded and will give it a go myself. Thank you for your frequent visits throughout the year which I really appreciate and I hope you have a great time with your family and that the boosters don't give you any trouble. Happy Christmas! x

Ans Gilbert zei

Prachtig kleurwerk Marjan,ook de kaarten zijn mooi geworden. Wij gaan lekker Indisch eten, mijn man kookt.
Fijne dagen
Groetjes
Ansx

Gina zei

Prachtig gekleurd. Fijne Kerstdagen ! Groetjes, Gina

Wies zei

Wat heb je deze poinsettia's mooi ingekleurd. Prachtig!
Fijne kerstdagen!

Groetjes, Wies

Trijntje zei

Wat een schitterend kleurwerk. Lang bezig zijn is nooit een probleem. Lekker rustig , geeft ontspanning en plezier. Het resultaat mag er zijn. Fijn dat jullie de booster krijgen. Mijn moeder heeft geen enkel probleem gehad… wij gaan 3 januari. Jullie alvast goede kerstdagen en lekker eten met mekaar. Groeten Trijntje

Rhodé zei

Wauw! Dit heb je echt heel mooi gedaan. Slim om kopieën te maken. Dat kleuren is een hele klus. Maar dan heb je wel een prachtig resultaat

Jantine zei

Prachtig Marjan, dat no-line kleuren moet ik ook nog eens uitproberen. En slim om van zo'n mooi werkstuk kopieën te maken. Want het is inderdaad veel werk.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes en fijne kerstdagen,
Jantine DT 52WTC

Ellen zei

Wat een kunstwerkje is dat geworden Marjan! Je hebt echt een geweldige kleurtechniek! Fijne feestdagen gewenst, groetjes Ellen

Kaartenkraam zei

Wat heb je dat weer fantastisch mooi ingekleurd, prachtige kleuren!
Succes met je boosterprik, ik hoop voor je dat je er geen last van hebt maar ik hoor veel verhalen van mensen die er erg veel last van hebben. Zelf krijg ik hem maandag en ik kan me helemaal niet veroorloven er ziek van te worden. We wchten het maar af.
Ik wens je een gezellige brunch!

groetjes van Ank

Marfien zei

Fijn dat je zo kan genieten van inkleuren, het is idd veel werk om het allemaal goed te krijgen, maar het resultaat is geweldig.
wens je fijne dagen

!neke zei

Super mooi !!!!!
In het echt nog mooier !
groeten Ineke
DT52WTC

Maaike Huisman zei

Prachtig ingekleurd, die poinsettia`s> En een goed idee, om er wat kopieën van te maken. Wat lief, dat je de afdruk met ons deelt. Ik sla hem gelijk op.
Ik wens je fijne kerstdagen en een gezond en goed 2022.
Groeten van Maaike

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ohhh Marjan,

Wat heb je dit ontzettend mooi gedaan.
Prachtig van kleur en mooi schaduw erin.

Hoop dat je geen last van de booster krijgt.
Je hoort verschillend. Ik wacht nog even kan ziek worden
nu niet gebruiken...liefst nooit ziek natuurlijk😉

Geniet van je kerst met manlief, kids en Emmy.

Epie zei

Prachtige poinsetta's en zo mooi ingekleurd Marian .....
Fijne Feestdagen en een gezellige brunch met z'n allen
Dit jaar bezoekje bij ons moeders doen 92 jr écht gezellig
Groetjes Epie DT52WTC........