donderdag 16 december 2021

Kerstballen Viva las Vegas

Onlangs kocht ik deze sierlijke kerstballen van Viva las Vegas. Ik zag ze bij Hermine Koster een keer en vond ze meteen mooi. Zij maakte er kaartjes mee met Lyra krijtjes. Ik heb die krijtjes niet, maar wel krijtjes van Caran d'Ache. Daarmee heb ik de eerste kaart gemaakt. 
Je tekent met de krijtjes direct op de stempel, sprayt er licht water overheen en drukt ze af op watercolour papier.
Daarna heb ik hetzelfde gedaan met de tweede kaart in groen /turquoise en blauw èn met de roze versie, maar dan met Zig brushes. Zelf vind ik die wat scherper geworden qua afdrukje.  Een (vind ik) leuke manier om een vrij snel kaartje te maken. Omdat de kerstballen al leuk genoeg zijn heb ik alleen wat gespetterd en een tekst toegevoegd.







De kaartjes doen met 52WTC mee deze week.

Ik heb al een flinke stapel kerstkaartjes binnen, erg leuk! 

Groetjes,

M@rjan

30 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig wat is dit mooi en een leuke techniek is dit! Fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Toffe techniek, mooie reeks kerstkaarten.
Groetjes
Nancy 52WTC

Els zei

Prachtige kaarten met deze mooie stempels en deze techniek en zulke mooie kleuren heb je gebruikt. Deze techniek ga ik ook eens proberen, want dat lijkt mij erg leuk.
Groetjes, Els

Caroline Cards zei

Prachtige kaarten met hele mooie stempels.
Het is een leuke techniek, maar ik krijg niet zo'n mooi resultaat. Blijven oefenen dus!!
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaarten met een hele mooie techniek.
Fijn dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Sarah zei

Mooi Marjan. Toffe techniek met verrassend resultaat. X

aussie aNNie zei

what an amazing and gloriously beautiful post and technique. xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de supermooie kerstballen leuke techniek heb je gebruikt
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

inderdaad prachtige stempel Marjan en de kaarten zijn prachtig geworden, er moet ook niets meer bij.
Gr Karin

Rhodé zei

Leuke techniek! Heb je de randjes gestempeld of handmatig getekend? Dat spetteten klinkt simpel, maar ik vind het altijd lastig om de spetters zo op m'n kaart te krijgen als ik wil. Niet te groot, niet te klein, mooi verdeeld, enz. Bij jou is het mooi gelukt! Ik sta open voor tips;)

Martha zei

Prachtige kerstkaarten, Marjan!
De eerste hangt hier mooi te zijn!
Hele mooie kaart gemaakt met leuke techniek!
Liefs Martha

Trudy zei

Drie hele mooie kaartjes en lekker vrolijk vooral de onderste!
Groetjes Trudy

Crea Astrid zei

Drieprachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Mooie stempelset ook. Ik vind de lichtere variant toch ook wel mooi. Het is ook wel eens makkelijk/handig om snelle kerstkaarten te maken.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke techniek en met een mooi resultaat Marjan. Mooie feestelijke kerstkaarten in mooie kleuren.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Wat een mooie techniek en wat zijn ze mooi gelukt! Een mooie stempel! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

marian zei

Wat een leuke techniek, ik kende het niet. En je hebt er mooie kaarten mee gemaakt.
Groetjes van Marian.

Pat zei

Bright and beautiful results using this VLV stamp and they all came out brilliantly and finished with some splattering and a wonderful sentiment they look great Marjan. x

Epie zei

Serie gave kerstkaartjes voor week 50 M@rjan , leuke techniek en flitsende kleurtjes
Fijne avondgroetjes Epie DT52WTC......

Angelique zei

Hele mooie kaarten met deze stempels en een leuke techniek, zo heb je meteen een kaart die verder niet veel nodig heeft. Prachtige slimline verjaardagskaart, wat heb je de bloemen prachtige ingekleurd.
lieve groetjes Angelique

Ans Gilbert zei

Mooie stempel is dit, je hebt 3 prachtige kaarten gemaakt, Ik vind de tweede het mooist,
Groetjes
Ansx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaartjes zijn weer uit jouw handen gekomen Marjan, een erg mooie stempel met een leuke techniek. Bedankt dat je deze week weer mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

GerJanne zei

Heel mooi Marjan! Wat leuk om het op verschillende manieren uit te proberen

Wies zei

Drie hele mooie kaarten. Dezelfde stempel en toch heel verschillend door de kleuren. Mooi effect geeft deze techniek. Je moet dus wel met krijtjes werken die met water bewerkt kunnen worden.
Groetjes, Wies

Ellen zei

Heel gaaf weer deze kaartjes en erg goed gelukt met wat je gebruikt hebt…top! Ik vind ze alledrie even mooi!
Groetjes Ellen

Hetty P. zei

Wauw, wat zijn je kaarten schitterend geworden.
Wat een leuke techniek, het geeft een erg mooi effect.
Fijne dag,
Hetty

!neke zei

Super leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Oh, die zijn heel leuk, Marjan! Mooi kleurrijk.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Colinda zei

Wat een leuke techniek, ziet er mooi uit!
Fijn weekend,
Colinda

Trijntje zei

Deze kaarten had ik even gemist..
Maar wat zijn ze mooi. Wat leuk kleurrijk. Groeten Trijntje

Unknown zei

Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
Play live roulette