zondag 16 april 2023

Resultaat workshop encaustic en een cadeautje ....

Allereerst laat ik een workshop resultaat zien die ik de 12e samen met mijn vriendin volgde bij Gonnie Rond in Gouda. Dat zou ik nog doen, dus bij deze! Ik heb nog meer gemaakt, maar dit vind ik de mooiste.


Ik ben helemaal enthousiast, dacht al wel dat het iets voor me zou zijn, dat klopte. De workshop was echt heel erg leuk, Gonnie is een ontzettend aardige vrouw, heel makkelijk in de omgang en gezellig en legt alles goed uit. We hebben twee uur lang zitten spelen met diverse formaatjes, techniekjes geleerd en genoten van het bezig zijn. Dus... AANRADER!!! Als je ooit zin hebt erin en in de buurt woont, bij Gonnie ben je aan het juiste adres. Klik op het plaatje als je meer wil zien.



----------------------------------


En dan val ik maar meteen met de deur in huis... ik wil weer eens wat weggeven, dat deed ik al vaker (maar al een poos geleden) en ik ben op 27 april jarig. Ik trakteer dus op een ...

CADEAUTJE

Omdat ik dit jaar twee weken later pas de hort op ga met manlief, vond ik dat wel weer leuk om te doen. Want meestal ben ik op mijn verjaardag niet thuis, sinds wij niet meer werken.

Waarom? Omdat ik de blogcontacten leuker vind dan de Instagram en Facebook contacten. Ik begrijp dat, het is zoveel sneller en scheelt je veel tijd, maar toch... Ik waardeer dus de blogreacties die ik nu nog krijg echt heel erg. Via blogs is het contact net iets minder snel, al realiseer ik me wel dat het ook vluchtig is. 

Dus... hieronder drie nieuwe, nooit gebruikte dingen die ik weg wil geven.
Heb je belangstelling en ben je echt een volger die constant reageert ... dan verloot ik deze. Zet in het bericht wat je voorkeur is met nummer en wie weet? Verder hoef je niets te doen.

Ik denk dat de foto's wel voor zich spreken.

.1.

.2.
Deze twee passen bij elkaar: Ze zijn apart of samen te gebruiken, een voorbeeld hieronder (nee, niet van mij) 




.3.



Ik hoor het graag! 

Ik laat op 30 april weten wie wat heeft gewonnen en verzend dan ook zo snel mogelijk de cadeautjes.

Liefs,

M@rjan

29 opmerkingen:

Els zei

Wat een super mooie creatie heb je gemaakt met deze workshop en wat een mooie kleuren.

Ik lees dat jullie 2 weken later op vakantie gaan dus je kaart is er veel eerder dan je verjaardag omdat ik dacht dat jullie met vakantie zouden zijn.
Wij gaan dit jaar ook 2 weken later met vakantie.

Je gaat weer leuke prijsjes weggeven voor je verjaardag, maar dit keer sla ik over omdat ik al eerder heb gewonnen.
Fijne zondag en groetjes, Els

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Ha Marjan, wat ziet het er prachtig uit! Heel bijzonder dat het net 3d lijkt, met dieptes erin. Ik ga er tenminste vanuit dat het plat is, maar heel gaaf. De kleuren zijn heel mooi bij elkaar. Ik ga nog even zoeken naar deze techniek.

Wat je verjaardag betreft: kaart ligt al een tijd klaar! Leuk dat je blogcontacten ook leuker vindt dan insta of fb. Alles is al zo vluchtig en natuurlijk zijn niet alle contacten via blogs even intensief, het heeft mij toch veel gebracht. Ook echte vriendschappen.
Ik doe graag mee met je verjaardagsactie en dan ga ik voor nummer 2, de Hello stans.
Fijne zondag !

Irene zei

Het is dus precies zo gaaf als ik wel verwacht had dat uit jouw vaardige vingertjes zou komen, wat een schitterende kleuren Marjan! Leuk dat je zo enthousiast bent, we gaan dus nog veel meer moois te zien krijgen.
Enige weggevertjes, ik vind de jungle bladeren wel héél leuk (zeker nadat ik bij de slothkaart voor Syl ontdekte dat ik daar niets van heb).
Fijne zondag, XxIrene

Martha zei

Ja die Marjan
Ik had ook verwacht dat encausting precies iets voor jou zou zijn en het resultaat is zo mooi geworden mooie kleurtjes en heeft dimensie gekregen
Wat lief dat je een attentie weggeeft met je verjaardag, ik ben al aan je kaart begonnen!
Mijn keuze valt op de stans Hello, 2 dus
Fijne dag liefs Martha

KarinsArtScrap zei

ja gaaf dat encaustic wax he Marjan, je kunt er gave dingen mee doen.

Je prijs sla ik over heel erg lief, de eerste 2 gebruik ik niet en de bladjes stans daar heb ik zoveel van, maak maar een keer iemand anders blij.


gr karin

Ans Gilbert zei

Dat is zo leuk werken met deze wax, ik heb het ook gedaan samen met mijn dochter, het resultaat is altijd verrassend.
Ik doe graag mee voor de bladeren stans, ik gebruik ze graag op kaarten,
Groetjes,
Ansx

Marjolein zei

Ja, erg leuk encaustic! Ik heb het jaren geleden ook vaak gedaan op mijn werk met cliënten. Zulke leuke resultaten en lekker om mee te experimenteren. Ik vind het leuk om je een kaart te sturen met je verjaardag. Zou ik je adres mogen (is denk ik het handigst via Instagram)? Groetjes Marjolein

Angélique zei

Wauw, wat een gave creatie, nee, kunstwerk! Is het op kaartformaat of meer om als wanddecoratie op te hangen?
Ik vind Blogger ook veel leuker dan Facebook, op een of andere manier voelt het vertrouwder, misschien omdat je er net wat meer van jezelf laat zien, iets meer weet over de ander, omdat er meer woorden worden gebruikt.
Ik loot graag mee voor cadeautje 3, de populaire blaadjes.

Kaartenkraam zei

Leuk dat je de workshop zo leuk vond. Ik had wel verwacht dat dit ook iets voor jou zou zijn. Als je het heel veel doet weet je precies wat het effect zal zijn en kun je er op een gegeven moment echt dingen mee 'tekenen'. Destijds maakte ik er hele landschapjes mee. Je gaat er vast veel plezier mee hebben.

Lief dat je weer een cadeautje weggeeft maar ik doe niet mee dit keer. Maak er iemand anders maar blij mee.

groetjes van Ank

Gerrina zei

Ik weet nog goed de 1e keer dat ik hiermee werkte; ik vond het heerlijk! Dus ik begrijp je enthousiasme zo goed! Je gemaakte kaart is super mooi; wat een diepte heb je gecreëerd!
Een kadootje is leuk, maar niet nodig; ik ben elke keer weer blij met je reacties op mijn projecten en vind precies hetzelfde als jij; het is veel minder vluchtig en je krijgt soms zulke goede ideeën aangereikt en vaak uitleg hoe iets gemaakt is, zodat jij het ook eens zo kunt proberen... Heerlijk toch! Fijn weekend!

Marfien zei

Leuk hè, dat kliederen met was, kreeg het een paar weken geleden aangeboden voor de verkoop in de winkel, complete set (met voorbeelden boekje) , heb het vroeger ook veel gedaan. Ik doe graag mee met je cadeauactie en kies voor set 1. weer eens wat anders voor kinderkaartjes.
Vast leuk om weer eens thuis jarig te zijn :-)

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi Marjan,
erg mooi geworden het resultaat van je workshop.
Ik sla over wat betreft de kadootjes, niet omdat ik ze niet leuk vind maar ik heb al zo veel.
gr Alma

Anoniem zei

Hoi Marjan, ik dacht al dat je super enthousiast zou zijn over deze techniek…echt iets voor jou hoor! Prachtig wat je laat zien en de kleuren zijn een lust voor het oog! Ben benieuwd naar je andere creaties.
Wat leuk dat je een cadeautje weggeeft…ik hou van het merk van de HELLO stans dus doe graag mee met nr 2.
Fijne dag, groet Ellen
Ellen’s Greetingcards

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh haha, nou snap ik dat je daarstraks zei dat je verjaardag op je blog stond. Ik was vandaag nog niet aan bloggen toegekomen. Wat een mooi patroon en kleuren heb je met die encaustic techniek gemaakt Marjan. Ik vind het sprookjesachtig aandoen, je kunt er vanalles in zien...het noorderlicht, grotten met stalagmieten, edelstenen etc. Heel mooi. Ik vind bloggen ook het allergezelligst, net of je even op bezoek bent en je leert mensen een beetje kennen heb ik het gevoel. Ook heb ik er al gezellige contacten aan overgehouden. Wat lief dat je cadeautjes verloot, ik vind nr.2 wel heel gaaf om een kansje te wagen.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Hoi Marjan,
Wow....wat een gave techniek....je hebt er iets heel moois van gemaakt!
Fijn dat jullie thuis zijn op je verjaardag.
Je kaartje ligt al klaar hoor....het komt er bijna aan!
Leuk dat je een cadeautje gaat verloten.
Ik doe graag mee en ga voor no. 3 de blaadjes
Lieve groetjes en nog een fijne zondag,
Diny

Trijntje zei

Wat ziet je werkstuk er leuk uit . Mooie kleuren en patronen erin… lijkt me inderdaad leuk. Maar dit is mij te ver. Je hebt leuke wetgevers… maar ik heb zelf eigenlijk al te veel spullen. Ben wat aan het opruimen. Maak e4 maar iemand anders blij mee.. Je kaart heb ik al klaarstaan… Bloggen is zeker gezellig. Anders dan fb of insta.. Op insta zet ik wel kaarten op maar die er verder niet veel mee.Je kan niet alles . Wat een heerlijk vooruitzicht straks lekker weer op vakantie…Spanje? Groeten Trijntje

Marja Sch zei

Wat een leuke workshop. Ik kan me voorstellen dat je het met veel plezier gedaan hebt. Ik hou ook nog steeds mijn blog bij en vind het geven van reacties op blog toch net iets fijner en persoonlijker. Wat een leuke prijsjes heb je om weg te geven en wat een lief gebaar. Ik vind nr 2 het woord Hello erg leuk. Groetjes Marja

Scraptastisch zei

Ja ik heb lang geleden een demonstratie van deze techniek op een beurs gezien het is inderdaad bewonderingswaardig dat het heel veel variaties aan kleurexplosies oplevert! Jouw resultaat is verbluffend Marjan en steeds zie je weer iets anders. Heel leuk om te lezen hoe geweldig je het vond!
Helemaal mee eens bloggen het leukst!!!
Ik vind je weggevers heel erg mooi en lief Marjan maar ik heb al zoveel, zelfs nog in verpakking en lees dat er liefhebbers genoeg zijn! De reacties bij elkaar daar ben ik al heel blij mee! Fijne avond nog,
xx Gerie

Rhodé zei

Wat een prachtig resultaat van je workshop! Kun je iets van je creaties nu ook verwerken tot een kaartje? Of is het daar niet geschikt voor?
Wat lief dat je een paar weggevers doet ter gelegenheid van je verjaardag! Ik heb nog een heleboel nieuwe spulletjes liggen waar ik mee aan de slag kan. Je mag iemand anders blij maken met een cadeautje.

Pat zei

So pleased you found the encaustic art workshop really fun and worthwhile Marjan and love the fun piece you are showing here, so beautiful and I love the mix of colours. I have never tried this but when I've watched people doing it it always looks fun and the results are different every time. How kind of you to give these three lovely things as gifts to celebrate your birthday and I would like to be in with a chance for the stamps..No. 1..that is only if you are including anyone outside of The Netherlands..thank you! x

Angela zei

Wow wat een gave techniek weer Marjan.... als ik iets nieuws wil ontdekken, moet ik op jouw blog kijken.... keuze te over 😁.

Ook wel een keer leuk om thuis te zijn op je verjaardag... toch?!?
Leuke weggevertjes Marjan.... maar mijn huis puilt al uit van de spullen. Zo te lezen zijn er genoeg andere liefhebbers die je blij kunt maken 😉.

aussie aNNie zei

Lovely creative and awesome post.. A wonderful design with a great background full of stunning colours x

I love the die leave Marjan.. perfect for any creation x

Epie zei

Gave techniek encaustic , ga wat vaker kijken bij je
En alvast Gefeliciteerd binnenkort , gezellig thuis vieren
Wat leuke weg gevers waaooww....Fijne dag Epie

Crea Astrid zei

Wat een prachtig eindresultaat van je workshop. Mooie diepte zit er ook in. ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken of laat je het zo en doe je het in een lijstje?
Mooie datum ben je jarig, dan is onze kleinzoon ook jarig en word dan al weer 8 jaar. Wat lief dat je wat gaat verloten. Ze zijn alle 3 mooi, maar dan wil ik graag een kansje wagen voor nr. 1. Ik blijf Bloggen ook erg leuk vinden en ook leuk om de reacties van de mensen altijd te lezen.

Groetjes, Astrid.

Creaellenknutselsite zei

wat een gave workshop en inderdaad echt iets voor jou, ik zier allerlei details mooi hoor
wat een leuke weggever voor je verjaardag en bloggen blijft leuk
ik wil graag meeloten voor nummer 1
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een schitterend resultaat zeg. Die diepte en patroontjes erin zijn heel gaaf. Heb even op het plaatje gedrukt en de workshops zien er leuk uit.
Echt iets om te onthouden.
Je hebt helemaal gelijk dat bloggen persoonlijker is dan FB of Instagram.
Ik ben heel hebberig en ontvang graag cadeautjes, maar ik laat je leuke presentjes toch maar aan me voorbij gaan (eigenlijk omdat ik las dat er genoeg belangstelling voor is en ik heb nog zoveel liggen).
Je kaart heb ik al op de bus gedaan, dus die moet op tijd zijn.
xxx Margreet

Wies zei

Wat een mooie creatie heb je met de encaustic techniek gemaakt. Ik vind het leuke dat je er van alles in kunt zien.

Nelleke zei

Ik las dat je vandaag jarig bent. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Toen ik daarvoor je blog kwam las ik van je weggevertje en werd een beetje nieuwsgierig. Niet dat ik echt vaste reageer of zo, de jouw prijsjes mogen naar een ander gaan die meer reageert. Ik wil nog kwijt dat je hele mooie en aparte kaarten maakt, zeker met de techniek die je vandaag let zien.
Fijne avond nog. Groet, Nelleke