donderdag 27 april 2023

Jarig en een fantasy kaart

Vandaag ben ik jarig en werd erg verwend met mooie kaartjes voor mijn verjaardag! Dank jullie wel! Volgens mij heb ik iedereen bedankt tot zover. Blij mee, dames. Mijn man en kinderen vonden het aantal kaartjes verbazingwekkend :) :)
Ik zal er op 30 april ook een foto van plaatsen als ik de winnaars van mijn weggevertjes bekend maak.
Van Rob kreeg ik een nieuwe E-reader waarmee ik heel blij ben!  Van de kinderen krijg ik altijd een etentje buiten de deur aangeboden, erg leuk! Dat gaat nog gebeuren. Voor vanavond bestellen we een rijsttafel voor thuis, ook erg leuk en lekker!

Deze week ben ik nadat ik alle Dt opdrachten af had me gaan verdiepen verder in de encaustic wax. Ik heb er twee fantasy kaartjes mee gemaakt, het eerste laat ik nu zien, de tweede volgt een andere keer.




Het werd een onderwaterwereld. Ik vind het echt geweldig spul, zo leuk om mee te spelen!

Nog een fijne dag! 

Groetjes, Marjan

M@rjan

27 opmerkingen:

Els zei

Van harte gefeliciteerd Marjan en ik wens je een gezellige dag.
en geniet van de rijsttafel.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de encaustic wax en het is een mooie onderwater wereld. Leuk met de visjes.
Geniet van deze dag en groetjes, Els

Rhodé zei

Fijne dag vandaag, Marjan! Je kaart is prachtig. Ongelooflijk dat je na 1 cursus al zoiets moois kunt maken!

Diny zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag Marjan!
Geniet van deze dag met je gezin en alle post die je kreeg(hoop dat mijn kaartje er ook bij zit)
Je kaart van vandaag is werkelijk PRACHTIG!
lieve groetjes en een fijne dag,
Diny

Marlies zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een prachtig kaart gemaakt. heel sfeervol. Geniet van je dag vandaag. Veel plezier. groetjes, Marlies

Martha zei

Ha die Marjan
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je mailtje heb ik ontvangen, dank daarvoor
Heb een hele fijne dag met elkaar!
Je kaart is heel erg prachtig inderdaad een echt onderwatertafereeltje
Fijne dag liefs Martha

Caroline Cards zei

Van harte gefeliciteerd Marjan. Wat een prachtige kaart en de onderwaterwereld kun je er goed in ontdekken.
Geniet van je dag en groetjes, Caroline

Scraptastisch zei

GEFELICITEERD Marjan en een hele gezellige dag vandaag!!! 🥳🎂🥂Verbazingwekkend hoe prachtig je deze kaart ook weer hebt gemaakt nadat je een workshop hebt gevolgd, je hebt het echt in je vingers en is super gaaf geworden!!! Geniet van de zonnige dag, visite, ontvangen post en eind vd dag van de rijsttafel, veel plezier!
xx Gerie

Kaartenkraam zei

Hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
Prachtige onderwaterwereld heb je gecreëerd. Je hebt de techniek al aardig onder de knie zo te zien. Ben benieuwd hoe je de visjes hebt gemaakt, ook met de bout?

groetjes van Ank

Ellen zei

Hoi jarige Job, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!🎂🥳🥂🍾 Een hele leuke dag gewenst met elkaar en van de rijsttafel vanavond!
Je kaart is weer een kunstwerk na 1 workshop…echt schitterend en ook in deze kleuren, een lust voor het oog!
Fijn dat je veel post hebt gekregen en hoop dat de mijne er ook bij is.
Lieve groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hieperdepiep hoera, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hier schijnt het zonnetje dus je hebt er een mooie dag op Marjan. Wat heb je een schitterende onderwaterwereld gemaakt in mooie kleuren, rotspartijen en wuivend wier. Je lijkt nu al een expert in deze techniek. Geniet van je dag en de rijsttafel natuurlijk.
Lieve groetjes Miranda

carla zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er samen met jouw gezin nog een hele fijne dag van.
Wauw, hoe mooi is deze kaart geworden.
Is dit met zo'n strijkijzertje gemaakt ?
Mijn dochter heeft dit, maar ik vind dit heel moeilijk om een mooi resultaat te bekomen.
Die van jou is echt supermooi. Je ziet er de onderwaterwereld helemaal in terug. Zelfs de visjes zijn aanwezig.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Angélique zei

Ook hier van harte gefeliciteerd! Wat ben je mooi aan het spelen geweest, het is weer een prachtige creatie waarbij je je fantasie goed kunt laten gaan, in gedachte zwem ik er al rond. Je bent echt een talent met deze techniek (andere technieken trouwens ook)
Fijne dag vandaag, komt vast goed zo te lezen.

Ans Gilbert zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat bof je met het prachtige weer.
Je kaart is superleuk geworden, ik ga eens op zoek naar mijn spulletjes, vond het ook altijd leuk om te doen,
Groetjes,
Ansx

Pat zei

Firstly wishing you a very Happy Birthday Marjan and enjoy the rest of your day! This encaustic art is gorgeous and I adore the colours and your little added fish and underwater plants look great...you have obviously taken to this new media brilliantly. x

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Er wort hier in de stad uitgebreid voor je gevlagd :). Onze zoon is op 31 januari gelijk met prinses Beatrix jarig en hij heeft jaren geloofd dat de vlaggen voor hem waren. (lol)
Je kaart is fabelachtig mooi. Je krijgt met iedere techniek iets moois uit je handen lijkt het wel. Mag je trots op zijn.
Ik durf niet op je weggever te reageren want het was hier al lang stil met reacties achterlaten. Ben blij met een vrije dag want dan is er eindelijk weer tijd voor een blogrondje
Groetjes Aartje

Colinda zei

Dat heb je super gedaan, echt een onderwaterwereld!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan!!

Trudy zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een prachtige kaart laat je zien op je verjaardag!
Fijne dag nog en groetjes, Trudy

Monique zei

Van harte gefeliciteerd Marjan met je verjaardag! Het hele land viert met je mee. Je kaart is fantastisch!!! Ik heb getwijfeld of ik het mee zou nemen van de beurs. Maar ik heb al zoveel....Maar het is zeker gaaf om te doen. Heb het wel eens bij Willy Duit gedaan.

Fijne avond nog, liefs Monique

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat een PRACHTIGE kaart. wat is dit mooi qua kleur en de lijnen nou ja alles dus.
gefeliciteerd met je verjaardag.
gr Alma

Margreet zei

Beetje laat op de dag, maar desondanks niet minder hartelijk gefeliciteerd. Zo te lezen ben je lekker verwend en heb je mooie cadeaus gehad. En met het cadeau van de kinderen wordt het ook nog nagenieten.
Wat is je kaart prachtig geworden! Jij weet er echt weg mee! Schitterend, met die kleine visjes.
Nog een fijne avond.
xxx Margreet

Marfien zei

Je doet het beter als mij, ik heb het ook weer even geprobeerd maar het werd nog niks :-( , je hebt een prachtig kaartje gemaakt
Slaap lekker na deze drukke dag . . .

GerJanne zei

Ha Marjan,
van harte nogmaals met je verjaardag! Het klinkt als een mooie dag! Leuk dat je altijd een etentje buiten de deur krijgt van je kinderen. En een nieuwe e-reader is ook niet gek.
Dan je kaart: het is sprookjesachtig mooi. Schitterende onderwaterwereld heb je gemaakt.

Gerrina zei

Heel mooi! En zo dromerig! Groetjes, Gerrina

aussie aNNie zei

Oh wow.. this is amazing! Love the wonderful colours! Gorgeous design ♥

Creaellenknutselsite zei

als nog van harte gefeliciteerd leuk dat je zoveel kaartjes hebt gehad altijd gezellig
wat een mooi kaartje heb je gemaakt het lijkt wel een foto zo mooi
groetjes ellen

Femminde zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marjan!! En dat je nog maar heel lang hier van allerlei leuks op je blog mag laten zien.
Dit is ook weer zo leuk!! Ik ken het niet maar je kaartje ziet er fantastisch uit.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je met deze techniek gemaakt. Je hebt het al snel onder de knie. Heel erg mooi gedaan zo, een prachtig onderwaterwereld geheel heb je ervan gemaakt.

Groetjes, Astrid.