dinsdag 4 april 2023

Liftchallenge #178

Hello!

De nieuwe Liftchallenge, deze keer van Cornelie, is een hele leuke! Dit is de bedoeling:

Stempelen in een vorm. Maak een mask voor jezelf, in een vorm die jij mooi vindt.
Stempel in deze vorm (met mask) je bloemen, vlinders, ijsjes...etc.
Wanneer je je mask weg haalt zie je het resultaat. Dit mag zowel met het positief als het negatief. Zie vb. op blog van Kara Vrabel.


Ik vond het leuk om er twee te maken. De eerste in kraft met stempelen met stempels van Papertrey Ink, een van mijn eerste sets toen ik begon, die ik nooit weg ga doen: buiten de mask:


Nog een veel kleinere kaart met een rechthoek, daarin gestempeld met Altenew stempels:


Hello eruit gestanst en verhoogd terug gelegd. 

En toen dacht ik...hup, nog een erbij!




Op ons blog het gave voorbeeld van onze gastdesigner Colinda en natuurlijk de mooierds van Nicole en Cornelie. 
Je kunt meedoen met ons tot vrijdag 28 april 18.00 uur. Heel veel plezier ermee als je meedoet en succes!

Groetjes,
M@rjan

25 opmerkingen:

Els zei

Een hele leuke challenge en wat heb je er prachtige kaarten mee gemaakt.
Mooie vrolijke kleuren.
Groetjes, Els

Martha zei

Prachtige kaarten, Marjan
Leuke techniek is dit, kun je veel kanten mee uit
Heel mooi gemaakt!
Fijne dag liefs Martha

Sarah zei

O wauw! Wat zijn dit weer mooie kaarten. Ik ga gauw kijken naar deze leuke techniek.
Je laatste vind ik super mooi!x

Irene zei

Wowie jij had er zin in en de smaak te pakken Marjan! Wat laat je met 3 gave kaarten zien hoe we deze super leuke techniek kunnen verwerken!! Dank voor zo veel inspiratie (ook je gnomekaart is dolletjes!).
XxIrene

Anita van Deur zei

Wauw je bent leuk bezig geweest stuk voor stuk hele mooie creaties!

Margreet zei

Jeetje, jij bent niet meer te houden als je eenmaal bezig bent. En de ene is nog mooier dan de andere!
xxx Margreet

Pat zei

Three great cards with brilliant looks using this technique Marjan, and love how different they all look with the more neutral colours around the circle using kraft which is very distinctive, and then the pink and black rectangular floral, and with the inset sentiment which gives it even more dimension, and beautifully framed. Lastly the wonderful bright floral circle, with the added large sentiment with the black shadow, which looks fantastic added to the black card giving super contrast. x

Ans Gilbert zei

Drie prachtige kaarten heb je gemaakt, ik vind vooral de eerste erg mooi,
Groetjes
Ansx

Kaartenkraam zei

Drie schitterende kaarten. De eerste vind ik eigenlijk meteen de mooiste. Kraft en die kleuren doen het zo goed bij elkaar en dan die leuke sierlijke tekst erbij, TOP!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Het zijn drie hele mooie kaarten met deze techniek. Leuk zo verschillend. Fijn dat je zo lekker bezig was.Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

zo Marjan je bent lekker bezig geweest maar ze zijn ook heel apart en prachtig ieder in z'n eigen stijl

gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke challenge!!
je hebt hele mooie kaarten gemaakt, de kraft kaart is mooi maar de onderste, HUGS vind ik schitterend.
gr Alma

Rhodé zei

Wauw, wel drie voorbeeldkaarten! Genoeg inspiratie. En leuk dat je heel verschillende varianten hebt gemaakt.

Angélique zei

Prachtige kaarten Marjan! Vooral de eerste en de laatste vind ik super!

Gerrina zei

Lekker op dreef! De 1e is lekker rustig, de 2e lekker modern en de laatste mijn favoriet! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Ha Marjna,
dit zijn ook alweer van die gave voorbeelden voor 1 en dezelfde uitdaging! Ze zijn heel verschillend en zo zien we dat er heel veel mogelijk is.... Erg leuk! Ik broed al op een idee....

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke challenge en met jullie mooie voorbeelden maken jullie me meteen enthousiast. Prachtige kaarten Marjan en allemaal heel anders met dezelfde techniek. Ik vind die onderste super met dat pittige zwart erbij.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Jeetje....jij hebt goed je best gedaan Marjan....wat prachtig allemaal!
Groetjes Diny

Colinda zei

Mooie voorbeelden, vind vooral die met kraft mooi, blijft toch mijn favoriete basis :)

Caroline Cards zei

Prachtige stempelkaarten!
Groetjes, Caroline

aussie aNNie zei

Love this, the colours are beautiful and the design of your card shows it off very nicely too x

!neke zei

Super leuk !!!!!

Anoniem zei

Wow…deze zijn ook weer schitterend gemaakt, heel mooi en zo anders dus veel mogelijkheden! Leuke uitdaging weer! Fijne Paasdagen gewenst!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marfien zei

Je hebt weer drie mooie voorbeelden gemaakt, het zijn toffe kaartjes geworden.
Ben een beetje laat maar een heel druk weekje, morgenochtend een begrafenis waar ik de koffie voor de gasten moet verzorgen. (en alles er om heen)

Ingen zei

Wat een GEWELDIGE kaarten heb je weer gemaakt! Dit geeft super veel inspiratie :-)