woensdag 12 april 2023

Voor Nicole

Afgelopen zondag was Nicole, mijn Liftchallenge en Dutch card lovers teammaatje jarig. Voor haar maakte ik deze kaart:


De bloemen zijn van de set Wallaper Art van Altenew. Gekleurd met Copicmarkers. Ze liet me weten er heel blij mee te zijn, dat is fijn!

Vandaag ga ik met een vriendin naar Gouda voor een workshop met encaustic art. 


Je maakt creaties met was op daarvoor geschikte papiersoorten, met behulp van een klein strijkijzertje. Ik heb er enorm zin in, wil dit al heel lang doen en ik kreeg van Willy Duit de naam door van Gonnie Rond die deze workshops geeft. Willy ook, maar Groningen is voor mij wel erg ver.


Ik ga jullie vast de resultaten laten zien.... wordt vervolgd...!

Fijne dag!

M@rjan

24 opmerkingen:

Els zei

Een prachtige kaart en de bloemen heb je weer zo mooi ingekleurd.
Het streepjespapier is ook heel mooi hierbij.
Wat gezellig om de workshop encaustic art te gaan doen. Ik ben benieuwd hoe je creatie eruit komt te zien.
Veel plezier vandaag en groetjes, Els

Martha zei

Schitterende feilicitatiekaart, Marjan
Mooie bloem heb je gekleurd, op die achtergrond komt de bloem mooi uit!
O wat leuk zo'n workshop, krijg je zulke mooie resultaten van, geniet ervan!
Fijne dag liefs Martha

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een kaart heb je voor Nicole gemaakt, Marjan!

Anita van Deur zei

Heel wat schitterende creaties van je gemist, prachtige kaarten en wat een mooie sprei heb je gemaakt! Je kaart vandaag is een heel mooi!

KarinsArtScrap zei

super mooie kaart Marjan

en heel veel plezier vandaag, zal je wel bevallen, ik heb er veel achtergrondjes meegemaakt jaren geleden.

gr karin

Anoniem zei

Heel veel plezier bij de workshop…ik heb dit ook eens gedaan, is zo leuk maar dan ineens was het over…🤷‍♀️
Je kaart is weer een lust voor het oog hoor, prachtig!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Kaartenkraam zei

Wat een prachtige kaart is dit ook weer. Dat zwart-witte papier doet het er geweldig bij en moet ik het nog over je geweldige kleurwerk hebben ;-)

Wat leuk dat je een workshop encaustic art gaat doen. Lang geleden heb ik dat ook heel veel gedaan, als het goed is moet ik alle materialen nog wel hebben liggen.
Dat wordt wasco krijtjes scoren op rommelmarkten e.d.!!!
Heel veel plezier!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige kaart voor Nicole gemaakt. Heel veel plezier met het workshopped. Leuk om een nieuwe techniek te gaan leren. Groeten Trijntje

Rhodé zei

Prachtige kaart! En prachtig gekleurd! Veel plezier bij je workshop. Ik weet zeker dat je iets heel moois gaat maken!

Anoniem zei

Vond het heel gezellig dat jullie er waren vandaag om te ervaren hoe het is om met de bijenwas (encaustic art) te werken Marjan. Mooie creaties zijn er ontstaan en wie weet ga je dit combineren met al je andere prachtige werk.

Angélique zei

Wat een mooie kaart, prachtig ingekleurd.
Veel plezier vanmiddag, ik ben benieuwd naar de resultaten.

Margreet zei

Wat heb je de bloemen schitterend gekleurd, Marjan. Ze doen het heel goed op dat zwart/wit gestreepte papier.
Ben benieuwd hoe je workshop is geweest.
xxx Margreet

Gerrina zei

Ik weet zeker dat ze deze mooi vond! Gaaf die zwart-witte strepen; ik blijf dat mooi vinden, maar vergeet steeds het zelf ook een keer te proberen... ook hier springen de bloemen zo mooi eruit! Groetjes, Gerrina

GerJanne zei

Heel mooi kaartje voor Nicole. Ik vind dit een echte Marjan, op de een of andere manier. Prachtig gekleurd.
En ik ben ook heel benieuwd naar de workshop die je hebt gedaan.

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart en erg mooi ingekleurd.
Ik ben benieuwd hoe de workshop is geweest. Ik heb encaustic art vroeger op de beurs wel eens gegaan, maar dat was maar op een klein stukje papier. Erg leuk om te doen, maar zou al niet meer weten hoe het moet, want dat is al zo lang geleden.

Groetjes, Astrid.

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je gemaakt en de workshop lijkt me heel leuk, ik heb dat jaren geleden ook eens gedaan en ook meteen materialen gekocht, het ligt nu bij mijn dochter,
Groetjes,
Ansx

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een schitterende kaart voor Nicole.
veel plezier met de workshop encaustic.
gr Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige felicitatie-kaart mocht Nicole van jou ontvangen Marjan. Heel mooi zoals je de bloemen ingekleurd hebt. Leuk encaustic art en superleuk om met stempels erop te werken. Ik ben nu al benieuwd wat we te zien gaan krijgen.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik sta weer in je spam Marjan.
Lieve groetjes Miranda

Dortesjs zei

very lovely

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart Marjan. Fijn weekend, groetjes Doris

Femminde zei

Dat is wel een hele mooie Marjan!!
En je kan zo gaaf inkleuren. Echt super.
En ik ben heel benieuwd wat je op de workshop hebt gemaakt.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

Pat zei

This is really striking with the pink flowers against the black striped background, and love the added black gems to finish. I'm not surprised that Nicole loved it as they are such pretty flowers and beautifully coloured Marjan. x

Danielle zei

Ik begrijp wel dat Nicole blij was met deze kaart, het is ook echt een kunstwerkje! Dat zijn we wel gewend van jou. Ik zag de resultaten van de workshop al voorbij komen, super leuk zeg!